Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ik nog steeds heel blij ben op 'Met Zonder Mayonaise' :D

hardstyle/patrickjeb-met-zonder-mayonaise-1-t22737.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:45 

Yorick een kaartje heeft en hij en zijn kaartje het goed maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:46 

echte_oostzaner schreef:

Dat is mooi om te horen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:18 

Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:

Mijn kaartje ligt rustig te wachten totdat hij mag worden ingescand. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

ik mijn naam hebt veranderd Forbidden Kick > Forbidden Phobia wil hier Industrial onder gaan produceren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:53 

Donateur

Forbidden Phobia schreef:
dat ik aan een aantal mensen hier op HT een schijt hekel heb, Katamaran, dakpan, pommer >.<

Maar is dat niet je eigen schuld? Je neemt alles zo persoonlijk op en vooral serieus....

Het is een forum, geen real life he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dat ik aan een aantal mensen hier op HT een schijt hekel heb, Katamaran, dakpan, pommer >.<

Maar is dat niet je eigen schuld? Je neemt alles zo persoonlijk op en vooral serieus....

Het is een forum, geen real life he :lol:

als je weet wat er gebeurd is nee dan is het niet me eigen schuld, en als iemand over me verleden gaat praten wat echt een facking grote impact op me gehad heeft dan neem ik het idd heel serieus op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:00 

Donateur

Waarom zou je iets serieus en persoonlijk opnemen op een forum :p Vrijwel niets is gemeend! En hun vast helemaal niet..

Dakpan doet nog geen vlieg kwaad alleen zijn X-Box controller, Pommer wordt alleen rood maar blijft lieff en katamaran tsja, nooit iets negatiefs bij hem gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Waarom zou je iets serieus en persoonlijk opnemen op een forum :p Vrijwel niets is gemeend! En hun vast helemaal niet..

Dakpan doet nog geen vlieg kwaad alleen zijn X-Box controller, Pommer wordt alleen rood maar blijft lieff en katamaran tsja, nooit iets negatiefs bij hem gezien!

nogmaals: het kan zo zijn maar dingen over me verleden neem ik toch wel serieus op. als ik jou allemaal vertel wat er is gebeurd dan zou je me snappen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:12 

Hardtraxx Addict

waarom zet je dit uberhaupt hier neer, als er nu weer een discussie komt lok je t zelf uit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:14 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:

waarom zet je dit uberhaupt hier neer, als er nu weer een discussie komt lok je t zelf uit :whistle:

1. omdat ze het van mij mogen weten.
2. laat die discussie maar komen ik kan het onderbouwen waarom ik een hekel aan ze heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:16 

Donateur

Nou, vertel! Overtuig mij maar dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

aan jou heb ik geen hekel dus waarom zou ik je overtuigen? laat hun maar eerst komen. anders moet ik het straks 2x uit gaan leggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:18 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

aan jou heb ik geen hekel dus waarom zou ik je overtuigen? laat hun maar eerst komen. anders moet ik het straks 2x uit gaan leggen ;)

je kan de 2de x copy->paste :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:19 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
roberttt schreef:

je kan de 2de x copy->paste :whistle:

zou kunnen ja, betekend niet dat ik het ga doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:21 

Hardtraxx Addict

je moet het helemaal zelf weten ^^ Ik snap alleen niet dat je t niet laat rusten en dan is iedereen t zo vergeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:22 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
je moet het helemaal zelf weten ^^ Ik snap alleen niet dat je t niet laat rusten en dan is iedereen t zo vergeten :)

nou ik wil het wel maar gisteren begon het weer toen dakpan ontdekte dat ik DS was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:24 

Donateur

Die dakpan ook! Kwajongen is het :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:25 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

dan hoop ik ook dat jullie nu eindelijke snappen waarom ik aan dakpan zo'n hekel heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

dan hoop ik ook dat jullie nu eindelijke snappen waarom ik aan dakpan zo'n hekel heb ;)

Gast wtf loop je nou weer over mij te praten. :lol: Ben kennelijk nogal belangrijk voor je hè. :aww:

Vind het trouwens jammer om te zien dat je posts in het release-gedeelte nog net zo inhoudsloos zijn als bij je vorige account. Had wel op iets beters gehoopt na deze nieuwe start.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
roberttt schreef:

Gast wtf loop je nou weer over mij te praten. :lol: Ben kennelijk nogal belangrijk voor je hè. :aww:

Vind het trouwens jammer om te zien dat je posts in het release-gedeelte nog net zo inhoudsloos zijn als bij je vorige account. Had wel op iets beters gehoopt na deze nieuwe start.

Beetje ruzie maken op een forum, :cool: .

Laat het lekker gaan.. heeft geen enkele zin
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:21 

Donateur

Wel leuk om te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:52 

Hardtraxx Addict

Maar nu begin je zelf weer reacties uit te lokken, je kan ze ook negeren en er niet op ingaan :thumbup:

maar ik zal het gevecht volgen :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:00 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat... HT echt in een fucking drama queen central aan het veranderen is? Eerst dat gejank toen met Rob en zijn werkpatroon, daarna het hele gebeuren rondom Biscuit, rondom Dysphoria, rondom Rianne, rondom Darkest, artiesten of white knights ervan die komen janken dat we haten en nog wel meer...

Het is maar waar je zin aan heb hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:07 

Hardtraxx Veteran

Hoeft ook niet in de off topic sectie, maar dan kom je hier als community en om slap te ouwehoeren, niet om zo,'n lading drama te lezen. Als ik dat wil ga in wel naar het viva forum.
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic