Darkie waarom post je opeens dat je een hekel aan me hebt, dat vind ik echt niet leuk hoor...
Ik denk dat ik m'n account maar ga verwijderen.
Kan je het pleaseee zeggenForbidden Phobia wrote:ik doe het zo: dikke doei en ik ga er niet meer opin. heb wel wat beters te doen dan mezelf hier alleen maar op te naaien.
Henk-Jan wrote: Kan je het pleaseee zeggen![]()
Omdat je zo schattig bent
Je begint er zelf opeens weer overForbidden Phobia wrote:ik doe het zo: dikke doei en ik ga er niet meer opin. heb wel wat beters te doen dan mezelf hier alleen maar op te naaien.
Emo's hePommer wrote: Waarom verdedig ik mezelf eigenlijk, ik kan er niks aan doen dat jij de drama queen uithangt.
Jurheinen wrote:Emo's hePommer wrote: Waarom verdedig ik mezelf eigenlijk, ik kan er niks aan doen dat jij de drama queen uithangt.

haha idd als ik dit allemaal zo leesurbandesigner wrote:Gezellig hier
En ga ruzies onderling oplossen, en niet binnen een heel forumIntervention wrote:haha idd als ik dit allemaal zo leesurbandesigner wrote:Gezellig hier...laat iedereen gewoon in zn waarde, voor beide partijen.
Dit dus, wil het nu ook wel wetenHenk-Jan wrote:Maar Darkest, waarom heb je nu zo'n hekel aan Dakpan dan?
Maar wel weer stiekem terugkomen op een ander account hè!Pommer wrote:Darkie waarom post je opeens dat je een hekel aan me hebt, dat vind ik echt niet leuk hoor...
Dysphoria wrote:Forbidden Phobia trek je broek uit!
Tuurlijk, als Emo Phobia (niet doorvertellen hoor).Banaanslak wrote:Maar wel weer stiekem terugkomen op een ander account hè!Pommer wrote:Darkie waarom post je opeens dat je een hekel aan me hebt, dat vind ik echt niet leuk hoor...