Heb er zelf ook wel eens moeite mee hoor. Het gaat wel. Maar soms toch lastig. Vooral bij industrial. Mainstream en terror zijn de tracklijsten niet zo moeilijk.Steffnov wrote:Blijkbaar. Heb er zelf ook geen moeite mee, totaal niet zelfs. Zie de moeilijkheidsgraad niet. Maar goed, als je dan sommige lijstjes (niet per se hier) ziet...zou je het haast denken.Dark Pact wrote:Tracklists maken is al een gave?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha zeker niet, maar ik vind het leuk om tracklists te makenDark Pact wrote:Tracklists maken is al een gave?
Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb 
-
G
Martin wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb
Het viel me net in 1x opKSwoosh wrote:Martin wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()
-
G
hij is wel coolMartin wrote:Het viel me net in 1x opKSwoosh wrote:Martin wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()
net zoals mn coole trol sig
Vette kameelMartin wrote:Het viel me net in 1x opKSwoosh wrote:Martin wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()
-
B
... er een streek in Polen vernoemd is naar onze grote bierheld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pommeren_(streek)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pommeren_(streek)
KSwoosh wrote:Martin wrote:Ik nog steeds de color bomb van KSwoosh in mn persoonlijke tekst heb![]()
![]()
![]()
![]()

-
G
Wist je dat mijn remix van de epic lekkere track Technoboy - Rage (Frontliner Remix) nu op Youtube te bekijken is?
View on YouTube
ENJOY!!!!!!

View on YouTube
ENJOY!!!!!!
-
G
Randleman wrote:staat alweer op repeat!!KSwoosh wrote:Wist je dat mijn remix van de epic lekkere track Technoboy - Rage (Frontliner Remix) nu op Youtube te bekijken is?![]()
![]()
ENJOY!!!!!!![]()
![]()
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!!!!!!!!!!
die heb ik ook al zo fucking langurbandesigner wrote: Vette kameel
Doe normaal gekCase Dj wrote:Steffnov geen bier lust ;o
ik was in een "bui" weetjenogSteffnov wrote:Doe normaal gekCase Dj wrote:Steffnov geen bier lust ;oZuip me gerust van de planeet.
Jij wil ons echt kapot maken heCase Dj wrote:ik was in een "bui" weetjenogSteffnov wrote:Doe normaal gekCase Dj wrote:Steffnov geen bier lust ;oZuip me gerust van de planeet.
Ik ook nietCase Dj wrote:Steffnov geen bier lust ;o
Kees hier wil me alleen maar zwart makenpatrickjeb wrote:Ik ook nietCase Dj wrote:Steffnov geen bier lust ;o
Het spijt meSteffnov wrote:Kees hier wil me alleen maar zwart makenpatrickjeb wrote:Ik ook nietCase Dj wrote:Steffnov geen bier lust ;o
Nee serieusCase Dj wrote:en patrick grapje toch?
-
E
Yorick nog geen kaartje heeft?
-
G
goed bezigProject 141 wrote:Wist je dat ik maar eens ga beginnen aan de fearfm hardcore top 100 cue-file?
de site staat iig al klaar
SuccesProject 141 wrote:Wist je dat ik maar eens ga beginnen aan de fearfm hardcore top 100 cue-file?
Wist je dat er deze week voor Om Wakker Te Blijven een fusion special is van anderhalf uur:
Search @ Destroy @ Om Wakker Te Blijven #23 (Fusion Special)