Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

House is sowieso trieste kutmuziek voor breezerhoeren en die house dj's zijn ook allemaal stuk voor stuk wijven. Om te kotsen.

En als ik het goed zie staat die Billy the Gay zonder oordoppen te draaien, hopelijk wordt hij zo snel mogelijk stokdoof
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:08 

Kraak... Piep...

Sommige reacties hier zijn echt zielig, meeste house dj's hebben nog niet half zon kut attitude als bijvoorbeeld een wildstylez of een brennan heart. Billy the klit heeft een paar keer gedraait in Club Noa en daar zet hij altijd prima setjes neer. Je ziet zelfs zn mixwerk omdat een camera op de decks is gericht en er is niks mis daarmee.

En steve angello en voor gemixte setjes (Huillach) Wat dacht je misschien dat hij bijna elke dag wel een paar keer moet draaien, en hij is feesten 20 keer groter dan dance valley gewend(Masquerade Hotel, Sensation White). Dat van dat biertje en de microfoon ok. Maar als je iets van 10 keer in de week moet draaien over de hele wereld, heb je t recht ook wel om een keer moe te zijn, en ik volg steve toevallig over twitter en hij was inderdaad die dag ook moe en heeft zich verontschuldigt voor die microfoon en het biertje.

Als je geen verstand van de muziek hebt ga er dan ook niet op bashen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:10 

De youtube account van coppercab (aka. Gingers have no soul rage person) gehackt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
House is sowieso trieste kutmuziek voor breezerhoeren en die house dj's zijn ook allemaal stuk voor stuk wijven. Om te kotsen.

En als ik het goed zie staat die Billy the Gay zonder oordoppen te draaien, hopelijk wordt hij zo snel mogelijk stokdoof

Pierre for president! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

Billy the Klit is een gruwelijke held :) daar kan menig dj nog een voorbeeld aan nemen, serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:04 

Kraak... Piep...

katamaran schreef:
PierrePruuk schreef:

Huillach, gast je verlaagt je nu net zo als mensen die zeggen dat hardstyle en hardcore alleen voor drugsgebruikers en neonazi's zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:05 

D-Nemacyst schreef:
katamaran schreef:
PierrePruuk schreef:

Huillach, gast je verlaagt je nu net zo als mensen die zeggen dat hardstyle en hardcore alleen voor drugsgebruikers en neonazi's zijn

U seem mad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
katamaran schreef:
PierrePruuk schreef:

Ik zeg nergens dat hij gelijkt heeft, maar vind het wel grappig verwoord. En daarbij heb ik totaal niets met house/dirty house, en daardoor kan ik er de humor van inzien. Got it?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:08 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:14 

Kraak... Piep...

katamaran schreef:
Ik zeg nergens dat hij gelijkt heeft, maar vind het wel grappig verwoord. En daarbij heb ik totaal niets met house/dirty house, en daardoor kan ik er de humor van inzien. Got it?

Ik richte het ook meer op pierre. luiheid verbood mij verder omhoog te scrollen.
En ik vind het niet echt humor. Iedereen gaat hier ook al janken als er een hardstyle artiest word afgekraakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
katamaran schreef:

Ik richte het ook meer op pierre. luiheid verbood mij verder omhoog te scrollen.
En ik vind het niet echt humor. Iedereen gaat hier ook al janken als er een hardstyle artiest word afgekraakt :P

Kritiek vind ik zelf het mooiste van de hele scene, en smaak ook. Want een artiest heeft er helemaal geen ene flikker aan als iedereen alles maar slikt qua muziek. En daarbij, wat lijkt mij het saai als iedereen dezelfde mening heeft en alles mooi vind. :sleep: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:58 

Kraak... Piep...

katamaran schreef:
D-Nemacyst schreef:
katamaran schreef:

Kritiek vind ik zelf het mooiste van de hele scene, en smaak ook. Want een artiest heeft er helemaal geen ene flikker aan als iedereen alles maar slikt qua muziek. En daarbij, wat lijkt mij het saai als iedereen dezelfde mening heeft en alles mooi vind. :sleep: :P

Ik bedoelde meer van als een persoon een nummer van wasted penguinz mooi vind, of een nummer van b-front bekiritiseerd dat diegene gelijk de ballen verstand heeft van hardstyle :P Goed voorbeeld, zie q-base topic.

Voor de gene die niet verder kijken dan hun neus lang is naar steve angello

Can't believe you guys are still going for it . don't you have better things to do then make up bullshit to write about me faking a whole set when i just explained that it was the last 11 mins of my set so they could fire of the special fx and all the fireworks , stop with your bullshit and get on with your lives , if it would be up to you guys we would all be stuck in cells without electricity and banging on a floor without a big show so you would feel better for yourselves not being there , i would never fake a whole set in my entire life and those 10 mins are part of the show . if you don't wanna see fireworks and a massive finale stop buying tickets to events where that happens and stay home instead . i hate when people make up a big story and feed on it like sugar to ants . make something better of your time instead of wasting mine !! if you would put as much time on your own careers as you do talking shit maybe a thing like this wouldn't affect you , i know who my real fans are and you haters are not my real fans , cause if you would be you would get what i´m saying after seeing the shows we do , you probably haven't even been to any of my shows and won't ever come so drop it , get on with your lives ! - SA

Reason @SteveAngello didn't do that, was because @UDC_DanceValley asked a pre-recorded mix, for special effects + fireworks! So that's that!

Haters gonna hate
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:37 

Hardtraxx Addict

Als we het dan toch al hadden over falende DJ's. Vind hem productietechnisch wel een baas, maar draaien gaat 'm een stuk minder goed af. Skrillex;

Het is sowieso natuurlijk een beetje breezer dubstep, maar die overgang van 4:06 is echt gewoon om te huilen. En dan failt ie (of iemand) ook nog met 't geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:55 

ziet eruit alsof al het geluid eruit ligt, en niet alleen zn panelen fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:57 

Donateur

Kansloze die Steve Angello haha. Eerst zeggen dat het geen premix is, vervolgens wel toegeven, nu weer mensen uitdagen om te draaien zonder koptelefoon.

Idioot. En zwaar overrated zijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:36 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
ziet eruit alsof al het geluid eruit ligt, en niet alleen zn panelen fzo

Dat wel, maar die overgang is een grotere faal dan het uitzetten van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:39 

Kraak... Piep...

dawasiknie schreef:
Kansloze die Steve Angello haha. Eerst zeggen dat het geen premix is, vervolgens wel toegeven, nu weer mensen uitdagen om te draaien zonder koptelefoon.

Idioot. En zwaar overrated zijn muziek.

Lees het goed over interplaats van snel. Hij ZOU NOOIT UIT ZICHZELF een pre-mix draaien tenzij er om word gevraagd voor het vuurwerk en de sfx.

En hoezo is zijn muziek zwaar overrated :/ Ik vind m een van de betere clubhouse artiesten. Qua producties heel orgineel bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Haters gonna hate

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:02 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:06 

Bierkoning

Wist je dat mn zus morgen naar die auditie ronde moet van The Voice of Holland 2 (dus die ronde met die stoelen) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:09 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Wist je dat mn zus morgen naar die auditie ronde moet van The Voice of Holland 2 (dus die ronde met die stoelen) :P

Ik vind het echt van die kansloze programmas dat maar good luck for her :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:10 

Bierkoning

Jah ik eigenlijk ook :P
Maar ik moet zeggen dat The Voice wel wat meer kwaliteit levert dan X-Factor en al die zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:11 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Maar ik moet zeggen dat The Voice wel wat meer kwaliteit levert dan X-Factor en al die zooi

Ik zou dat niet weten ik heb niet eens de eerste idols gevolgd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:13 

D-Nemacyst schreef:
Pommer schreef:

Ik zou dat niet weten ik heb niet eens de eerste idols gevolgd.

iok wel, tot jamai en zon negerin :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ze kan alleen dat programma winnen als ze onder de tatoeages zit. :P
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic