wist je dat wij 3 rustmomenten hadden in onze voetbalwedstrijd ipv 1 door de warmte 
maarja wel gewonnen met 4 - 3
Same, maar dan 5-0 gewonnen.Dj Skitzo wrote:wist je dat wij 3 rustmomenten hadden in onze voetbalwedstrijd ipv 1 door de warmte
Naam,veranderd ja?DarkestSymphony wrote:ik nog steeds niet moe ben en maar ga wachten tot ik moe ben en ik naar bed kan
Ik moest ook even kijken. Van dark naar darkest?Intervention wrote:Naam,veranderd ja?DarkestSymphony wrote:ik nog steeds niet moe ben en maar ga wachten tot ik moe ben en ik naar bed kan
jawootum wrote:Ik moest ook even kijken. Van dark naar darkest?Intervention wrote:Naam,veranderd ja?DarkestSymphony wrote:ik nog steeds niet moe ben en maar ga wachten tot ik moe ben en ik naar bed kan
hahaProject 141 wrote:Twijfelde der eerst ook over, maar toen zag ik dat ik jou ergens had gequote en daar stond toch echt Darksymphony
In offtopic jaQnalQut wrote:en daarmee het hoogst op de lijst van bekeken topics staat
mij boeit het geen fuckDj Skitzo wrote:helaas voor jou is het 3 - 2 geworden voor fc twente
haha vetQnalQut wrote:@ Jor-D. je hebt gelijk, een klein typfoutje.
wist je dat.. ik net de HT-Leden Topic heb bekeken, en toen ik Kswooshje zag, ik er nu zeker weten zeker van ben dat ik hem op loudness gespot heb
pffKSwoosh wrote:haha vetQnalQut wrote:@ Jor-D. je hebt gelijk, een klein typfoutje.
wist je dat.. ik net de HT-Leden Topic heb bekeken, en toen ik Kswooshje zag, ik er nu zeker weten zeker van ben dat ik hem op loudness gespot heb
had wat gezegd dan
heheQnalQut wrote:pffKSwoosh wrote:haha vetQnalQut wrote:@ Jor-D. je hebt gelijk, een klein typfoutje.
had wat gezegd danik kijk niet elke dag non-stop in het HT-Leden Topic, dus ik wist toen niet wie je was