Heb er zelf ook wel eens moeite mee hoor. Het gaat wel. Maar soms toch lastig. Vooral bij industrial. Mainstream en terror zijn de tracklijsten niet zo moeilijk.wrote:Blijkbaar. Heb er zelf ook geen moeite mee, totaal niet zelfs. Zie de moeilijkheidsgraad niet. Maar goed, als je dan sommige lijstjes (niet per se hier) ziet...zou je het haast denken.wrote:Tracklists maken is al een gave?
Haha zeker niet, maar ik vind het leuk om tracklists te makenwrote:Tracklists maken is al een gave?
Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb 
G
wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb
Het viel me net in 1x opwrote:wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()
G
hij is wel coolwrote:Het viel me net in 1x opwrote:wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()
net zoals mn coole trol sig
Vette kameelwrote:Het viel me net in 1x opwrote:wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()
B
... er een streek in Polen vernoemd is naar onze grote bierheld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pommeren_(streek)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pommeren_(streek)
wrote:wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()

G
Wist je dat mijn remix van de epic lekkere track Technoboy - Rage (Frontliner Remix) nu op Youtube te bekijken is?
View on YouTube
ENJOY!!!!!!

View on YouTube
ENJOY!!!!!!
G
wrote:staat alweer op repeat!!wrote:Wist je dat mijn remix van de epic lekkere track Technoboy - Rage (Frontliner Remix) nu op Youtube te bekijken is?![]()
![]()
ENJOY!!!!!!![]()
![]()
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!!!!!!!!!!
die heb ik ook al zo fucking langwrote: Vette kameel
Doe normaal gekwrote:Steffnov geen bier lust ;o
ik was in een "bui" weetjenogwrote:Doe normaal gekwrote:Steffnov geen bier lust ;oZuip me gerust van de planeet.
Jij wil ons echt kapot maken hewrote:ik was in een "bui" weetjenogwrote:Doe normaal gekwrote:Steffnov geen bier lust ;oZuip me gerust van de planeet.
Ik ook nietwrote:Steffnov geen bier lust ;o
Kees hier wil me alleen maar zwart makenwrote:Ik ook nietwrote:Steffnov geen bier lust ;o
Het spijt mewrote:Kees hier wil me alleen maar zwart makenwrote:Ik ook nietwrote:Steffnov geen bier lust ;o
Nee serieuswrote:en patrick grapje toch?
E
Yorick nog geen kaartje heeft?
G
goed bezigwrote:Wist je dat ik maar eens ga beginnen aan de fearfm hardcore top 100 cue-file?
de site staat iig al klaar
Succeswrote:Wist je dat ik maar eens ga beginnen aan de fearfm hardcore top 100 cue-file?
Wist je dat er deze week voor Om Wakker Te Blijven een fusion special is van anderhalf uur:
Search - Destroy @ Om Wakker Te Blijven #23 (Fusion Special)