Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Als ze gelijk spelen, moeten ze zondag winnen en zijn ze door (als Denemarken verliest van Duitsland)
Als ze verliezen, moeten ze zondag winnen en zijn ze door (als Denemarken verliest van Duitsland)

Hmm zo had ik het nog niet bekeken :lol: Blijft tot het einde spannend dus! Over spannend gesproken, die wedstrijd net was ook spannend zeg. En Ronaldo faalde weer, dat was wel leuk :innocent:

Spablauw schreef:
Hoeveel ploegen mogen er per groep dan door naar de kwartfinale's? Want ik dacht altijd 2??

2 ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 inderdaad.
Als NL vanavond verliest met maximaal 1 doelpunt verschil, en het wint zondag met 1 doelpunt verschil, zijn ze gewoon 2e in de groep :thumbup: (als Denemarken verliest van Duitsland, waar ik vanuit ga)

Bij een verlies met 2 doelpunten moeten ze zondag eventueel met 2 doelpunten verschil winnen (hangt dus van Denemarken tegen Duitsland af)
Snap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

2 doelpunten tegen portu dus! Tenzij ze de 2de helft wat opkrikken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat de Duitsers nog vaker gaan scoren als Nederland zo blijft verdedigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:40 
 

Ik geniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

'verdedigen' heb er ook schrik voor! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:43 
 

Banaanslak schreef:
Ik geniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt huilen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ik geniet.


Ga is koud douchen jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Nederland wint tegen Portugal en Duitsland wint tegen Denemarken dan tellen de onderlinge resultaten tussen Nederland, Portugal en Denemarken (doelsaldo that is).

Zo begrijp ik het tenminste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier krijg je toch gewoon spontaan aids van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En niemand van me vrienden die me een week terug gelijk wou geven omdat ik Nederland zwaar overrated vond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Solis schreef:
Als Nederland wint tegen Portugal en Duitsland wint tegen Denemarken dan tellen de onderlinge resultaten tussen Nederland, Portugal en Denemarken (doelsaldo that is).

Zo begrijp ik het tenminste..


Ze kijken eerst naar doelsaldo toch, lijkt me? En daarna naar onderling resultaat. Maar als komende 2 wedstrijden 1-0 worden allebei, heb je onderling resultaat van portugal over denemarken, nederland over portugal en denemarken over nederland xd

Ik weet het écht niet! Maar Nederland staat er sowieso slecht voor :P ALS ze al kijken naar de onderlinge resultaten dan is het:

Nederland -1
Denemarken 2
Portugal 1

Verder moet Duitsland sowieso winnen van Denemarken :P

Correct me if I'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 23:00 
 

Ze verdienen het toch echt niet :) en toch gun ik het hen meer dan Portugal of Denemarken. Achja mijn favoriet heeft weer eens laten zien tot wat ze in staat zijn. Mannschaft :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zit het, als Nederland wint van Portugal en Denemarken verliest van Duitsland:
Het gaat om doelpuntensaldo BUITEN de wedstrijden tegen Duitsland om. Zo staat het op dit moment:

* Denemarken: 1 gewonnen (doelsaldo op dit moment 3 voor-3 tegen)
* Nederland: 1 gewonnen (doelsaldo op dit moment 0 voor-1 tegen)
* Portugal: 1 gewonnen (doelsaldo op dit moment 3 voor-2 tegen)

Hierna gaat het om het hoogste aantal gescoorde doelpunten onderling.

- Als Nederland wint met 2 doelpunten verschil of meer, zijn ze door.
- Winnen ze met 1 doelpunt verschil, is Portugal door.
- Speelt Nederland gelijk of verliest het tegen Portugal, is Portugal door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Zo zit het, als Nederland wint van Portugal en Denemarken verliest van Duitsland:
Het gaat om doelpuntensaldo BUITEN de wedstrijden tegen Duitsland om. Zo staat het op dit moment:

* Denemarken: 1 gewonnen (doelsaldo op dit moment 3 voor-3 tegen)
* Nederland: 1 gewonnen (doelsaldo op dit moment 0 voor-1 tegen)
* Portugal: 1 gewonnen (doelsaldo op dit moment 3 voor-2 tegen)

Hierna gaat het om het hoogste aantal gescoorde doelpunten onderling.

- Als Nederland wint met 2 doelpunten verschil of meer, zijn ze door.
- Winnen ze met 1 doelpunt verschil, is Portugal door.
- Speelt Nederland gelijk of verliest het tegen Portugal, is Portugal door.

Hmm..

Tenzij Duitsland extra voor het gelijkspel gaat, wat me niets zou verbazen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

KOEMAN IN ORANJE, OOHOOOHOHO
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 00:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk zeg, dat je in de hele wedstrijd maar 1,5 kans weet te creëren. Duitsers gewoon terecht gewonnen. En het erge is nog dat je nog door kunt gaan ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 00:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

van Marwijk :')

Wat een kneus. Lekker eigenwijs je eigen opstelling gebruiken en het later alsnog veranderen in datgene hoe iedereen het graag ziet. En dan ook nog eens Kuyt voor Robben wisselen :') Wissel dan Narsingh voor vd Wiel of Heitinga ofzo. Maarja het is weer een en al kut zoals altijd voor Oranje, ze speelden gewoon weer als een stel zoutzakken, totaal geen wil om te winnen. En ligt het aan mij of had Stekelenburg die 2e best kunnen hebbben? Hij lag al op de grond voordat Gomez de bal geraakt had...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 00:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het erge vind ik ook nog dat ze als argument gebruiken dat ze met deze opstelling op het WK tweede zijn geworden. Ik vond ze toen ook al niet super spelen en wonnen ze ook maar een hoop wedstrijden met 1 doelpunt verschil. Ik heb er deze wedstrijd weer op zitten letten hoe vaak Robben en Affelay nou écht rechts- en linksbuiten stonden. Nou dat was barweinig, ze stond regelmatig gewoon op de middenlijn. Laat staan dat er een fatsoenlijke voorzet kwam. Nee, elke keer naar binnen trekken en de drukte opzoeken.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
van Marwijk :')

Wat een kneus. Lekker eigenwijs je eigen opstelling gebruiken en het later alsnog veranderen in datgene hoe iedereen het graag ziet. En dan ook nog eens Kuyt voor Robben wisselen :') Wissel dan Narsingh voor vd Wiel of Heitinga ofzo. Maarja het is weer een en al kut zoals altijd voor Oranje, ze speelden gewoon weer als een stel zoutzakken, totaal geen wil om te winnen. En ligt het aan mij of had Stekelenburg die 2e best kunnen hebbben? Hij lag al op de grond voordat Gomez de bal geraakt had...

volledig mee eens. Buiten dat Robben terecht gewisseld werd. Ik had hem zelfs niet meer opgesteld na zijn optreden tegen Polen. Verschrikkelijk egoïstische vent en zat deze wedstrijd gewoon in de binnezak van Lahm. Gewoon geen enkele keer is hij hem gepasseerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja,... Duitsland speelde gewoon vele malen beter :')


En Nederlands is geen team, totaal geen team gevoel...... En van Marwijk, tsja hij heeft het ditmaal niet zo goed gedaan. Hij moet een team creëren en dat is hem niet gelukt, dag dag Nederland.

En dat ie met van Persie begon snap ik wel, maarja zijn 16.000.000 coaches xd En Huntelaar deed gister ook niks goeds..


Hopelijk verliezen ze met 6 - 0 van portugal, gun het ze echt neit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 09:28 
 

Huntelaar heeft geen kans gehad

Pommer schreef:
En ligt het aan mij of had Stekelenburg die 2e best kunnen hebbben? Hij lag al op de grond voordat Gomez de bal geraakt had...

Die zat er goed in, net als de 1e :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De goals van Gomez :worship: Heerlijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie het nog gebeuren dat Oranje gewoon nog door gaat ook. Haha.
En zo niet, hoop ik dat Denemarken heel ver gaat komen. :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic