Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kunnen we ook gewoon eens normaal met elkaar omgaan?

Lijkt me wel verstandig op het moment. Voor iedereen hier.

vroeg ik me ook af. maar mensen wouden uitleg. die heb ik nu gegeven dus hoop dat herbij het gedram over is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Dat mensen je serieus in elkaar geslagen hebben om de manier hoe je kleedde. Echt hoe triest kun je zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
Ook in de Chat Daveytl er werd kats over mij geroddeld omdat ik Pommer op FB toevoegde. mijn naam kwam in de chat en katamran herkende het en toen begon het gothic gedoe.

Viel reuze mee. Jouw naam viel, maar daarna ging het over emo's/ gothics in het algemeen. Dat dat voor jou vreselijk kut is wisten die mensen waarschijnlijk niet.
Forbidden Phobia schreef:
ik heb een facking kut jeugd gehad omdat ik me eigen stijl had. er zijn zelfs dingen voorgekomen die ik nieteens meer durf uit te spreken. ik ben zovaak in elkaar geslagen omdat ik gothic was. denk je dat dat leuk is? en daarom neem ik het zo facking serieus op.

Ga je er vanuit dat mensen dat weten? Ik vind het natuurlijk kut voor je dat dat soort dingen zijn gebeurd, maar daar kun je geen rekening mee houden als je daar niet vanaf weet.

Ga er maar gewoon van uit dat niemand een hekel heeft aan jou persoonlijk, wat volgens mij ook niet het geval is. Je stelt je gewoon kwetsbaar op, waardoor je makkelijk te 'pakken' bent. Ik zeg niet dat ik dat doe (doe ik ook niet), maar over het algemeen.

mrazura schreef:
Dat mensen je serieus in elkaar geslagen hebben om de manier hoe je kleedde. Echt hoe triest kun je zijn.

Ja, hier ben ik het ook mee eens. Erg slap :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:55 

Bierkoning

Het spijt me als ik je beledigd heb of wat dan ook, was niet m'n bedoeling. Ik kan me voorstellen dat je je kut voelde maar wij konden de achterliggende gedachten ook niet weten ;) En laten we er nu AJB over ophouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Om ook nog even mijn zegje toen doen.

Sorry dat ik het zeg, maar ik vraag me eerder af of je geen emo was. Want als je al niet een tegen een reactie kan als :') van iemand die je niet eens persoonlijk kent of waar je überhaunt een enige band mee hebt, vraag ik me af hoe ver je het gaat schoppen in deze harde maatschappij. Probeer je daar gewoon niets van aan te trekken, wtf kan jou het boeien dat hij zo reageert toch?

Daarnaast vind ik het wel triest dat er persoonlijke gegevens (al moest ik er zelf ook wel even om lachen :P ) hier worden geplaatst (vond ik bij emmerick vs lyst ook). Helaas is dit gebeurd en hebben mensen (waaronder ook ik) hier een geintje van gemaakt, zonder enige weet van jouw achtergrond te hebben. Durf te wedden dat niemand (op een enkeling na) geintjes had gemaakt als ze dit van te voren hadden geweten.

Aan de andere kant heeft het dan ook weinig nut om een nieuwe account aan te maken, omdat je dan weg loopt en dus het ook een beetje over jezelf af roept. Gewoon lekker je eigen ding (blijven) doen en het verleden achter je laten, hoe moeilijk dat ook kan zijn. (Heb vroeger ook veel pesterijen meegemaakt, maar heb er nu ook geen last meer van).

Nu dit gezegd te hebben, kunnen we heel deze bullshit wel achter ons laten denk ik, maar dan wel na deze brandende vraag die nog in me hoofd zit.

Was/Is Intervention ook een leipe g0thic? xd (en vat het nu dus niet zo slecht op)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Ik weet dat jullie het niet kunnen weten maat katamaran zeker wel bij hem heb ik op school gezeten.
Dus die had ook wel aan kunnen geven dat ik zoiets persoonlijk zou opvatten. maar hij gaat rustig met iedereen mee.
Maarja mensen weten nu de reden dus hoop dat het hierbij blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:06 

Hardtraxx Veteran

Nee intervention is nooit zo geweest en is altijd hij luistert al heeeel lang hardstyle. hij is altijd gewoon geweest om het zo te zegge
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:07 

Als je zo gevoelig bent en je snel persoonlijk aangevallen voelt kan je beter niet op een forum zitten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:15 

Het feit alleen al dat mensen denken dat ze zoveel beter zijn als de rest hier is diep en diep triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:19 

KSwoosh schreef:
Het feit alleen al dat mensen denken dat ze zoveel beter zijn als de rest hier is diep en diep triest.

Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Doet dat er toe dan? Wat een gezeur hier zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:20 

Ja als je mensen triest gaat noemen ben ik ook wel benieuwd wie je dan bedoeld. Hier schiet niemand wat mee op. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:25 

Jongens, kunnen we er niet over ophouden? Zoals een mod hier vroeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat er toch geen werkzaamheden tussen Den Bosch en Oss zullen zijn a.s. zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Nogmaals ontopic aub.

Ot: wist je dat we nu on topic moeten gaan? En dat ik daar al een tijdje op zit te wachten?

En dat on topic gaan in de off topic eigenlijk best apart is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Khadber schreef:
Nogmaals ontopic aub.

Ot: wist je dat we nu on topic moeten gaan? En dat ik daar al een tijdje op zit te wachten?

En dat on topic gaan in de off topic eigenlijk best apart is?

Wist je dat het off topic gedeelte ook weer pagina's heeft waar je ontopic moet gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:34 

Hardtraxx Veteran

Logisch!

Mja, wisten jullie dat ik jullie vanaf donderdag achterlaat in deze strenge winterdagen en ik naar een plek ga waar het 40 graden warmer is?

Hardtraxx Veteran

Wist je dat de off topic dus eigenlijk één grote paradox is?

mindfuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

Zeker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:36 

Wist je dat ik nu een wist je dat post?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Wist je dat de off topic dus eigenlijk één grote paradox is?

Een plek vol paradoxale tegenstellingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:43 

Wat is paradoxaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Wat is paradoxaal?

Uitspraak: paradɔkˈsal Bijvoeglijk naamwoord tegenstrijdig `Tegelijk stoer en zachtaardig zijn is een paradoxale combinatie.`
Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic