Om ook nog even mijn zegje toen doen.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vraag me eerder af of je geen emo was. Want als je al niet een tegen een reactie kan als :') van iemand die je niet eens persoonlijk kent of waar je überhaunt een enige band mee hebt, vraag ik me af hoe ver je het gaat schoppen in deze harde maatschappij. Probeer je daar gewoon niets van aan te trekken, wtf kan jou het boeien dat hij zo reageert toch?
Daarnaast vind ik het wel triest dat er persoonlijke gegevens (al moest ik er zelf ook wel even om lachen

) hier worden geplaatst (vond ik bij emmerick vs lyst ook). Helaas is dit gebeurd en hebben mensen (waaronder ook ik) hier een geintje van gemaakt, zonder enige weet van jouw achtergrond te hebben. Durf te wedden dat niemand (op een enkeling na) geintjes had gemaakt als ze dit van te voren hadden geweten.
Aan de andere kant heeft het dan ook weinig nut om een nieuwe account aan te maken, omdat je dan weg loopt en dus het ook een beetje over jezelf af roept. Gewoon lekker je eigen ding (blijven) doen en het verleden achter je laten, hoe moeilijk dat ook kan zijn. (Heb vroeger ook veel pesterijen meegemaakt, maar heb er nu ook geen last meer van).
Nu dit gezegd te hebben, kunnen we heel deze bullshit wel achter ons laten denk ik, maar dan wel na deze brandende vraag die nog in me hoofd zit.
Was/Is Intervention ook een leipe g0thic?

(en vat het nu dus niet zo slecht op)