Heel erg jammer dat Ierland zo tekortkomt want zij zijn erg leuk om naar te kijken. Die lui gaan maar door, heerlijk. Wat een gasten ook, ze zouden een rugbyteam kunnen zijn.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leuk team dat Kroatie. Vooral die voorhoede met Jelavic en Perisic is erg gevaarlijk.
-
J
Perisic, Modric & Rakitic, toch wel de 3 sterspelers van Kroatie.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ze hebben ook nog Nikola Kalinic op de bank, persoonlijke held, een van de beste spitsen die er in Football Manager 2008 te koop was
Maargoed of die goal nou buitenspel was of niet, Kroatie had toch wel makkelijk gewonnen. Benieuwd wat Engeland er vanavond van bakt. De druk die hen altijd opgelegd wordt is echt onmenselijk.
Maargoed of die goal nou buitenspel was of niet, Kroatie had toch wel makkelijk gewonnen. Benieuwd wat Engeland er vanavond van bakt. De druk die hen altijd opgelegd wordt is echt onmenselijk.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
En dan heb je nog Eduardo Da Silva en Kranjcar.JEFSKIII wrote:Perisic, Modric & Rakitic, toch wel de 3 sterspelers van Kroatie.
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Kijk uit naar vanavond, is kijken wat Frankrijk en Engeland er van bakken. Die kunnen met wat geluk het nog best ver schoppen denk ik! Gun het de Engelsen opzich wel, mooi voetbal volk.
Eduardo is bankzitter, Mandzukic en Jelavic zijn de spitsen.Firetrap wrote:En dan heb je nog Eduardo Da Silva en Kranjcar.JEFSKIII wrote:Perisic, Modric & Rakitic, toch wel de 3 sterspelers van Kroatie.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Spanje :') echt triest dat ze met 6 middenvelders speelden. Als ze gewoon een spits er bij hadden gehad hadden ze dik gewonnen man.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
spanje vind ik helemaal geen leuk team. Met kwalitatief de beste spelers die helemaal vol zitten van zichzelf bahhPierrePruuk wrote:Spanje :') echt triest dat ze met 6 middenvelders speelden. Als ze gewoon een spits er bij hadden gehad hadden ze dik gewonnen man.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Juist wel een leuk team, maar doordat ze tot op de doellijn willen combineren zijn ze totaal niet effectief.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Heb er echt een grafhekel aan.PierrePruuk wrote:Juist wel een leuk team, maar doordat ze tot op de doellijn willen combineren zijn ze totaal niet effectief.
Voor mij zijn Spanje, Portugal & Frankrijk echt kutteams.
Zie veel liever Duitsland, Engeland & Italie + de subtopteams (Rusland, Kroatie, Ierland, Zweden)
Nederland vind ik de ene keer heel lekker spelen maar de andere keer echt moeizaam. (denemarken
-
A
Spanje is gewoon zwaar goed 
-
A

Straks ook een leuke pot
Al verwacht ik een simpele 3-0/1 overwinning voor frankrijk.
Edit: Wat een verschrikkelijke commentator die Frank Snoeks :') Ben maar overgeschakeld op Sporza.
Edit: Wat een verschrikkelijke commentator die Frank Snoeks :') Ben maar overgeschakeld op Sporza.
Last edited by Pommer on 11 Jun 2012 23:26, edited 1 time in total.
Last edited by Henk-Jan on 11 Jun 2012 17:42, edited 1 time in total.
http ipv https doen
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
shevchenko, eindbaasssss 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat heb ik gister ontzettend zitten te genieten van Oekraine en natuurlijk mijn persoonlijke held Shevchencko. Beter had het echt niet gekund, prachtig. 
De wedstrijden waarvan ik denk: "dit wordt een kutmatch" zijn toch al de betere gebleken dit toernooi. Van de favorieten nog geen enkele echt goeie wedstrijd gezien.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
vind ik ook tot nu toe spelen oekraine, kroatie & Rusland een mooi potje voetbalnielstil wrote:De wedstrijden waarvan ik denk: "dit wordt een kutmatch" zijn toch al de betere gebleken dit toernooi. Van de favorieten nog geen enkele echt goeie wedstrijd gezien.
Ik kwam 10 over 6 thuis, stond het al 0-2
Maar die keeper zag er niet al te sterk uit, en jezelf dan ook nog eens laten wisselen na 20 minuten terwijl er niks aan de hand leek te zijn... Je zou bijna wat gaan vermoeden 
Wat een dramawedstrijd tot nu toe zeg. En die keeper durfde volgensmij niet meer. Wat stond die te blunderen zeg.
-
S