Depends. Als je de hele url moet hebben, dan ja.KSwoosh wrote:was je link wel goed?Steffnov wrote:Zag ik ja, gister werkte hij nog niet
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dan had ik het wel goed. In dat geval deed hij het eerder dus niet
Project 141 wrote:Wist je dat ik 144 verschillende soorten energydrink op mijn kamer heb staan
Ik vandaag nog niks uitgevreten heb en maar wat op mijn stoel zit met een muis in mijn hand.

-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
whitney houston is overleden R.I.P
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
wist je dat ik bezig ben met me industrial plaat. vocals heb ik al maar is nog lang niet af. drum & bass zit er ook in 
Haha maak eens een fotootje, ben benieuwd!Project 141 wrote:Ja, die zijn erCruelty wrote:Zijn er zoveel merken en alles danProject 141 wrote:Wist je dat ik 144 verschillende soorten energydrink op mijn kamer heb staan? Ik kan er zo even maar,,, 20 bedenken of zo xD.
Doe ook niet aan sugarfree en normaal van hetzelfde merk, dat telt niet
Maar het grootste deel van de verzameling komt uit het buitenland, het is ook heel populair daar namelijk. Denk dat ik 50 soorten uit Nederland heb ofzo, waaronder paar Super Limited Editions
Waarom zou je lege blikjes energiedrink sparen 
-
A
Dan heb ik al een loods vol..
-
E
Energy drink is bad hmmkay
... Zalinaz in Etten-Leur failliet is verklaard? 
... Rianne niet meer heeft gepost sinds het avatar-schandaal? 
Pics or it didnt happen!Project 141 wrote:Omdat het zonde is om ze niet op te drinken!
allemaal verschillende merken? Als ik alle golden power van de afgelopen jaar had bewaard zat ik nu in dat hoarding programma op sbs6Almighty wrote:Dan heb ik al een loods vol..
patrickjeb wrote:... Rianne niet meer heeft gepost sinds het avatar-schandaal?

Doe eens een gok wat daar de reden van is.patrickjeb wrote:... Rianne niet meer heeft gepost sinds het avatar-schandaal?
Haar toetsenbord is kapot?Steffnov wrote:Doe eens een gok wat daar de reden van is.patrickjeb wrote:... Rianne niet meer heeft gepost sinds het avatar-schandaal?
-
D
Chris Two heeft toch nog contact met haar?patrickjeb wrote:Haar toetsenbord is kapot?Steffnov wrote:Doe eens een gok wat daar de reden van is.patrickjeb wrote:... Rianne niet meer heeft gepost sinds het avatar-schandaal?
Via de webcam jaDysphoria wrote:Chris Two heeft toch nog contact met haar?
-
D
Zolang onze relatie maar stand houdt! 
Dysphoria wrote:Zolang onze relatie maar stand houdt!
-
E
hahahaha kees....Case Dj wrote:Dysphoria wrote:Zolang onze relatie maar stand houdt!
-
C
Nee eigenlijk niet meer, ze is afgelopen weken ook niet meer online geweest..patrickjeb wrote:Via de webcam jaDysphoria wrote:Chris Two heeft toch nog contact met haar?
-
C
Project 141 wrote:Het is ook veel werk, zo'n dubbelaccount.