en kaal met brilParvuz wrote:Ze kan alleen dat programma winnen als ze onder de tatoeages zit.Pommer wrote:Wist je dat mn zus morgen naar die auditie ronde moet van The Voice of Holland 2 (dus die ronde met die stoelen)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
En gigantisch goed kunnen zingen, met een stijltje die we in Nederland nog niet echt hebben.KSwoosh wrote:en kaal met brilParvuz wrote:Ze kan alleen dat programma winnen als ze onder de tatoeages zit.Pommer wrote:Wist je dat mn zus morgen naar die auditie ronde moet van The Voice of Holland 2 (dus die ronde met die stoelen)
Maar ook moet ze gouden tanden hebben.
Zit ze toevallig ookParvuz wrote:Ze kan alleen dat programma winnen als ze onder de tatoeages zit.Pommer wrote:Wist je dat mn zus morgen naar die auditie ronde moet van The Voice of Holland 2 (dus die ronde met die stoelen)
Noujah dat is overdreven, 1 aardig grote op dr schouder en 1 kleine op dr pols
-
G
wist je dat pepepe stiekem een eigen broekenmerk heeft opgezet?

:')KSwoosh wrote:wist je dat pepepe stiekem een eigen broekenmerk heeft opgezet?
Zo kan ik het ook.
Wist je dat pepepe eigenlijk een stinkdier is:

Pepe le Pew van Looney Tunes :')

Pepe le Pew van Looney Tunes :')
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Ik vandaag vader ben geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! 
Gefeliciteerd!The-Znayzer wrote:Ik vandaag vader ben geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond!
Gefeliciteerd!The-Znayzer wrote:Ik vandaag vader ben geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond!
-
TDonateur
bedankt 
-
TDonateur
Echt wel! dank jeProject 141 wrote:Dikke shit man, gefeliciteerd!The-Znayzer wrote:Ik vandaag vader ben geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond!
-
G
wist je dat ik hier voor het eerst mijn Hardtraxx Records logo in het echt zie?

rechtsonder naast Hasty Boy
vet lang geleden gemaakt, nog voordat ik actief op hardtraxx was
maar wel vet om zo te zien in een poster 

rechtsonder naast Hasty Boy
vet lang geleden gemaakt, nog voordat ik actief op hardtraxx was
-
G
wist je dat ik zojuist voor het eerst een acceptgiro via online bankieren heb betaald 
Wist je dat er in sommige steden (in ieder geval Dallas, kom ik net echter) in de VS een wet bestaat, die het kinderen onder de 16 verbiedt zonder een meerderjarige na 10 uur 's avonds buiten te zijn? En dat je daar een boete van $360 voor krijgt? En dat je 3 maanden de bak in gaat als je zo'n boete niet kunt betalen?
- Only in America.
- Only in America.
-
D
het wordt ook steeds ergerSteffnov wrote:Wist je dat er in sommige steden (in ieder geval Dallas, kom ik net echter) in de VS een wet bestaat, die het kinderen onder de 16 verbiedt zonder een meerderjarige na 10 uur 's avonds buiten te zijn? En dat je daar een boete van $360 voor krijgt? En dat je 3 maanden de bak in gaat als je zo'n boete niet kunt betalen?
- Only in America.
Steffnov wrote:Wist je dat er in sommige steden (in ieder geval Dallas, kom ik net echter) in de VS een wet bestaat, die het kinderen onder de 16 verbiedt zonder een meerderjarige na 10 uur 's avonds buiten te zijn? En dat je daar een boete van $360 voor krijgt? En dat je 3 maanden de bak in gaat als je zo'n boete niet kunt betalen?
- Only in America.
En terecht!
De avondklok misschien, de boete belachelijk, en $360 = 3 maanden in de bak is gewoon bullshit. Note: het is het kind dat de bak in gaat he.roberttt wrote:Steffnov wrote:Wist je dat er in sommige steden (in ieder geval Dallas, kom ik net echter) in de VS een wet bestaat, die het kinderen onder de 16 verbiedt zonder een meerderjarige na 10 uur 's avonds buiten te zijn? En dat je daar een boete van $360 voor krijgt? En dat je 3 maanden de bak in gaat als je zo'n boete niet kunt betalen?
- Only in America.
En terecht!
Nou discipline! Mogen de kinderen hier ook wel is krijgen... Kan dit soort straffen alleen maar aanmoedigen!Steffnov wrote:De avondklok misschien, de boete belachelijk, en $360 = 3 maanden in de bak is gewoon bullshit. Note: het is het kind dat de bak in gaat he.roberttt wrote:Steffnov wrote:Wist je dat er in sommige steden (in ieder geval Dallas, kom ik net echter) in de VS een wet bestaat, die het kinderen onder de 16 verbiedt zonder een meerderjarige na 10 uur 's avonds buiten te zijn? En dat je daar een boete van $360 voor krijgt? En dat je 3 maanden de bak in gaat als je zo'n boete niet kunt betalen?
- Only in America.
En terecht!
dus ik mag van jou na 10 uur niet meer buiten zijn? 
Wat doet jou denken dat het hier gaat om criminele activiteiten of dat soort types? Ga ik echt niet mee om hoorroberttt wrote:Loop jij met een petje?
pff hardcore pet...
Je weet wat ze zeggen of mensen die hardcore luisteren
SCHOREM!!!! in de cel met die bende !!!
Je weet wat ze zeggen of mensen die hardcore luisteren
SCHOREM!!!! in de cel met die bende !!!