Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:49 

Artiest

ohja volg dat allemaal totaal niet joh, weet kats niet wie er draait en wie niet dus :lol: Ik dacht wtf moet een mod met een logo dus ik veronderstelde dat het dan maar over iemand/iets anders ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:50 

Skedoedelefloeps schreef:
ohja volg dat allemaal totaal niet joh, weet kats niet wie er draait en wie niet dus :lol: Ik dacht wtf moet een mod met een logo dus ik veronderstelde dat het dan maar over iemand/iets anders ging.

Haha daar ben ik het helemaal met je eens xd waarom zou een mod in godsnaam een logo moeten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:52 

Artiest

Naja ben benieuwd wat 't is geworden, ik moet ook nog keer achter logo aan gaan natuurlijk, dus ben dan altijd wel benieuwd wat andere mensen qua logo's op "papier" zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:58 

Naja ben benieuwd wat 't is geworden, ik moet ook nog keer achter logo aan gaan natuurlijk, dus ben dan altijd wel benieuwd wat andere mensen qua logo's op "papier" zetten.

Ik wilde voor Teknizion een keer wat anders doen, namelijk eigen typografie maken. Maar dat bleek een stuk lastiger als ik dacht.
Nu ben ik sowieso geen held in eigen typografie maken, en dan had ik ook nog eens zoiets gekozen dat perfect moest :P
Dus na ongeveer 6 schetsen [waarbij ik elke keer van scratch begon, en waarbij ik elke schets ook nog digitaliseerde om te kijken of dat iets werd] had ik eindelijk een goede schets, en was het digitaliseren ook netjes geworden.
Want je hebt dan wel een mooie schets, maar krijg die maar es perfect in je pc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 09:55 

Donateur

Wat is teknizion?

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 09:59 

Teknizion schreef:
Wat is teknizion?

:cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:08 

Artiest

ja ik kan wel leuk schetsen enzo, maar ik kan niets met illustrator ofzo dus. Ik ga niet teveel tijd en moeite stoppen in schetsen dan natuurlijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:28 

Hardtraxx Veteran

ik een nieuwe avatar heb.

nog 13 dagen tot nieuwe seizoen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

... het nu 90's week is op 3fm en dat er nu early wordt gedraaid of happy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dx2r :worship:

khoop wel voor je dat m op vol volume aan had staan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:03 

Hardtraxx Elite

Waarom ben ik ATLIJD bang voor een feestje dat ik ziek word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
Project 141 schreef:
Dx2r :worship:

khoop wel voor je dat m op vol volume aan had staan? :P

Ook. Maar het was meer bedoeld naar het comment van Asyrian/Ravenwood ;) :P

ah :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

ja ik kan wel leuk schetsen enzo, maar ik kan niets met illustrator ofzo dus. Ik ga niet teveel tijd en moeite stoppen in schetsen dan natuurlijk haha.

Als je gewoon goed kan schetsen is illustrator echt zo moeilijk niet meer. Gewoon foto maken/inscannen en verder gaan met illustrator ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:07 

ja de overgang is imo het moeilijkst: iets wat op papier vet is kan een stuk minder zijn op je scherm..

hier is het logo btw: off-topic/algemeen-grafisch-topic-t7444-1225.html#p680101
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:21 

Hardtraxx Crew

Een of andere rapper (Gers Pardoel, geen idee wie het is) gaat een HS-nummer uitbrengen. Was net op de radio. Ik hou m'n hart vast zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:22 

wootum schreef:
Een of andere rapper (Gers Pardoel, geen idee wie het is) gaat een HS-nummer uitbrengen. Was net op de radio. Ik hou m'n hart vast zeg.

als we dat zouden moeten doen bij elke amateur failboy die een HS nummer denkt te maken dan was er niet veel meer van ons hart over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Kan dat jou daadwerkelijk boeien? Als het een leuke plaat is, luister je hem, issie kut...laat dan lekker zitten, vergeet hem, en klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
wootum schreef:

Kan dat jou daadwerkelijk boeien? Als het een leuke plaat is, luister je hem, issie kut...laat dan lekker zitten, vergeet hem, en klaar.

What has been seen, can not be unseen. Of in dit geval what has been heard, can not be unheard
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:47 

Hardtraxx Crew

KSwoosh schreef:
wootum schreef:

als we dat zouden moeten doen bij elke amateur failboy die een HS nummer denkt te maken dan was er niet veel meer van ons hart over :P

Heb je gelijk in. Maar aangezien hij bekend is (ze hebben het er nu ook al over op de radio), zal zo'n nummer wel een hoop aandacht krijgen, die het waarschijnlijk niet eens hoort te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:10 

wootum schreef:
KSwoosh schreef:
wootum schreef:

Heb je gelijk in. Maar aangezien hij bekend is (ze hebben het er nu ook al over op de radio), zal zo'n nummer wel een hoop aandacht krijgen, die het waarschijnlijk niet eens hoort te hebben.

was het toevallig G-Low? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
was het toevallig G-Low? :lol: :lol:

Zatox & Tatanka - Gangsta (G-low remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Laat hem lekker rappem inplaats van hardstyle te maken want dan krijg jr zn BH plaat maar dan nog slechter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:02 

Hardtraxx Addict

Jullie weten niet wie Gers is? Zit onder andere in het nummer Broodje Bapao, met dat rare accent. http://youtu.be/hn-noqGTwuo?t=1m20s Hij zit ook in "Ik ga hard" en heeft nog wat solo dingetjes. Lijkt me persoonlijk een niet al te best idee als hij hardstyle gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

hebben ze t echt over maken of doet ie alleen de vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
hebben ze t echt over maken of doet ie alleen de vocals

Volgens mij produceren The Flexican en Reverse vrijwel alle beats voor die hele TopNotch bende. Kan me bovendien niet voorstellen dat Gers capabel genoeg is om te produceren.
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic