Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 387  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Als je platen maakt die in het stijltje zijn van iemand anders kan je dit toch heel anders formulieren? Lijkt mij tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Als je platen maakt die in het stijltje zijn van iemand anders kan je dit toch heel anders formulieren? Lijkt mij tenminste.

Het is toch gewoon als grap tussen 2 vrienden? Lijkt me niet dat de bedoeling was dat andere diezelfde dingen kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Yes, gekickt van zijn pagina, terwijl ik alleen maar vrede probeerde te stichten, tnx Timmeke :/

fanboys waren wel lekker hypocriet, patrick aanvallen om deze link (mods, eerst luisteren voordat ik een warn krijg xd ) : http://www3.zippyshare.com/v/92249527/file.html


Ik moest lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:46 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Noem mijn humor kut, maar dit vind ik nou leuk. Zo graag bij de grote jongens willen horen en dan zo je eigen ramen ingooien. Dat verhaal van thyron is trouwens ook wel dubieus hoor.


Ik vind het idd ook leuk, want Tim kan totaal geen kritiek aan net als met z'n yolo swag actie op hardtraxx en janken tegen ons omdat we z'n tracks niet goed vonden. Ze moeten die man is een cursus 'hoe ga je met social media/pers' om geven.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Dat komt wel met de leeftijd, jonge mensen kunnen dit bijna nooit handelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
teupie schreef:
Noem mijn humor kut, maar dit vind ik nou leuk. Zo graag bij de grote jongens willen horen en dan zo je eigen ramen ingooien. Dat verhaal van thyron is trouwens ook wel dubieus hoor.


Ik vind het idd ook leuk, want Tim kan totaal geen kritiek aan net als met z'n yolo swag actie op hardtraxx en janken tegen ons omdat we z'n tracks niet goed vonden. Ze moeten die man is een cursus 'hoe ga je met social media/pers' om geven.

:thumbdown:

Hetzelfde geldt voor sommigen hier, die ook wel een cursus 'onderbouwd kritiek geven' mogen krijgen. Af en toe gebeuren dat soort uitingen van frustratie gewoon (niet gek ook als er reacties staan als "stop dr maar mee"/"hij kan dr niks van"). Artiesten zijn ook mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Onthafloorx schreef:
teupie schreef:
Noem mijn humor kut, maar dit vind ik nou leuk. Zo graag bij de grote jongens willen horen en dan zo je eigen ramen ingooien. Dat verhaal van thyron is trouwens ook wel dubieus hoor.


Ik vind het idd ook leuk, want Tim kan totaal geen kritiek aan net als met z'n yolo swag actie op hardtraxx en janken tegen ons omdat we z'n tracks niet goed vonden. Ze moeten die man is een cursus 'hoe ga je met social media/pers' om geven.

:thumbdown:

Hetzelfde geldt voor sommigen hier, die ook wel een cursus 'onderbouwd kritiek geven' mogen krijgen. Af en toe gebeuren dat soort uitingen van frustratie gewoon (niet gek ook als er reacties staan als "stop dr maar mee"/"hij kan dr niks van"). Artiesten zijn ook mensen.

laat hem dan een boxbal kopen, die een naam geven en daar z'n frustratie op af reageren. niet op beginnende artiesten. het is misschien een rare manier om tracks zo te noemen(Die van ons hebben ook namen als Niej nohmaal gek2.0) maar het is zijn manier van werken(bedoel hij is ook nog maar 15/16 jaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het niet over dit specifieke geval, maar in het algemeen. Lees eventjes wat Onthafloor schreef, daar reageerde ik eigenlijk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het niet over dit specifieke geval, maar in het algemeen. Lees eventjes wat Onthafloor schreef, daar reageerde ik eigenlijk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 21:50 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Onthafloorx schreef:
teupie schreef:
Noem mijn humor kut, maar dit vind ik nou leuk. Zo graag bij de grote jongens willen horen en dan zo je eigen ramen ingooien. Dat verhaal van thyron is trouwens ook wel dubieus hoor.


Ik vind het idd ook leuk, want Tim kan totaal geen kritiek aan net als met z'n yolo swag actie op hardtraxx en janken tegen ons omdat we z'n tracks niet goed vonden. Ze moeten die man is een cursus 'hoe ga je met social media/pers' om geven.

:thumbdown:

Hetzelfde geldt voor sommigen hier, die ook wel een cursus 'onderbouwd kritiek geven' mogen krijgen. Af en toe gebeuren dat soort uitingen van frustratie gewoon (niet gek ook als er reacties staan als "stop dr maar mee"/"hij kan dr niks van"). Artiesten zijn ook mensen.


Klopt, maar artiesten hebben wel een bepaald imago en als je artiest bent weet je dat je kritiek kan krijgen die niet onderbouwd is etc. Je kan een iemand van een forum/Dj niet vergelijken hoe hij of zij kritiek zou moeten onderbouwen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heee davey
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Heee davey

Heey Teup :D Wat ist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat brabants voor wat is er? Niks hoor, wilde even gezellig doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Is dat brabants voor wat is er? Niks hoor, wilde even gezellig doen. :)

'Gezellig' ken ik niet, zal wel iets Brabants zijn.

Ben geen Brabander, maar zou kunnen. Bedoelde dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha nnou mooi man. ik ga slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
teupie schreef:
Is dat brabants voor wat is er? Niks hoor, wilde even gezellig doen. :)

'Gezellig' ken ik niet, zal wel iets Brabants zijn.

Ben geen Brabander, maar zou kunnen. Bedoelde dat wel.


Wa ist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:56 
 
Hardtraxxer

er geen ham zit in hamburgers

bron:
http://www.nl.reddit.com/r/ShittyTodayI ... in_no_ham/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee sukkel, komt omdat hij uit Hamburg komt. Platgeslagen stuk tartaar... nogal logisch toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar als we Syztrax al serieus gaan nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat hamburgers niet voor €150,- doorverkocht worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, als je mijn bericht snel leest, lijkt het net alsof ik Syztrax uitmaak voor een platgeslagen stuk tartaar :lol: Dit wordt sowieso mijn nieuwe scheldwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:11 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Hahaha, als je mijn bericht snel leest, lijkt het net alsof ik Syztrax uitmaak voor een platgeslagen stuk tartaar :lol: Dit wordt sowieso mijn nieuwe scheldwoord.

Gedrag
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
The Skribbler schreef:
Hahaha, als je mijn bericht snel leest, lijkt het net alsof ik Syztrax uitmaak voor een platgeslagen stuk tartaar :lol: Dit wordt sowieso mijn nieuwe scheldwoord.

Gedrag
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

:list:


Agh ventje toch... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
The Skribbler schreef:
Hahaha, als je mijn bericht snel leest, lijkt het net alsof ik Syztrax uitmaak voor een platgeslagen stuk tartaar :lol: Dit wordt sowieso mijn nieuwe scheldwoord.

Gedrag
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

:list:


Hij zegt het niet, het lijkt alleen zo. Beter lezen meneertje :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:22 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Syztrax schreef:
The Skribbler schreef:
Hahaha, als je mijn bericht snel leest, lijkt het net alsof ik Syztrax uitmaak voor een platgeslagen stuk tartaar :lol: Dit wordt sowieso mijn nieuwe scheldwoord.

Gedrag
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

:list:


Hij zegt het niet, het lijkt alleen zo. Beter lezen meneertje :list:

ik zei ook niet dat hij het zei, ik wijs hem er op dat hij niet mag beledigen omdat hij aangeeft dit scheldwoord te willen gaan gebruiken
Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 387  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic