De grote vraag is hoeveel heb je er off?KSwoosh wrote:wist je dat ik maarliefst 1257 posts in algemeen algemeen heb?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Cola met een rietje, paraplu en suiker FTWSteffnov wrote:Als ik whiskey mix...dan enkel met 7up. Zoals ik mijn meeste drankjes mixJosh-T wrote:Voor de mensen die nog ooit Red Label met Rockstar Energy wilden uitproberen: mwah, valt tegen.
-
G
12758, net wat meer als de helft van mn postsbRt_ wrote:De grote vraag is hoeveel heb je er off?KSwoosh wrote:wist je dat ik maarliefst 1257 posts in algemeen algemeen heb?
dat kan je btw makkelijk vinden met de zoekfunctie
-
G
wist je dat nando en iris er best raar uit zien als je hun oogkleur omdraait 
nee, ik heb wel wat beters te doen

nee, ik heb wel wat beters te doen

Ik heb zojuist een hele zieke tracklist gemaakt
Ga hem binnenkort ff naar iemand sturen die hem op FearFM kan draaien, en anders zet ik hem zelf wel in elkaar
Ga hem binnenkort ff naar iemand sturen die hem op FearFM kan draaien, en anders zet ik hem zelf wel in elkaar
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wessel weer?Daveytl wrote:Ik heb zojuist een hele zieke tracklist gemaakt![]()
-
G
vind je? 
NeeKSwoosh wrote:vind je?
Wist je dat ik zin heb om een extreem euforisch nummer te producen, dus dat ga ik maar eens doen, kijken of er het juiste gevoel in kan krijgen.
wist je dat... ik vandaag geen zak heb uitgevoerd op school 
ik ook niet want was heerlijk vrijNuracore wrote:wist je dat... ik vandaag geen zak heb uitgevoerd op school
JepRamirez wrote:Wessel weer?Daveytl wrote:Ik heb zojuist een hele zieke tracklist gemaakt![]()
Is ook zo, begint al snoeihard
u stuurt maarDaveytl wrote:JepRamirez wrote:Wessel weer?Daveytl wrote:Ik heb zojuist een hele zieke tracklist gemaakt![]()
Ga hem binnenkort ff naar iemand sturen die hem op FearFM kan draaien, en anders zet ik hem zelf wel in elkaarZijn eerste reactie was: 'god wat een beuken'.
Is ook zo, begint al snoeihard
Komt binnenkort wel op FearFM. Volgende week of de week daarna waarschijnlijk 
Is echt een keiharde ramset
11 van de 16 zie je vrijwel nooit meer in setjes.
Is echt een keiharde ramset
11 van de 16 zie je vrijwel nooit meer in setjes.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Stuur maar Davey, ik moet ook weer set voor Fear maken..
Hij wordt al gemixt door iemand anders, maar ik kan jou ook wel een tracklist sturen!?PierrePruuk wrote:Stuur maar Davey, ik moet ook weer set voor Fear maken..
hitjes paradeDaveytl wrote:Hij wordt al gemixt door iemand anders, maar ik kan jou ook wel een tracklist sturen!?PierrePruuk wrote:Stuur maar Davey, ik moet ook weer set voor Fear maken..
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
wist je dat ik sinds gisteren hier nieuw ben en het bevalt me op dit forum
heb al aardig wat nieuwe dingen geleerd
heb al aardig wat nieuwe dingen geleerd
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Tracklists maken is al een gave? 
Wist je dat ik nu een ajax shirt aan heb
?
urbandesigner wrote:Wist je dat ik nu een ajax shirt aan heb?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
haha beetje de site doorzoeken kan geen kwaad tochProject 141 wrote:Je hebt alle forumgedeeltes al wel gevonden zie ik
Blijkbaar. Heb er zelf ook geen moeite mee, totaal niet zelfs. Zie de moeilijkheidsgraad niet. Maar goed, als je dan sommige lijstjes (niet per se hier) ziet...zou je het haast denken.Dark Pact wrote:Tracklists maken is al een gave?