..Windows 98 crasht als het aantal milliseconden dat sinds het opstarten is verstreken niet meer in een 32-bits getal past. Dit gebeurt na 49 dagen en 17 uur
Project 141 wrote:Cool story bro
biscuit wrote:..Windows 98 crasht als het aantal milliseconden dat sinds het opstarten is verstreken niet meer in een 32-bits getal past. Dit gebeurt na 49 dagen en 17 uur
KSwoosh wrote:biscuit wrote:..Windows 98 crasht als het aantal milliseconden dat sinds het opstarten is verstreken niet meer in een 32-bits getal past. Dit gebeurt na 49 dagen en 17 uurwindows 98 wil je niet zo lang aan hebben
VaagJosh-T wrote:nee, gewoon als je de grens over loopt, komt omdat China maar één tijdzone heeft, daarom zit er zo'n groot verschil tussen.

Nrgizer wrote:ik een nieuwe hond heb
Keischattig

Skedoedelefloeps wrote:Wat is teknizion?
LOL! Sorry maar die reactie is ofwel baas of een dikke failSkedoedelefloeps wrote:Wat is teknizion?
Die herkende ik ook wel, maar ging er niet vanuit dat het voor hem was.Project 141 wrote:Kun je de naam nog wel herkennen
om er als super mod tussen de rest uit te steken en hopen dat ie hardtraxx kan overkopen om vervolgens op onze ruggen miljarden te verdienen.Skedoedelefloeps wrote:Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat de mod van een forum op het internet een logo moet hebben, want zie het nut er daar niet bepaald van in dusging er niet vanuit dat het over de persoon ging.
Hij heeft ook geen logo als mod zijnde, maar als DJ zijndeSkedoedelefloeps wrote:Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat de mod van een forum op het internet een logo moet hebben, want zie het nut er daar niet bepaald van in dusging er niet vanuit dat het over de persoon ging.