haha, wist je dat.. ik vandaag is op tagged heb gekeken
en dat dat nog best grappig is 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
wist je dat ik nieteens wist dat Wavolizer hier op HT zat.. komen steeds meer artiesten wat ik aardig vet vind 
Heb ik ook nog een account is idd best soms best grappig die mensen daar.QnalQut wrote:haha, wist je dat.. ik vandaag is op tagged heb gekekenen dat dat nog best grappig is
Wist je dat stumble upon soms geniale dingen vind
Wist je dat er weer een knallend hardcoresetje van ondergetekende online staat!
Dawasiknie - pres. Hardcore #1
Dawasiknie - pres. Hardcore #1
-
C
Zany vandaag jarig is,
en hij dan wel z'n bier op kan xD
en hij dan wel z'n bier op kan xD
.. ik vanmorgen mijn rijbewijs gehaald heb?! 
We kunnen bijna een gefeliciteerd met behalen van rijbewijs en theorie topic aan maken in plaats van verjaardag zo.Atraxisz wrote:.. ik vanmorgen mijn rijbewijs gehaald heb?!
Gefeliciteerd
gefeliciteerdAtraxisz wrote:.. ik vanmorgen mijn rijbewijs gehaald heb?!
ik kan hem donderdag ophalen misschien zelfs nog eerder
Dat de bananen krom zijn omdat ze naar de zon toe groeien
-
C
#appelcitroenananasbanaan staat voor A.C.A.B. wat in voetbal termen gebruikt wordt voor All Cops Are Bastards...
Heel veel artiesten checken Hardtraxx op leaks enzo maar hebben geen accountDarkestSymphony wrote:wist je dat ik nieteens wist dat Wavolizer hier op HT zat.. komen steeds meer artiesten wat ik aardig vet vind
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Leaks? Promo's in de liveset sectie oid?Festuca wrote:Heel veel artiesten checken Hardtraxx op leaks enzo maar hebben geen accountDarkestSymphony wrote:wist je dat ik nieteens wist dat Wavolizer hier op HT zat.. komen steeds meer artiesten wat ik aardig vet vind
Acht Cola, Acht Bier of Always Carry A Bible (1312)robkuh1990 wrote:#appelcitroenananasbanaan staat voor A.C.A.B. wat in voetbal termen gebruikt wordt voor All Cops Are Bastards...
JaRamirez wrote:Leaks? Promo's in de liveset sectie oid?Festuca wrote:Heel veel artiesten checken Hardtraxx op leaks enzo maar hebben geen accountDarkestSymphony wrote:wist je dat ik nieteens wist dat Wavolizer hier op HT zat.. komen steeds meer artiesten wat ik aardig vet vind
-
C
Kan ook... maar dit is trending op twitter en dat bedoelen zemikeee wrote:Acht Cola, Acht Bier of Always Carry A Bible (1312)robkuh1990 wrote:#appelcitroenananasbanaan staat voor A.C.A.B. wat in voetbal termen gebruikt wordt voor All Cops Are Bastards...
-
B
Wist ik al lang.JannickF wrote:Dat de bananen krom zijn omdat ze naar de zon toe groeien
...ik gister even een nieuwe laptop in het netwerk thuis wou hangen en toen de router overbelast heb? Was een beetje gefrustreerd omdat het niet lukte, drukte iets te vaak op "save settings" in de router en toen liep die dus vast
ding helemaal ontregeld, niet meer te bereiken.
Meteen een mooie nieuwe D-Link 655 besteld, wil je em aansluiten, ben je even vergeten dat die SpeedTouch zooi een modem/router is en die D-Link alleen een router... FUUUUUUUUUUUUUUUUU...
Gelukkig werd er op marktplaats een mooi modem voor gratis aangeboden bij mij om de hoek. Vanavond deel 2 van dit mooie verhaal dus.
Meteen een mooie nieuwe D-Link 655 besteld, wil je em aansluiten, ben je even vergeten dat die SpeedTouch zooi een modem/router is en die D-Link alleen een router... FUUUUUUUUUUUUUUUUU...
Gelukkig werd er op marktplaats een mooi modem voor gratis aangeboden bij mij om de hoek. Vanavond deel 2 van dit mooie verhaal dus.
Defqon.1 Festival mijn 50e officiële Hardstyle feest wordt?
Defqon.1 Festival mijn eerste officiële Hardstyle festival was in 2009?
Hard Bass mijn eerste officiële Hardstyle feest was in 2009?
Leuke WJD'jes
Leuke WJD'jes
Last edited by Chukkels on 12 May 2011 16:34, edited 1 time in total.
Pas sinds 2009 actief en al zo veel feestenChukkels wrote:Defqon.1 Festival mijn 50e officiële Hardstyle feest wordt?
Leuke WJT'jes
Tering 50 hardstyle feesten is wel echt heel veel voor dat tijdspadChukkels wrote:Defqon.1 Festival mijn 50e officiële Hardstyle feest wordt?
Leuke WJT'jes
Heb er al 18 in 2011mrazura wrote:Tering 50 hardstyle feesten is wel echt heel veel voor dat tijdspadChukkels wrote:Defqon.1 Festival mijn 50e officiële Hardstyle feest wordt?
Leuke WJT'jesIk vind het knap dat je dat kan bekostigen
Maar sowieso, geef haast niks uit op feestjes. Tis kaartje, 10 euro muntjes en vervoer. Aan stappen in de stad kom ik niet aan toe, dus geef daar ook niks aan uit, wat voor mijn feesttijdperk wel anders was. Dan ging er zo op een standaard zaterdag minimaal 50 euro doorheen.
dat Ground Zero rammen van hier tot tokio wordt 
Decibel Outdoor voor mij ook alweer de 40e wordt? In ongeveer dezelfde periode als Chukkels.Chukkels wrote:Defqon.1 Festival mijn 50e officiële Hardstyle feest wordt?
Leuke WJD'jes