Als iedereen gewoon zijn of haar broek uittrekt is er niks aan de hand. 

Banaanslak wrote:
Dit is Hardtraxx. Natuurlijk gaan de mensen hier dan door.Forbidden Phobia wrote:als ik het vertel,, is dit gedram dan over? of gaan jullie dan nog door?
ver waarom ik een hekel heb aan Dakpan. maar als mensen niet eens volwassen genoeg zijn om er dan niet op door te gaan waarom zou ik het dan nog vertellen.Chukkels wrote:Dit is Hardtraxx. Natuurlijk gaan de mensen hier dan door.Forbidden Phobia wrote:als ik het vertel,, is dit gedram dan over? of gaan jullie dan nog door?
Waar gaat het eigenlijk over?
Henk-Jan wrote:Vertel maar gewoon
Henk-Jan wrote:Vertel maar gewoon
Wie was er nou zo kinderachtig door gelijk huilend weg te gaan, terwijl niemand het persoonlijk bedoelde? En ik was er zelf bij in de chat (heb overigens niks over je gezegd), dus ik weet wel waar het over ging.Forbidden Phobia wrote: ver waarom ik een hekel heb aan Dakpan. maar als mensen niet eens volwassen genoeg zijn om er dan niet op door te gaan waarom zou ik het dan nog vertellen.
nou je kan bij jezelf misschien ook wel voorstellen dat als er achter iemand ze rug om gepraat word, en hij daarom weggaatDakpan wrote:Of uitleggen waarom hij me haat.
hij zal er vast wel iets mee te maken hebbenDysphoria wrote:Heeft Dakpan überhaupt wel wat gezegd/ gedaan? Want het schijnt hier nogal moeilijk te zijn om het gewoon te zeggen, vandaar de twijfel.
hij heeft er zeker mee te maken..The Anim0l wrote:hij zal er vast wel iets mee te maken hebbenDysphoria wrote:Heeft Dakpan überhaupt wel wat gezegd/ gedaan? Want het schijnt hier nogal moeilijk te zijn om het gewoon te zeggen, vandaar de twijfel.
zo goed? mensen wouden uitleg dus niks opgeschoond.Chris Two wrote:1. Waarom moet je zonodig met ziektes komen als het je niet aanstaat?
2. Je maakt het alleen erger voor je zo
3. Mods, kan er wat opgeschoond worden?
Al geprobeerd, gaat helaas op deze pagina niet gebeuren ben ik bangChris Two wrote:Kunnen we na deze streep weer On-topic?
_________________________________________________________________________________________
Wist je dat ik vanaf donderdag 2 dagen er niet ben..
Introductie naar de ardennen met school!