Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Zatox vader geworden is?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Leonidas wrote:Zatox vader geworden is?
Ja.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Leonidas wrote:Zatox vader geworden is?
Zoontje genaamd Matteo :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Skyscraper wrote:Tim Van de Stadt:
Wil Bas, ofwel "Thyron" even opdonderen met deze ongein? (Ik ben het gedoe rondom m'n tracks een beetje zat, dus doe alles voortaan publiekelijk)
Eerst op je flikker krijgen van Phuture Noize, en dan dit er nog bij xd
E
Ah joh laat m gewoon, TVDS maakte toch al meuk dus dat boeide ook niet......
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Daveytl wrote:
Wil Bas, ofwel "Thyron" even opdonderen met deze ongein? (Ik ben het gedoe rondom m'n tracks een beetje zat, dus doe alles voortaan publiekelijk)
Wat zei PN dan?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
teupie wrote:snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Dakpan wrote:
Daveytl wrote:
Wat zei PN dan?
Iets met dat die Thyron alleen maar promo's aan het uitdelen is
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Steffnov wrote:
teupie wrote:snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.
aah duidelijk. Maaruh, gebeurd dat niet bij elke grote artiest? Shit op youtube onder een grote naam...
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
teupie wrote:
Steffnov wrote:
aah duidelijk. Maaruh, gebeurd dat niet bij elke grote artiest? Shit op youtube onder een grote naam...
Ja, maar niet door artiesten die al enigszins gearriveerd zijn :P als je Thyron, met zijn andere alias, zo mag noemen.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Vind het wel grappig als JB een beetje gefokt wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
trouwens uit die pic blijkt alleen maar weer wat voor; n kleuter tim is. Echt het lachertje van de scene. Je roept het over jezelf af tvds.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Timmetjeeeee!
T
Artiest
228 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Hey jongens,

Ik snap dat er een hoop verwarring ontstaat, dus ik zal het proberen op te helderen:

Een tijd terug kreeg ik een PM van tim of ik iets te maken had met een copy link die rondging met een hoop promo's erin (Phuture Noize had hier ook van gehoord, maar heb het daar al uitgebreid met marco over gehad en er zijn geen problemen tussen hem en mij). Aangezien ik ten eerste al geen copy heb, en ook lang niet al die promo's, was hier al geen sprake van. We hebben met wat mensen nog uitgezocht van wie de link wel was, daar zijn een aantal namen uitgekomen.

Los van dat, wat sergio tegen tim zei. Dat is iets wat totaal verkeerd is opgevat. even gequote van Thijs Verdegaal:

Ik kan bevestigen wat Bas net zeg. We delen vaak tracks die we zelf produceren met elkaar en hij zet vaak een artiest in de titel van onafgemaakte tracks, om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.

Dit is door verschillende mensen verkeerd opgevat, waardoor nu een hoop commotie onstaat, eigenlijk om niks.
Ik heb Tim al meerdere malen aangesproken op PM. Ik begrijp dat hij het beu wordt om dat soort verhalen te lezen, maar toch hoopte ik dat hij probeerde te luisteren naar wat ik wilde zeggen... helaas, niet het geval.

Ik wil geen haat zaaien tegenover Tim, ik begrijp ook hoe het voor hem is, maar meteen openbaar gooien zonder enige info had niet echt gehoeven ;)

Mochten er nog vragen zijn, PM aub!
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ik blijf het trouwens zeer twijfelachtig vinden om je platen er als "Atmozfears - TBA" neer te zetten. Als je het in die richting moet zoeken (wat overigens al aangeeft dat er nog geen eigen sound is), zet het er dan niet zo officieel neer.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Yes, gekickt van zijn pagina, terwijl ik alleen maar vrede probeerde te stichten, tnx Timmeke :/

fanboys waren wel lekker hypocriet, patrick aanvallen om deze link (mods, eerst luisteren voordat ik een warn krijg xd ) : http://www3.zippyshare.com/v/92249527/file.html
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Mooi klein extraatje nog dat hij (blijkbaar) degene is die tracks van Tartaros probeerde te releasen :lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Thyron wrote: Ik kan bevestigen wat Bas net zeg. We delen vaak tracks die we zelf produceren met elkaar en hij zet vaak een artiest in de titel van onafgemaakte tracks, om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.
Wáárom?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
JVDM wrote:om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.
Steffnov wrote:Ik blijf het trouwens zeer twijfelachtig vinden om je platen er als "Atmozfears - TBA" neer te zetten. Als je het in die richting moet zoeken (wat overigens al aangeeft dat er nog geen eigen sound is), zet het er dan niet zo officieel neer.
Ik blijf hierbij. Sorry, maar als je zulke acties onderneemt, dan heb je echt het iq van een demente kiwi.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Als het toch tussen vrienden onderling is, die weten van wie het afkomstig is, dan zie ik het probleem niet zo. Nu is er verwarring ontstaan omdat iemand dat gezien heeft zonder te weten wat erachter zit en daardoor alles doorgegeven heeft aan Tim, die nu ook niet direct genuanceerd reageerde...

Kortom, ik vind het een hoop heisa om een klein ding. Thyron heeft uitgelegd wat er aan de hand is en beterschap belooft, dan moet Tim toch ook een keer klaar zijn met klagen, imo.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
TVDS houdt van alles publiekelijk doen en vervolgens z'n fanbase de ander vol te laten schelden. Het met elkaar regelen, ook al is het de 3e keer, doet hij kenneljk niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Noem mijn humor kut, maar dit vind ik nou leuk. Zo graag bij de grote jongens willen horen en dan zo je eigen ramen ingooien. Dat verhaal van thyron is trouwens ook wel dubieus hoor.