Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:44 
 

..Windows 98 crasht als het aantal milliseconden dat sinds het opstarten is verstreken niet meer in een 32-bits getal past. Dit gebeurt na 49 dagen en 17 uur
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Cool story bro

:lol:
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

/care? :lol:
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:51 
 

biscuit schreef:
..Windows 98 crasht als het aantal milliseconden dat sinds het opstarten is verstreken niet meer in een 32-bits getal past. Dit gebeurt na 49 dagen en 17 uur

:lol: windows 98 wil je niet zo lang aan hebben :P
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
..Windows 98 crasht als het aantal milliseconden dat sinds het opstarten is verstreken niet meer in een 32-bits getal past. Dit gebeurt na 49 dagen en 17 uur

:lol: windows 98 wil je niet zo lang aan hebben :P

:worship:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat er tussen China en Afghanistan (buurlanden) een tijdsverschil van 3:30 zit?
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee, gewoon als je de grens over loopt, komt omdat China maar één tijdzone heeft, daarom zit er zo'n groot verschil tussen.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
nee, gewoon als je de grens over loopt, komt omdat China maar één tijdzone heeft, daarom zit er zo'n groot verschil tussen.

Vaag :P
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik een nieuwe hond heb :D
Keischattig ^^
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat voor een?
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:35 
 

Afbeelding
een gevlekte poedel!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:40 
 

Die jaagt de 15+rs weg....

maar wat een uit de kluiten gewassen chihuahua
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:44 
 

Nrgizer schreef:
ik een nieuwe hond heb :D
Keischattig ^^

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Keischattig ^^


Afbeelding

:D
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verkeerde topic. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:09 
 

wist je dat het logo van Teknizion eindelijk af is :P
het duurde ff, maar dan is het ook eindelijk zo ver :P
binnenkort zal ik em wel op internet zetten
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:34 
 
Artiest

Wat is teknizion?
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:36 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Wat is teknizion?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:36 
 

de mop..... euhm..... mod/.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... T-Mobile zijn slechte reputatie waarmaakt :x Ik raak er maar niet over uitgepraat >.<
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:37 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Wat is teknizion?

LOL! Sorry maar die reactie is ofwel baas of een dikke fail xd
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:43 
 
Artiest

Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat de mod van een forum op het internet een logo moet hebben, want zie het nut er daar niet bepaald van in dus >.< ging er niet vanuit dat het over de persoon ging.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:44 
 
Artiest

Project 141 schreef:
Kun je de naam nog wel herkennen :P


Die herkende ik ook wel, maar ging er niet vanuit dat het voor hem was.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:46 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat de mod van een forum op het internet een logo moet hebben, want zie het nut er daar niet bepaald van in dus >.< ging er niet vanuit dat het over de persoon ging.

om er als super mod tussen de rest uit te steken en hopen dat ie hardtraxx kan overkopen om vervolgens op onze ruggen miljarden te verdienen.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:47 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat de mod van een forum op het internet een logo moet hebben, want zie het nut er daar niet bepaald van in dus >.< ging er niet vanuit dat het over de persoon ging.

Hij heeft ook geen logo als mod zijnde, maar als DJ zijnde ;)
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic