Zatox vader geworden is?
Ja.Leonidas wrote:Zatox vader geworden is?
Ja.Leonidas wrote:Zatox vader geworden is?
Zoontje genaamd MatteoLeonidas wrote:Zatox vader geworden is?
Eerst op je flikker krijgen van Phuture Noize, en dan dit er nog bijSkyscraper wrote:Tim Van de Stadt:
Wil Bas, ofwel "Thyron" even opdonderen met deze ongein? (Ik ben het gedoe rondom m'n tracks een beetje zat, dus doe alles voortaan publiekelijk)
Wat zei PN dan?Daveytl wrote:Eerst op je flikker krijgen van Phuture Noize, en dan dit er nog bijSkyscraper wrote:Tim Van de Stadt:
Wil Bas, ofwel "Thyron" even opdonderen met deze ongein? (Ik ben het gedoe rondom m'n tracks een beetje zat, dus doe alles voortaan publiekelijk)
Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.teupie wrote:snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Iets met dat die Thyron alleen maar promo's aan het uitdelen isDakpan wrote:Wat zei PN dan?Daveytl wrote:Eerst op je flikker krijgen van Phuture Noize, en dan dit er nog bijSkyscraper wrote:Tim Van de Stadt:
aah duidelijk. Maaruh, gebeurd dat niet bij elke grote artiest? Shit op youtube onder een grote naam...Steffnov wrote:Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.teupie wrote:snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Ja, maar niet door artiesten die al enigszins gearriveerd zijnteupie wrote:aah duidelijk. Maaruh, gebeurd dat niet bij elke grote artiest? Shit op youtube onder een grote naam...Steffnov wrote:Komt erop neer dat hij zijn eigen shit rondstuurt als Atmozfears track, vraagt wat ze ervan vinden en dan zegt dat het van zichzelf is. Stukje aandachttrekkerij. Voor het eerst is TVDS gewoon terecht pissig. En Thyron genaaid is ook altijd grappig.teupie wrote:snap er geen kut van, maar tvds is boos dis eigenlijk instant grappig
Wáárom?Thyron wrote: Ik kan bevestigen wat Bas net zeg. We delen vaak tracks die we zelf produceren met elkaar en hij zet vaak een artiest in de titel van onafgemaakte tracks, om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.
JVDM wrote:om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.
Ik blijf hierbij. Sorry, maar als je zulke acties onderneemt, dan heb je echt het iq van een demente kiwi.Steffnov wrote:Ik blijf het trouwens zeer twijfelachtig vinden om je platen er als "Atmozfears - TBA" neer te zetten. Als je het in die richting moet zoeken (wat overigens al aangeeft dat er nog geen eigen sound is), zet het er dan niet zo officieel neer.