grolschBanaanslak wrote:HMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, de Amstel is een rivier toch? Zou dat niet betekenen dat het rivierwater is?TakkU wrote:Wist je dat Amstel slootwater is?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Oh daar moest ie ook idd, moet weer helemaal wennenSteffnov wrote:Dat heet een irritatiemomentje...Pommer wrote:Na een week lang onbeperkt Hertog Jan gedronken te hebben, nu aan zo'n gore fles Amstel zitten
Ik weer terug van van m'n back-pack vakantie door Thailand. 
Ouwe snoepertKepro wrote:Ik weer terug van van m'n back-pack vakantie door Thailand.
rozijnen ontstaan zijn door het uitdrogen van druiven..
kom ik net achter
kom ik net achter
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Pff onder welke steen kom jij vandaan.QnalQut wrote:rozijnen ontstaan zijn door het uitdrogen van druiven..
kom ik net achter
ja wist ik veel, nooit op gelet eigenlijkRamirez wrote:Pff onder welke steen kom jij vandaan.QnalQut wrote:rozijnen ontstaan zijn door het uitdrogen van druiven..
kom ik net achter
en toen ik even wat doorgelezen heb kwam ik daarachter
-
G
QnalQut wrote:ja wist ik veel, nooit op gelet eigenlijkRamirez wrote:Pff onder welke steen kom jij vandaan.QnalQut wrote:rozijnen ontstaan zijn door het uitdrogen van druiven..
kom ik net achtermaar ik zag druiven staan op de verpakking van een zak rozijnen
,
en toen ik even wat doorgelezen heb kwam ik daarachter
Hee dit wist ik ook nog nietQnalQut wrote:rozijnen ontstaan zijn door het uitdrogen van druiven..
kom ik net achter
Over liefde voor de muziek gesproken...
View on YouTube
Je wordt er goed voor betaald om daar te staan en er zijn maar weinig mensen die die kans krijgen. Zo zonde
View on YouTube
Je wordt er goed voor betaald om daar te staan en er zijn maar weinig mensen die die kans krijgen. Zo zonde
Lijkt wel alsof ie wat autistische trekjes heeft
Steeds naar achterlopend, beetje vaag doen aan zn broek en dan weer naar voren
-
G
Ik kan de titel en beschrijving niet zien op mn iphone, maar ik gok dat het een of andere gqre disco isStokbrood wrote:Over liefde voor de muziek gesproken...
View on YouTube
dat is echt schandalig idd, ook ff op de grond spugen, je drinken laten vallen
Steve Angello @ Dance Valley 2011...KSwoosh wrote:Ik kan de titel en beschrijving niet zien op mn iphone, maar ik gok dat het een of andere gqre disco isStokbrood wrote:Over liefde voor de muziek gesproken...
View on YouTube
-
G
ja ik zag het later ook
ik had op mn iphone maar de eerst 30 sec gekeken, maar verder was ie echt dramatisch
relaxte dj ben je dan
relaxte dj ben je dan
Ik kan het niet zien, maar wat doet ie dan?
Kut zijn en zich amper voor het publiek of zijn act interesseren.Pommer wrote:Ik kan het niet zien, maar wat doet ie dan?
-
C
Ahmahgawd it's Carlton Banks die van The Fresh Prince of Bel-Air
Hij draaidt een voorgemixte mix (wat ik al moeilijk kan begrijpen, omdat zijn solo act niet heel speciaal is) laat bier op de grond vallen die zijn manager op moet ruimen en gooit een microfoon weg die ook niet zo goedkoop zal zIjn Steffnov wrote:Kut zijn en zich amper voor het publiek of zijn act interesseren.Pommer wrote:Ik kan het niet zien, maar wat doet ie dan?
Tja, dat voorgemixte kom je helaas vaak genoeg tegen, en die andere dingen vallen voor mij onder desinteresse. Maar inderdaad, het is kansloos gedrag van zo'n grote DJ.Stokbrood wrote:Hij draaidt een voorgemixte mix (wat ik al moeilijk kan begrijpen, omdat zijn solo act niet heel speciaal is) laat bier op de grond vallen die zijn manager op moet ruimen en gooit een microfoon weg die ook niet zo goedkoop zal zIjn Steffnov wrote:Kut zijn en zich amper voor het publiek of zijn act interesseren.Pommer wrote:Ik kan het niet zien, maar wat doet ie dan?