Die thrillogy poster hangt hier nog steeds. 
en een wist je dat:
...ik eindelijk het ontwerp voor mijn website afgemaakt heb
nu nog coderen
Haha bij mij ook. Ik zie de gelijkenissen wel iigRamirez wrote:Die thrillogy poster hangt hier nog steeds.
zalk ook gAN alapen?roberttt wrote:Ik een slaapje ga doen en om 06:00 weer begin met werken![]()
En omdat ik nu 19 jaartjes ben, 7,40 p uur verdien![]()
![]()
viel spaß!Josh-T wrote:Wist je dat ik zo vertrek naar Blanes, houdoe Hardtraxx!
En je mist weer een leuke 2dangerous: Nu met Jack of Sound hahahJosh-T wrote:Wist je dat ik zo vertrek naar Blanes, houdoe Hardtraxx!

standaard voeding in case.Ramirez wrote:Videokaart en voeding vergeten?
Ik neem aan dat als je een beetje grafisch bezig bent toch wel een losse videokaart wilt. Deze kast heeft standaard geen voeding.biscuit wrote:standaard voeding in case.Ramirez wrote:Videokaart en voeding vergeten?
grapic zit on-board.
Zit geen voeding in deze case, en als die er wel in zou zitten zou ik alsnog een andere kopen. Want voedingen die standaard bij cases geleverd worden zijn over het algemeen crap. Als er dan gezegd wordt dat ie 500watt is, hebben ze het over piekvermogens die de voeding misschien 0,01sec kan leveren. Niet 500watt steady zoals je wilt.biscuit wrote:standaard voeding in case.Ramirez wrote:Videokaart en voeding vergeten?
grapic zit on-board.
GTX285 heb ik alRamirez wrote:Videokaart en voeding vergeten?
ik heb in mn laptop toch ook onboard. ik heb toch zeker weten geen videokaart naast mn laptop liggen. jij wel?Ramirez wrote:Ik neem aan dat als je een beetje grafisch bezig bent toch wel een losse videokaart wilt. Deze kast heeft standaard geen voeding.biscuit wrote:standaard voeding in case.Ramirez wrote:Videokaart en voeding vergeten?
grapic zit on-board.
Nu jij weer.
biscuit wrote: ik heb in mn laptop toch ook onboard. ik heb toch zeker weten geen videokaart naast mn laptop liggen. jij wel?
en tja over die voedingen: boeit mij verschrikkelijk helemaal niks.
ik moet m aan kunnen zetten en er mee aan de slag kunnen. ik wil niet speciaal zus of zo
die heb je wel een paar, maar echt populair zijn ze nietBanaanslak wrote:een die naast je laptop ligt![]()
Dat heet een irritatiemomentje...Pommer wrote:Na een week lang onbeperkt Hertog Jan gedronken te hebben, nu aan zo'n gore fles Amstel zitten
dat is geen wist je datPommer wrote:Na een week lang onbeperkt Hertog Jan gedronken te hebben, nu aan zo'n gore fles Amstel zitten
Wist je dat Pommer op dit moment aan een gore fles Amstel zit te lurken?KSwoosh wrote:dat is geen wist je datPommer wrote:Na een week lang onbeperkt Hertog Jan gedronken te hebben, nu aan zo'n gore fles Amstel zitten
HMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, de Amstel is een rivier toch? Zou dat niet betekenen dat het rivierwater is?TakkU wrote:Wist je dat Amstel slootwater is?