J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Heel erg jammer dat Ierland zo tekortkomt want zij zijn erg leuk om naar te kijken. Die lui gaan maar door, heerlijk. Wat een gasten ook, ze zouden een rugbyteam kunnen zijn.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Leuk team dat Kroatie. Vooral die voorhoede met Jelavic en Perisic is erg gevaarlijk.
J
Perisic, Modric & Rakitic, toch wel de 3 sterspelers van Kroatie.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ze hebben ook nog Nikola Kalinic op de bank, persoonlijke held, een van de beste spitsen die er in Football Manager 2008 te koop was :cool:

Maargoed of die goal nou buitenspel was of niet, Kroatie had toch wel makkelijk gewonnen. Benieuwd wat Engeland er vanavond van bakt. De druk die hen altijd opgelegd wordt is echt onmenselijk.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
JEFSKIII wrote:Perisic, Modric & Rakitic, toch wel de 3 sterspelers van Kroatie.
En dan heb je nog Eduardo Da Silva en Kranjcar.
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Kijk uit naar vanavond, is kijken wat Frankrijk en Engeland er van bakken. Die kunnen met wat geluk het nog best ver schoppen denk ik! Gun het de Engelsen opzich wel, mooi voetbal volk.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Firetrap wrote:
JEFSKIII wrote:Perisic, Modric & Rakitic, toch wel de 3 sterspelers van Kroatie.
En dan heb je nog Eduardo Da Silva en Kranjcar.
Eduardo is bankzitter, Mandzukic en Jelavic zijn de spitsen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Spanje :') echt triest dat ze met 6 middenvelders speelden. Als ze gewoon een spits er bij hadden gehad hadden ze dik gewonnen man.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
PierrePruuk wrote:Spanje :') echt triest dat ze met 6 middenvelders speelden. Als ze gewoon een spits er bij hadden gehad hadden ze dik gewonnen man.
spanje vind ik helemaal geen leuk team. Met kwalitatief de beste spelers die helemaal vol zitten van zichzelf bahh :sick:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Juist wel een leuk team, maar doordat ze tot op de doellijn willen combineren zijn ze totaal niet effectief.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
PierrePruuk wrote:Juist wel een leuk team, maar doordat ze tot op de doellijn willen combineren zijn ze totaal niet effectief.
Heb er echt een grafhekel aan.
Voor mij zijn Spanje, Portugal & Frankrijk echt kutteams.
Zie veel liever Duitsland, Engeland & Italie + de subtopteams (Rusland, Kroatie, Ierland, Zweden)
Nederland vind ik de ene keer heel lekker spelen maar de andere keer echt moeizaam. (denemarken :P )
A
Spanje is gewoon zwaar goed :P
A
Image
Bierkoning
last seen 22 days ago
Straks ook een leuke pot :D Al verwacht ik een simpele 3-0/1 overwinning voor frankrijk.

Edit: Wat een verschrikkelijke commentator die Frank Snoeks :') Ben maar overgeschakeld op Sporza.
Last edited by Pommer on 11 Jun 2012 23:26, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
View on YouTube
:worship:
Last edited by Henk-Jan on 11 Jun 2012 17:42, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Henk-Jan wrote:View on YouTube
:worship:
http ipv https doen :P
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
shevchenko, eindbaasssss :worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wat heb ik gister ontzettend zitten te genieten van Oekraine en natuurlijk mijn persoonlijke held Shevchencko. Beter had het echt niet gekund, prachtig. :D
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
De wedstrijden waarvan ik denk: "dit wordt een kutmatch" zijn toch al de betere gebleken dit toernooi. Van de favorieten nog geen enkele echt goeie wedstrijd gezien.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
nielstil wrote:De wedstrijden waarvan ik denk: "dit wordt een kutmatch" zijn toch al de betere gebleken dit toernooi. Van de favorieten nog geen enkele echt goeie wedstrijd gezien.
vind ik ook tot nu toe spelen oekraine, kroatie & Rusland een mooi potje voetbal
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
:lol: Is de griekse keeper nou gewisseld? :lol:
Bierkoning
last seen 22 days ago
Ik kwam 10 over 6 thuis, stond het al 0-2 :P Maar die keeper zag er niet al te sterk uit, en jezelf dan ook nog eens laten wisselen na 20 minuten terwijl er niks aan de hand leek te zijn... Je zou bijna wat gaan vermoeden -.-
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Wat een dramawedstrijd tot nu toe zeg. En die keeper durfde volgensmij niet meer. Wat stond die te blunderen zeg.
S
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wat een gekken daar dingen gooien naar de oproerpolitie daar xd als zon gozer je te pakke krijgt ben je echt fokt op :P