Lol 4 keer... had je ook overstekende ganzen in je examen? 
whaha die had ik ook XDSkedoedelefloeps wrote:Lol 4 keer... had je ook overstekende ganzen in je examen?
bij gevaren herkenning
whaha die had ik ook XDSkedoedelefloeps wrote:Lol 4 keer... had je ook overstekende ganzen in je examen?
Haha ja manSkedoedelefloeps wrote:Lol 4 keer... had je ook overstekende ganzen in je examen?
dat is nou nog eens een origineel ideeDarkestSymphony wrote:wist je dat ik een wietplant op me graf wil als ik overlijd
ik ben orgineelRAW-vizion wrote:dat is nou nog eens een origineel ideeDarkestSymphony wrote:wist je dat ik een wietplant op me graf wil als ik overlijdfuck rozen en ander bloemen, ik wil wiet op me graf
dit wil ik ookDarkestSymphony wrote:ik ben orgineelRAW-vizion wrote:dat is nou nog eens een origineel ideeDarkestSymphony wrote:wist je dat ik een wietplant op me graf wil als ik overlijdfuck rozen en ander bloemen, ik wil wiet op me graf
en dan een wiettop ernaast even groot als mijn hart en daar mogen mensen op mijn begravenis van roken
laat dat kind zn toekomst plannen hebben. ook hij heeft genoeg ambitieDaveytl wrote:Gast, je bent 14.
Ga weer ff heel snel terug naar de TV om Dora te kijken.
:') laat mij ook dromen hebbenDaveytl wrote:Gast, je bent 14.
Daveytl niet zo aanstellenDaveytl wrote:Gast, je bent 14.
Je hoort dit gewoon nog niet te doen op je 14e, dat is alles dat ik wil zeggen.RAW-vizion wrote::') laat mij ook dromen hebbenDaveytl wrote:Gast, je bent 14.
Daveytl wrote:Je hoort dit gewoon nog niet te doen op je 14e, dat is alles dat ik wil zeggen.RAW-vizion wrote::') laat mij ook dromen hebbenDaveytl wrote:Gast, je bent 14.
Het is niet stoer om te roken, om te drinken of pillen te nemen.
Die keuze moet je zelf maken, en je moet je niet mee laten slepen door anderen.
kerel, heb je me ooit gezien ken je mij? nee dus heel snel je mond houwe,, en wtf ik raad hem het niet aan zeker niet maar als hij die keuze maakt op zijn 14e dan is dat toch niet jou probleem? dus wat zeur je nou?Daveytl wrote:Dat was destijds jouw keuze, maar je zou het zo'n jonge jongen nog zeker niet aan moeten raden.
Als je ziet hoe jij terecht bent gekomen, zou je het hem dan alsnog aanraden?
juist.. ik was ook niet vanplan om te gaan beginnen op me 14'de hoorDaveytl wrote:Je hoort dit gewoon nog niet te doen op je 14e, dat is alles dat ik wil zeggen.RAW-vizion wrote::') laat mij ook dromen hebbenDaveytl wrote:Gast, je bent 14.
Het is niet stoer om te roken, om te drinken of pillen te nemen.
Die keuze moet je zelf maken, en je moet je niet mee laten slepen door anderen.
Ik heb jou nog nooit gezien, ken he-le-maal niks van je, en ik oordeel ook niet over jou in die post.DarkestSymphony wrote:kerel, heb je me ooit gezien ken je mij? nee dus heel snel je mond houwe,, en wtf ik raad hem het niet aan zeker niet maar als hij die keuze maakt op zijn 14e dan is dat toch niet jou probleem? dus wat zeur je nou?Daveytl wrote:Dat was destijds jouw keuze, maar je zou het zo'n jonge jongen nog zeker niet aan moeten raden.
Als je ziet hoe jij terecht bent gekomen, zou je het hem dan alsnog aanraden?