Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 387  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox vader geworden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Zatox vader geworden is?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 21:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Zatox vader geworden is?


Zoontje genaamd Matteo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Tim Van de Stadt:
Wil Bas, ofwel "Thyron" even opdonderen met deze ongein? (Ik ben het gedoe rondom m'n tracks een beetje zat, dus doe alles voortaan publiekelijk)

Eerst op je flikker krijgen van Phuture Noize, en dan dit er nog bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:13 
 

Ah joh laat m gewoon, TVDS maakte toch al meuk dus dat boeide ook niet......
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Skyscraper schreef:
Tim Van de Stadt:
Wil Bas, ofwel "Thyron" even opdonderen met deze ongein? (Ik ben het gedoe rondom m'n tracks een beetje zat, dus doe alles voortaan publiekelijk)

Eerst op je flikker krijgen van Phuture Noize, en dan dit er nog bij xd


Wat zei PN dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig


Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Skyscraper schreef:
Tim Van de Stadt:
Wil Bas, ofwel "Thyron" even opdonderen met deze ongein? (Ik ben het gedoe rondom m'n tracks een beetje zat, dus doe alles voortaan publiekelijk)

Eerst op je flikker krijgen van Phuture Noize, en dan dit er nog bij xd


Wat zei PN dan?

Iets met dat die Thyron alleen maar promo's aan het uitdelen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
teupie schreef:
snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig


Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.


aah duidelijk. Maaruh, gebeurd dat niet bij elke grote artiest? Shit op youtube onder een grote naam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Steffnov schreef:
teupie schreef:
snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig


Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.


aah duidelijk. Maaruh, gebeurd dat niet bij elke grote artiest? Shit op youtube onder een grote naam...


Ja, maar niet door artiesten die al enigszins gearriveerd zijn :P als je Thyron, met zijn andere alias, zo mag noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel grappig als JB een beetje gefokt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

trouwens uit die pic blijkt alleen maar weer wat voor; n kleuter tim is. Echt het lachertje van de scene. Je roept het over jezelf af tvds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmetjeeeee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:16 
 
Artiest

Hey jongens,

Ik snap dat er een hoop verwarring ontstaat, dus ik zal het proberen op te helderen:

Een tijd terug kreeg ik een PM van tim of ik iets te maken had met een copy link die rondging met een hoop promo's erin (Phuture Noize had hier ook van gehoord, maar heb het daar al uitgebreid met marco over gehad en er zijn geen problemen tussen hem en mij). Aangezien ik ten eerste al geen copy heb, en ook lang niet al die promo's, was hier al geen sprake van. We hebben met wat mensen nog uitgezocht van wie de link wel was, daar zijn een aantal namen uitgekomen.

Los van dat, wat sergio tegen tim zei. Dat is iets wat totaal verkeerd is opgevat. even gequote van Thijs Verdegaal:

Ik kan bevestigen wat Bas net zeg. We delen vaak tracks die we zelf produceren met elkaar en hij zet vaak een artiest in de titel van onafgemaakte tracks, om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.

Dit is door verschillende mensen verkeerd opgevat, waardoor nu een hoop commotie onstaat, eigenlijk om niks.
Ik heb Tim al meerdere malen aangesproken op PM. Ik begrijp dat hij het beu wordt om dat soort verhalen te lezen, maar toch hoopte ik dat hij probeerde te luisteren naar wat ik wilde zeggen... helaas, niet het geval.

Ik wil geen haat zaaien tegenover Tim, ik begrijp ook hoe het voor hem is, maar meteen openbaar gooien zonder enige info had niet echt gehoeven ;)

Mochten er nog vragen zijn, PM aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf het trouwens zeer twijfelachtig vinden om je platen er als "Atmozfears - TBA" neer te zetten. Als je het in die richting moet zoeken (wat overigens al aangeeft dat er nog geen eigen sound is), zet het er dan niet zo officieel neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Yes, gekickt van zijn pagina, terwijl ik alleen maar vrede probeerde te stichten, tnx Timmeke :/

fanboys waren wel lekker hypocriet, patrick aanvallen om deze link (mods, eerst luisteren voordat ik een warn krijg xd ) : http://www3.zippyshare.com/v/92249527/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi klein extraatje nog dat hij (blijkbaar) degene is die tracks van Tartaros probeerde te releasen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Ik kan bevestigen wat Bas net zeg. We delen vaak tracks die we zelf produceren met elkaar en hij zet vaak een artiest in de titel van onafgemaakte tracks, om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.



Wáárom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.


Steffnov schreef:
Ik blijf het trouwens zeer twijfelachtig vinden om je platen er als "Atmozfears - TBA" neer te zetten. Als je het in die richting moet zoeken (wat overigens al aangeeft dat er nog geen eigen sound is), zet het er dan niet zo officieel neer.


Ik blijf hierbij. Sorry, maar als je zulke acties onderneemt, dan heb je echt het iq van een demente kiwi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als het toch tussen vrienden onderling is, die weten van wie het afkomstig is, dan zie ik het probleem niet zo. Nu is er verwarring ontstaan omdat iemand dat gezien heeft zonder te weten wat erachter zit en daardoor alles doorgegeven heeft aan Tim, die nu ook niet direct genuanceerd reageerde...

Kortom, ik vind het een hoop heisa om een klein ding. Thyron heeft uitgelegd wat er aan de hand is en beterschap belooft, dan moet Tim toch ook een keer klaar zijn met klagen, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TVDS houdt van alles publiekelijk doen en vervolgens z'n fanbase de ander vol te laten schelden. Het met elkaar regelen, ook al is het de 3e keer, doet hij kenneljk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noem mijn humor kut, maar dit vind ik nou leuk. Zo graag bij de grote jongens willen horen en dan zo je eigen ramen ingooien. Dat verhaal van thyron is trouwens ook wel dubieus hoor.
Vorige  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 387  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic