De beste man zit hier al sinds 30-04-2010, 14:21 op het forum. Hij kent de regels inmiddels 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Ik begin langzaam aan wel een beetje medelijden te krijgen met onze Syztrax of ben ik nu fout bezig? 
Syztrax, citeer alsjeblieft even het deel waarin ik zeg dat ik dit als scheldwoord wil gaan gebruiken op Hardtraxx. Ik kan het niet vinden namelijk.Syztrax wrote: ik zei ook niet dat hij het zei, ik wijs hem er op dat hij niet mag beledigen omdat hij aangeeft dit scheldwoord te willen gaan gebruiken
The Skribbler wrote:Syztrax, ga alsjeblieft even weg.Syztrax wrote: ik zei ook niet dat hij het zei, ik wijs hem er op dat hij niet mag beledigen omdat hij aangeeft dit scheldwoord te willen gaan gebruiken
Meneer Drenth, wilt u mij eens even geen woorden in de mond leggen welke ik zelf niet in de mond heb genomen? Vlegel!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
bloemkool wrote:Ik begin langzaam aan wel een beetje medelijden te krijgen met onze Syztrax of ben ik nu fout bezig?
Lenny wrote:bloemkool wrote:Ik begin langzaam aan wel een beetje medelijden te krijgen met onze Syztrax of ben ik nu fout bezig?
je zou m idd bijna een lolly gaan geven
Ik volg het niet meer, die Syztrax z'n gedrag.
Wist je dat ik over 3 dagen mijn 5 jarig jubileum heb hier
Hehe.
Hehe.
Ben ik de enigste die het opvalt dat de banner bovenin van de site evil activities raw hardstyle maakt?
En chain reaction hardcore?
Als je het forum beter in de gaten had gehouden, had je geweten dat je niet de enige wasMartin wrote:Ben ik de enigste die het opvalt dat de banner bovenin van de site evil activities raw hardstyle maakt?
maar dat doe ik nietSteffnov wrote:Als je het forum beter in de gaten had gehouden, had je geweten dat je niet de enige wasMartin wrote:Ben ik de enigste die het opvalt dat de banner bovenin van de site evil activities raw hardstyle maakt?
-
N

-
N
mooi
Wist je dat Bill's Bar failliet verklaard is? Toch wel een bekende discotheek hier in de regio.
Huh, ben er 1 keer geweest en toen kon je er niet normaal lopen zo drukParvuz wrote:Wist je dat Bill's Bar failliet verklaard is? Toch wel een bekende discotheek hier in de regio.
Dacht altijd dat het wel liep, niet dus..
Ja ik ging er laatste tijd ook nooit meer heen. Vond Dieka altijd veel mooier. Maar als ik er was, was het idd zo druk dat t geen reet meer aan was.
Vond deze wel leuk om rustig te bekijken

Dat onder 4 is natuurlijk makkelijk uit te leggen. Sinds er rechtzaken zijn gewonnen om spermadonoren verantwoordelijk te houden om alimentatie te betalen, is natuurlijk niemand nog zo dom om dat te doen.
Wist niet dat bloed zo duur was.
En XTC is in de USA een stukje duurder dan hier lol
En XTC is in de USA een stukje duurder dan hier lol
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
de dvd van defqon dit jaar wel de moeite is
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Je bij. Body en Fit shop legale pillen kan kopen. In de beschrijving staat dat je het kan gebruiken op feesten.