Leg me ff uit hoe je iets achter iemand z'n rug kan doen op een forum.The Anim0l wrote:nou je kan bij jezelf misschien ook wel voorstellen dat als er achter iemand ze rug om gepraat word, en hij daarom weggaatDakpan wrote:Of uitleggen waarom hij me haat.
dat het niet in goede aarde gevallen is, en als die woorden uit jou mond komen waardoor hij is weggegaan lijkt t mij duidelijk dat jij de oorzaak bent.
waarom zou je uberhaubt achter iemand ze rug om iemand belachelijk maken om hoe hij is/was?
ben je dan wat stoerder dan de rest?
want naar mijn id ben jij dan gewoon nog veel lager dan een stuk bevroren stront in de sneeuw.
tis nu niet dat k haatreacties naar iedereen ga werpen, maar denk gewoon na alvorens je iemand belachelijk gaat maken zonder reden.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Dakpan wrote:Leg me ff uit hoe je iets achter iemand z'n rug kan doen op een forum.The Anim0l wrote:nou je kan bij jezelf misschien ook wel voorstellen dat als er achter iemand ze rug om gepraat word, en hij daarom weggaatDakpan wrote:Of uitleggen waarom hij me haat.
dat het niet in goede aarde gevallen is, en als die woorden uit jou mond komen waardoor hij is weggegaan lijkt t mij duidelijk dat jij de oorzaak bent.
waarom zou je uberhaubt achter iemand ze rug om iemand belachelijk maken om hoe hij is/was?
ben je dan wat stoerder dan de rest?
want naar mijn id ben jij dan gewoon nog veel lager dan een stuk bevroren stront in de sneeuw.
tis nu niet dat k haatreacties naar iedereen ga werpen, maar denk gewoon na alvorens je iemand belachelijk gaat maken zonder reden.
Er is inmiddels 2x gevraagt om On-topic te gaan en dit onderwerp niet meer aan te halen... blijft het zo moeilijk jongens?
-
A
Case Dj wrote:Dat jullie nu kunnen herkennen waar ik vandaan kom

Ik na het lezen van een paar pagina's terug met die drama jullie graag mee wil geven dat ik Katamarans humor niet zo boeiend vind en vaak vervelend, Dakpan wel cool vind op de of andere manier en dat ik Pommer wel een schatje vind?
Dat wilde ik even mededelen, jongens.
Dat wilde ik even mededelen, jongens.
Dat waardeer ik zeer
Ga je nog naar Hard Bass trouwens? Ik zag dat je op zoek was naar een kaartje
Ik ga naar Hard Bass jaPommer wrote:Dat waardeer ik zeer![]()
Ik geef waardering aan het feit dat je dat waardeert
HahaOlijfboompje wrote:Ik ga naar Hard Bass jaPommer wrote:Dat waardeer ik zeer![]()
Ik geef waardering aan het feit dat je dat waardeert
Zien elkaar vast wel weer dan, of ga je niet naar de meeting? Dan wordt het nog lastig tussen 25.000 man haha
Zal ik dit dan maar als avatar nemen?

niemand meer trots op het gewone rood/wit/blauw? 
okeProject 141 wrote:dan doe ik mee
Ik doe 'm wel maar een paar daagjes ofzo
Jeuj robert is een trendzetter ofso?
ik doe mettCase Dj wrote:Jeuj robert is een trendzetter ofso?
dan zal ik ook maar mijn gemeentevlag tonen hè:

2basb wrote:ik doe mettCase Dj wrote:Jeuj robert is een trendzetter ofso?
Wist je dat ik men mainstream hardcore kennis aan het uitbreiden ben 
-
G
hahahadennis wrote:Er vandaag niemand jarig is.
-
G
... er nu ook een zippyshare player tag is?
[zippy][/zippy]
bijv
(zelfs met HD toggle, -------------------------------------------------------------------------------------------------------------hier)
http://www66.zippyshare.com/v/30168552/file.html
bijv
(zelfs met HD toggle, -------------------------------------------------------------------------------------------------------------hier)
http://www66.zippyshare.com/v/30168552/file.html
Zag ik ja, gister werkte hij nog niet 
-
G
was je link wel goed?Steffnov wrote:Zag ik ja, gister werkte hij nog niet