D
Als iedereen gewoon zijn of haar broek uittrekt is er niks aan de hand. :P
B
Image
Image
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Hahahahah, dit gaat echt te ver xd
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Af en toe heb ik gewoon zin om een nep-flamingo te voeren.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Zielig gedoe hierzo bah.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Het is dat jullie allemaal jongens zijn (mag ik hopen), anders had ik echt m'n broek naar beneden getrokken en lopen fappen
D
Banaanslak wrote:Image
Image
Image
Dan gaat het los, positiviteit ten top! :yay:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Het eerste wat eigenlijk bij mij op kwam na dit gelezen te hebben was dit:

View on YouTube

Ohja en voor Darkie: When you take that knife, do it down the street, not across the road!
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
als ik het vertel,, is dit gedram dan over? of gaan jullie dan nog door?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Forbidden Phobia wrote:als ik het vertel,, is dit gedram dan over? of gaan jullie dan nog door?
Dit is Hardtraxx. Natuurlijk gaan de mensen hier dan door.

Waar gaat het eigenlijk over?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Chukkels wrote:
Forbidden Phobia wrote:als ik het vertel,, is dit gedram dan over? of gaan jullie dan nog door?
Dit is Hardtraxx. Natuurlijk gaan de mensen hier dan door.

Waar gaat het eigenlijk over?
ver waarom ik een hekel heb aan Dakpan. maar als mensen niet eens volwassen genoeg zijn om er dan niet op door te gaan waarom zou ik het dan nog vertellen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Vertel maar gewoon
D
Henk-Jan wrote:Vertel maar gewoon
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Henk-Jan wrote:Vertel maar gewoon
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Forbidden Phobia wrote: ver waarom ik een hekel heb aan Dakpan. maar als mensen niet eens volwassen genoeg zijn om er dan niet op door te gaan waarom zou ik het dan nog vertellen.
Wie was er nou zo kinderachtig door gelijk huilend weg te gaan, terwijl niemand het persoonlijk bedoelde? En ik was er zelf bij in de chat (heb overigens niks over je gezegd), dus ik weet wel waar het over ging.

Dat van Dakpan wil ik ook wel eens weten, want ongegronde flames van jou kant kunnen natuurlijk ook niet ;)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Dakpan wrote:Of uitleggen waarom hij me haat. :cool:
nou je kan bij jezelf misschien ook wel voorstellen dat als er achter iemand ze rug om gepraat word, en hij daarom weggaat
dat het niet in goede aarde gevallen is, en als die woorden uit jou mond komen waardoor hij is weggegaan lijkt t mij duidelijk dat jij de oorzaak bent.

waarom zou je uberhaubt achter iemand ze rug om iemand belachelijk maken om hoe hij is/was?
ben je dan wat stoerder dan de rest?

want naar mijn id ben jij dan gewoon nog veel lager dan een stuk bevroren stront in de sneeuw.

tis nu niet dat k haatreacties naar iedereen ga werpen, maar denk gewoon na alvorens je iemand belachelijk gaat maken zonder reden.
D
Heeft Dakpan überhaupt wel wat gezegd/ gedaan? Want het schijnt hier nogal moeilijk te zijn om het gewoon te zeggen, vandaar de twijfel.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Dysphoria wrote:Heeft Dakpan überhaupt wel wat gezegd/ gedaan? Want het schijnt hier nogal moeilijk te zijn om het gewoon te zeggen, vandaar de twijfel.
hij zal er vast wel iets mee te maken hebben
C
Kunnen we na deze streep weer On-topic?
_________________________________________________________________________________________
Wist je dat ik vanaf donderdag 2 dagen er niet ben..
Introductie naar de ardennen met school!
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
The Anim0l wrote:
Dysphoria wrote:Heeft Dakpan überhaupt wel wat gezegd/ gedaan? Want het schijnt hier nogal moeilijk te zijn om het gewoon te zeggen, vandaar de twijfel.
hij zal er vast wel iets mee te maken hebben
hij heeft er zeker mee te maken..

reden: hij heeft altijd wel iets op mij aan te merken. bijv mijn top 5: was die dag gewoon helemaal into Wavolizer. plaats ik mijn top 5 krijg ik van hem zo'n reactie: :'). en dat is niet het enige. hij doet dat zoo vaak bij mij ik word en kentter gek van. heb al een paar x duidelijk aangegeven dat hij er nu eens mee moet kappen. heb hem een PB gestuurd of hij ermee wou kappen en nog blijf die gewoon doorgaan.
ook in de Chat Daveytl er werd kats over mij geroddeld omdat ik Pommer op FB toevoegde. mijn naam kwam in de chat en katamran herkende het en toen begon het gothic gedoe. ik heb een facking kut jeugd gehad omdat ik me eigen stijl had. er zijn zelfs dingen voorgekomen die ik nieteens meer durf uit te spreken. ik ben zovaak in elkaar geslagen omdat ik gothic was. denk je dat dat leuk is? en daarom neem ik het zo facking serieus op.

1. nu weten jullie waarom ik een hekel heb aan dakpan, boeit me niet of jullie en een goede of slechte reden vinden.
2. kap over dat gedoe met gothic's, emo's en al die zooi want bij mij komt het heel persoonlijk en aangevallen over.
3. kap gewoon met al dit gezeik jullie hebben wat jullie willen... kunen jullie me godverdomme niet in me eigen waarde laten of is dit nou zo moeilijk?
Last edited by Forbidden Phobia on 07 Feb 2012 19:23, edited 1 time in total.
C
1. Waarom moet je zonodig met ziektes komen als het je niet aanstaat?
2. Je maakt het alleen erger voor je zo
3. Mods, kan er wat opgeschoond worden?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Chris Two wrote:1. Waarom moet je zonodig met ziektes komen als het je niet aanstaat?
2. Je maakt het alleen erger voor je zo
3. Mods, kan er wat opgeschoond worden?
zo goed? mensen wouden uitleg dus niks opgeschoond. ;)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Chris Two wrote:Kunnen we na deze streep weer On-topic?
_________________________________________________________________________________________
Wist je dat ik vanaf donderdag 2 dagen er niet ben..
Introductie naar de ardennen met school!
Al geprobeerd, gaat helaas op deze pagina niet gebeuren ben ik bang

OT: uhm...dat gras groen is?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kunnen we ook gewoon eens normaal met elkaar omgaan?

Lijkt me wel verstandig op het moment. Voor iedereen hier.