The Anim0l schreef:
Dysphoria schreef:
Heeft Dakpan überhaupt wel wat gezegd/ gedaan? Want het schijnt hier nogal moeilijk te zijn om het gewoon te zeggen, vandaar de twijfel.
hij zal er vast wel iets mee te maken hebben
hij heeft er zeker mee te maken..
reden: hij heeft altijd wel iets op mij aan te merken. bijv mijn top 5: was die dag gewoon helemaal into Wavolizer. plaats ik mijn top 5 krijg ik van hem zo'n reactie: :'). en dat is niet het enige. hij doet dat zoo vaak bij mij ik word en kentter gek van. heb al een paar x duidelijk aangegeven dat hij er nu eens mee moet kappen. heb hem een PB gestuurd of hij ermee wou kappen en nog blijf die gewoon doorgaan.
ook in de Chat Daveytl er werd kats over mij geroddeld omdat ik Pommer op FB toevoegde. mijn naam kwam in de chat en katamran herkende het en toen begon het gothic gedoe. ik heb een facking kut jeugd gehad omdat ik me eigen stijl had. er zijn zelfs dingen voorgekomen die ik nieteens meer durf uit te spreken. ik ben zovaak in elkaar geslagen omdat ik gothic was. denk je dat dat leuk is? en daarom neem ik het zo facking serieus op.
1. nu weten jullie waarom ik een hekel heb aan dakpan, boeit me niet of jullie en een goede of slechte reden vinden.
2. kap over dat gedoe met gothic's, emo's en al die zooi want bij mij komt het heel persoonlijk en aangevallen over.
3. kap gewoon met al dit gezeik jullie hebben wat jullie willen... kunen jullie me godverdomme niet in me eigen waarde laten of is dit nou zo moeilijk?