Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wist je dat ik dit een heel vreemde uitslag vind
I only like "Trasher!"
16.5%
I only like "Snitcher!"
19.5%
I only like "Trasher!"
16.5%
I only like "Snitcher!"
19.5%
Ik straks te gast ben met Dozer & Dizzorder in de hardstudio?? http://www.livestream.com/hardstudio
ik begin om 21:00!!
-
D
mijn eerste set met Draidy online staat Look at the Hardcore livesets! luisteren mensen! erg lekkere set en zit een hoog tempo in! 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Handig als Decibel ook op de radio is.Festuca wrote:Ik straks te gast ben met Dozer & Dizzorder in de hardstudio?? http://www.livestream.com/hardstudio
Valt wel mee. Mensen die Trasher dik vinden, zijn vaker meer into hardcore omdat die harder is, en vinden automatisch Snitcher dus ook wel ok. Kameraad van mij (normaal HS luisteraar) vond Snitcher wel vet, maar vond Trasher helemaal niks.Draidy wrote:Wist je dat ik dit een heel vreemde uitslag vind
I only like "Trasher!"
16.5%
I only like "Snitcher!"
19.5%
En wist je dat het uitzoeken van Amnesys' Q-Base minimix mash-up best een hels karweitje was? 17 tracks + een intro mash-up in 13 minuten...
Wist je dat ik net een schaamteloze mix met Discorecord en Gimme Love heb gemaakt 
BLASPHEMYdawasiknie wrote:Wist je dat ik net een schaamteloze mix met Discorecord en Gimme Love heb gemaakt
vandaag decibel is en dat het weer vandaag best goed zal zijn 
-
G
theclown wrote:vandaag decibel is en dat het weer vandaag best goed zal zijn
RedRiver67 wrote:Ik te jong ben om naar decibel te kunnen![]()
![]()
-
G
wilde je wel gaan dan?livinforthemusic wrote:ik niet op decibel ben
had wel een kaartje.KSwoosh wrote:wilde je wel gaan dan?livinforthemusic wrote:ik niet op decibel ben
Maar verkocht
Wist je dat ik gister nuchter gestampt heb in de time out
-
C
Omg..
ik heb serieus buikpijn nu...

ik heb serieus buikpijn nu...
Wist je dat veel mensen op dit forum zich interesseren in ganzen en eenden?
-
G
aber ganz nicht!D-Nemacyst wrote:Wist je dat veel mensen op dit forum zich interesseren in ganzen en eenden?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
KSwoosh wrote:aber ganz nicht!D-Nemacyst wrote:Wist je dat veel mensen op dit forum zich interesseren in ganzen en eenden?

-
G
Ramirez wrote:

-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025