Waarheen?! Mag ik mee?El Mare wrote:Logisch!
Mja, wisten jullie dat ik jullie vanaf donderdag achterlaat in deze strenge winterdagen en ik naar een plek ga waar het 40 graden warmer is?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
El Mare wrote:Trinidad & Tobago
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
wisten jullie dat het vreselijk koud is in een t-shirtje buiten 
-
D
Lijkt me nogal logisch hè? 
Really?Forbidden Phobia wrote:wisten jullie dat het vreselijk koud is in een t-shirtje buiten
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
haha ja echt. ik stond er zelf ook verstelt van maarja met een paar graden onder 0 kan het ook niet andersurbandesigner wrote:Really?Forbidden Phobia wrote:wisten jullie dat het vreselijk koud is in een t-shirtje buiten
Dat jullie nu kunnen herkennen waar ik vandaan kom 
Kerel wij staan in 't Gelredome, dat is veel beterJurheinen wrote:El Mare wrote:Trinidad & Tobago![]()
![]()
Dacht dat je in Nederland woondeCase Dj wrote:Dat jullie nu kunnen herkennen waar ik vandaan kom
Nope, sorryMr Lellebel wrote:Dacht dat je in Nederland woondeCase Dj wrote:Dat jullie nu kunnen herkennen waar ik vandaan kom
Case Dj wrote:Dat jullie nu kunnen herkennen waar ik vandaan kom
Elfstedentoch word gehyped en ze worden trots hoor 
Ben altijd al trots op Fryslán! Maar wordt nu tijd om het ook te laten zientommetjeuh wrote:Elfstedentoch word gehyped en ze worden trots hoor
Ben altijd al trots op Fryslán! Maar wordt nu tijd om het ook te laten zientommetjeuh wrote:Elfstedentoch word gehyped en ze worden trots hoor
niet eens daarom. gewoon omdat het kan!tommetjeuh wrote:Elfstedentoch word gehyped en ze worden trots hoor
edit: @roberttt true
Vervuiling van mijn scherm hier zeg...
stfuSteffnov wrote:Vervuiling van mijn scherm hier zeg...
Je bent in strijd met de Hardtraxx regels he?Steffnov wrote:Vervuiling van mijn scherm hier zeg...
Gedrag
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Dusseh, let op je woorden!
Om het on topic te houden...wist je dat dat alleen voor Nederlanders (en Belgen) geldt?roberttt wrote:Je bent in strijd met de Hardtraxx regels he?Steffnov wrote:Vervuiling van mijn scherm hier zeg...
Gedrag
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Dusseh, let op je woorden!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Is dit een oproep voor alle Fryske Hardtraxxers? Dan wordt mijn PF ook even veranderd.
-
B
Grote grutten
Jah!JVDM wrote:Is dit een oproep voor alle Fryske Hardtraxxers? Dan wordt mijn PF ook even veranderd.
-
D
Roberttt
Gloeiende!
Gloeiende!