Wist je dat.... Q-Base met recht Q-Space genoemd mag worden?
Wat een stel koekwausen daar, echt heel veel
Jah joh, ik denk zo'n 99% was vdkDaveytl wrote:Wist je dat.... Q-Base met recht Q-Space genoemd mag worden?
wat dan?Dj Skitzo wrote:dat de dj in crazy horse niet de juiste tijd aanhoud en uberhaupt(blijkbaar) niet weet wat hardstyle inhoud!
nou hij draaide in totaal 2 hardstyle plaatjes op de hele avond...Martin wrote:wat dan?Dj Skitzo wrote:dat de dj in crazy horse niet de juiste tijd aanhoud en uberhaupt(blijkbaar) niet weet wat hardstyle inhoud!
wtf zeker just as easy en mma remix?Dj Skitzo wrote:nou hij draaide in totaal 2 hardstyle plaatjes op de hele avond...Martin wrote:wat dan?Dj Skitzo wrote:dat de dj in crazy horse niet de juiste tijd aanhoud en uberhaupt(blijkbaar) niet weet wat hardstyle inhoud!
mag niet!DarkestSymphony wrote:wist je dat ik nu een jointje ga roken en heerlijk in de zon ga zitten![]()
kalm anus
en dan? op eigen terrein is alles mogelijkroberttt wrote:mag niet!DarkestSymphony wrote:wist je dat ik nu een jointje ga roken en heerlijk in de zon ga zitten![]()
kalm anus
Leeftijd: 17
nee traveling en nog 1tjeMartin wrote:wtf zeker just as easy en mma remix?Dj Skitzo wrote:nou hij draaide in totaal 2 hardstyle plaatjes op de hele avond...Martin wrote: wat dan?
Wat draaide hij verder op de avond dan?Dj Skitzo wrote:nee traveling en nog 1tje
house en happy hardcore/raveRAW-vizion wrote:Wat draaide hij verder op de avond dan?Dj Skitzo wrote:nee traveling en nog 1tje
haat als Hardstyle wordt afgekapt voor een of ander zanger rinus plaatDj Skitzo wrote:house en happy hardcore/raveRAW-vizion wrote:Wat draaide hij verder op de avond dan?Dj Skitzo wrote:nee traveling en nog 1tje
In een cafe/bar/dancing wel je krijgt dan altijd de standaard hitjes.PierrePruuk wrote:Hardstyle op een gewone avond is sowieso kut.
bij ons krijg je normaal 3 uur achter elkaar hardstyle met soms wat verrassende plaatjes, maar dat was vorige week dus wel anders...Ramirez wrote:In een cafe/bar/dancing wel je krijgt dan altijd de standaard hitjes.PierrePruuk wrote:Hardstyle op een gewone avond is sowieso kut.