Waar bemoei jij me mee en waarom noem je me vent?KSwoosh wrote:denk gewoon es na ventDakpan wrote:Hoezo niet?Forbidden Phobia wrote: ik ga hier nieteens meer opin. daag dakpan
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Hij is toch niet zonder reden hier weg gegaan, dus waarom zou ie dat allemaal hier neer willen zetten?Dakpan wrote:Waar bemoei jij me mee en waarom noem je me vent?
Als hij dat toch niet wil doe er dan gewoon niet zo moeilijk over.
Ik wil gewoon weten waarom hij een hekel aan mij heeft. Zo moeilijk is het niet. 
Hij ging niet weg, hij komt laf terug met een ander account. Probeert hij nou van een reputatie af te komen die hij na 2 weken toch al weer heeft? Snap er niets van.KSwoosh wrote:Hij is toch niet zonder reden hier weg gegaan, dus waarom zou ie dat allemaal hier neer willen zetten?Dakpan wrote:Waar bemoei jij me mee en waarom noem je me vent?
Naja, laat het maar rusten.
@dakpan bel m op en vraag het ... doe niet zo lastig man
Ja maar ik wil het nu ook weten...teupie wrote:@dakpan bel m op en vraag het ... doe niet zo lastig man
Ben nieuwsgierig geworden.
-
D
Als je het via PM wou doen had het dan gelijk vanaf het begin gedaan. Nu doe je het eerst in het openbaar en ga je mensen nieuwsgierig maken en dan wil je opeens overstappen op PM, beetje flauw. Ik ben voor openheid en transparantie!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
als jullie nou gewoon eens kappen met dat gezeur als je het zo graag wil weten stuur dan een pm.
Inderdaad, het is interessant kan mooi hierDysphoria wrote:Als je het via PM wou doen had het dan gelijk vanaf het begin gedaan. Nu doe je het eerst in het openbaar en ga je mensen nieuwsgierig maken en dan wil je opeens overstappen op PM, beetje flauw. Ik ben voor openheid en transparantie!
Wel openbaar Dakpan beschuldigen, maar niet openbaar zeggen wat hij heeft gedaanForbidden Phobia wrote:als jullie nou gewoon eens kappen met dat gezeur als je het zo graag wil weten stuur dan een pm.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
als dakpan is even goed nadenkt dan weet die wat hij gedaan heeftDaveytl wrote:Wel openbaar Dakpan beschuldigen, maar niet openbaar zeggen wat hij heeft gedaanForbidden Phobia wrote:als jullie nou gewoon eens kappen met dat gezeur als je het zo graag wil weten stuur dan een pm.![]()
tijd voor een nieuwe aflevering van goede hardtraxx slechte hardtraxx... 
HIJ weet het wel, maar wij niet. En je beschuldigd hem ook openbaar, dus ik vind deze manier niet slim.
Dakpan in een kwaad daglicht zetten en vervolgens niet meer reageren.
Dakpan in een kwaad daglicht zetten en vervolgens niet meer reageren.
-
D
Forbidden Phobia wrote:als jullie nou gewoon eens kappen met dat gezeur als je het zo graag wil weten stuur dan een pm.
Ben je nou echt zo dom of lijkt dat maar zo?
Get a room, all of you. Dit gaat al lang genoeg zo door, er komt toch geen fuck uit, niets word er beter van. Voor een uitgebreidere bitchtalk zoek je mijn vorige post maar op.
Maar het hieronder aub weer (soort van) on topic gaan?
Maar het hieronder aub weer (soort van) on topic gaan?
je kan mensen ook gewoon in hun waarde laten
-
G
trieste ventDakpan wrote:Of uitleggen waarom hij me haat.
Komt nummer 2.KSwoosh wrote:trieste ventDakpan wrote:Of uitleggen waarom hij me haat.
Wie is nou de trieste vent? Dakpan of Dark?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
aaahh god damned.. hou toch eens op. als dakpan nou gvd eens goed nadenkt dan weet die waarom ik een hekel aan hem heb. punt klaar uit.. is dat nou zo moeilijk?
Kunnen we hier pls nog wat langer over doorgaan? Vind het super
Als ik het wist zou ik het niet vragen.
Henk-Jan wrote:Kunnen we hier pls nog wat langer over doorgaan? Vind het super
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
ik heb je al eens een pb gestuurd als je ff terug kijkt weet je het wel.Dakpan wrote:Als ik het wist zou ik het niet vragen.