vrouwen in het algemeen :')
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
:')
dawasiknie wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men paard kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar vriendin :')
.. dat Qlimax 2009 nog steeds mijn beste feest ooit is 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
High Definition wrote:dawasiknie wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men paard kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar vriendin :')
roberttt wrote:.. dat Qlimax 2009 nog steeds mijn beste feest ooit is
Ik binnenkort maar is beginnen met het proberen wat muziek te maken 
-
RHardtraxx Veteran
ik ga je wel helpen hoorHigh Definition wrote:Ik binnenkort maar is beginnen met het proberen wat muziek te maken
jij heb logic pro toch ? zeker alleen voor apple ?RAW-vizion wrote:ik ga je wel helpen hoorHigh Definition wrote:Ik binnenkort maar is beginnen met het proberen wat muziek te maken
Vind ik persoonlijk nog steeds het vetste feest ooit, misschien omdat het mijn eerste feest was. En kippenvel kreeg bij elke track en elke laser die aanging en vooral bij binnenkomstKepro wrote:roberttt wrote:.. dat Qlimax 2009 nog steeds mijn beste feest ooit is
Uhm ja oke, als je het zo bekijkt heb ik dat ookroberttt wrote:Vind ik persoonlijk nog steeds het vetste feest ooit, misschien omdat het mijn eerste feest was. En kippenvel kreeg bij elke track en elke laser die aanging en vooral bij binnenkomstKepro wrote:roberttt wrote:.. dat Qlimax 2009 nog steeds mijn beste feest ooit isEn natuurlijk ik was net 17
spanningen vooraf of ik er in kwam :p mis dat nu wel
Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen, dan wordt je weer gecontrolleerd net zoals op X-Qlusiveroberttt wrote:Vind ik persoonlijk nog steeds het vetste feest ooit, misschien omdat het mijn eerste feest was. En kippenvel kreeg bij elke track en elke laser die aanging en vooral bij binnenkomstKepro wrote:roberttt wrote:.. dat Qlimax 2009 nog steeds mijn beste feest ooit isEn natuurlijk ik was net 17
spanningen vooraf of ik er in kwam :p mis dat nu wel
Mijn beste feest is nog altijd X-Qlusive Holland. Wat een sfeer, wat een geluid en wat een gezelligheid! Onovertroffen en ik denk ook niet dat het ooit overtroffen zal worden. Mijn eerste Defqon vond ik ook geweldig trouwens, was m'n eerste festival
Man ik heb maanden naar Defqon.1 2009 toegeleefd, mijn allereerste feest. Het eerste uurtje ook nog behoorlijk onwennig, of ik wel of niet los moest gaan of dat ik het goed deed, daarna alleen nog maar genoten. Zelfs toen ik ca 2 uur lang in mn eentje iedereen kwijt was. Tegenwoordig boeit me dat vrij weinig meer, maar toen vond ik het best kut... Was op het einde weliswaar zo lam als een toeter maar kan me alles nog vrij precies herinneren, was een perfecte dag.
Wel grappig dat ik het feesten (ook met mensen om mij heen) toen heel anders beleefde dan nu.
Wel grappig dat ik het feesten (ook met mensen om mij heen) toen heel anders beleefde dan nu.
vorig jaar naar Intents festival en fusion van kloontjes geweest, prima feesten, vorige week loudness,
maar ondanks dat kloontjes 16+ is , maakt dat heeeelemaal niks uit!
Maar loudness phoephoe wat een held is B-Front _0_
maar ondanks dat kloontjes 16+ is , maakt dat heeeelemaal niks uit!
Maar loudness phoephoe wat een held is B-Front _0_
Chukkels wrote: Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen:
Ging het niet om, ik genoot gewoon elke minuut van het feest.. Klaagde niet over de muziek, omdat ik 80% van de nummers voor het eerst hoorde. Was gewoon veel beter
Tegenwoordig is alles zo standaard, je gaat er heen je weet wat je verwachten kan, je weet 90% van de nummers al die er gedraaid worden. Omdat er geen variatie meer is in de setjes helaas. En de prijzen gaan alleen maar omhoog terwijl het plezier er van daalt.
En dat was bij Qlimax 2009 niet, Toen was alles nieuw
Had gewoon niet in 2010 3x p maand naar een feest moeten gaan, nu is de magie er vanaf en dat was juist de reden waarom ik er heen ging. Daarom zul je mij de komende maanden ook niet meer zien op feesten, aangezien ik een dikke pauze heb ingelast.
En dan hoop dat ik het weer zo leuk wordt als het was..
-
RHardtraxx Veteran
ja. btw je heb je usb bij mij laten liggenHigh Definition wrote:jij heb logic pro toch ? zeker alleen voor apple ?RAW-vizion wrote:ik ga je wel helpen hoorHigh Definition wrote:Ik binnenkort maar is beginnen met het proberen wat muziek te maken
Dacht ik al, was hem al kwijt 
Maar , logic is alleen voor apple ? zeker niet voor windows ?
-
RHardtraxx Veteran
nee is niet voor windowsHigh Definition wrote:Dacht ik al, was hem al kwijt
Ik snap wel dat mensen dat zo ervaren, dat het gewoon te eentonig wordt. Gelukkig heb ik dat niet en geniet ik van elk feest evenveel als het feest ervoor, zo niet meer. Valt me op dat mijn waarderingen in 2011 op feesten nooit onder 'Zeer Goed' zijn gevallen, de discotheekfeestjes daarbuiten gelaten. Dat komt gewoon omdat anno 2011 de sfeer er veel beter in zit, de groep gewoon geniaal is en de mensen waarmee ik ben, plus het feit dat DJ's eindelijk snappen wat er van ze verwacht wordt, op een paar kleine minpunten na. Geluid wordt steeds beter, de trackkeuze is grotendeels goed en de organisatie is gewoon top! Al deze factoren maken feesten voor mij een enorm goede reden om te gaan, of het nou 1, 2 of 3x per maand is. Naar elk feest kijk ik uit en elk feest overtreft mijn verwachtingen en dat terwijl mijn verwachtingen meestal erg hooggespannen zijn.roberttt wrote:Chukkels wrote: Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen:
Ging het niet om, ik genoot gewoon elke minuut van het feest.. Klaagde niet over de muziek, omdat ik 80% van de nummers voor het eerst hoorde. Was gewoon veel beterVan het begin tot het einde non stop los gaan met me vaste vriendengroep van die tijd, was gewoon mooi. Helaas is dat er allemaal niet meer
![]()
Tegenwoordig is alles zo standaard, je gaat er heen je weet wat je verwachten kan, je weet 90% van de nummers al die er gedraaid worden. Omdat er geen variatie meer is in de setjes helaas. En de prijzen gaan alleen maar omhoog terwijl het plezier er van daalt.
Had gewoon niet in 2010 3x p maand naar een feest moeten gaan, nu is de magie er vanaf en dat was juist de reden waarom ik er heen ging. Daarom zul je mij de komende maanden ook niet meer zien op feesten, aangezien ik een dikke pauze heb ingelast.
-
G
Idd, maar je kan 2 dingen doen:High Definition wrote:Dacht ik al, was hem al kwijt
- als je een snelle pc hebt, VMWare installeren en daarop OSX installeren
Nadeel: geluid loopt hakkelig, waardoor je heel vaak moet bouncen (geluid renderen) om goed te kunnen horen
- osx op je pc installeren dmv OSX86, dan heb je in feite gewoon top snelheid osx erop (moet je wel checken of al je onderdelen compatibel zijn)
En anders: mac kopen , of alternatieven gebruiken (reason , cubase, etc)
Chukkels wrote:Ik snap wel dat mensen dat zo ervaren, dat het gewoon te eentonig wordt. Gelukkig heb ik dat niet en geniet ik van elk feest evenveel als het feest ervoor, zo niet meer. Valt me op dat mijn waarderingen in 2011 op feesten nooit onder 'Zeer Goed' zijn gevallen, de discotheekfeestjes daarbuiten gelaten. Dat komt gewoon omdat anno 2011 de sfeer er veel beter in zit, de groep gewoon geniaal is en de mensen waarmee ik ben, plus het feit dat DJ's eindelijk snappen wat er van ze verwacht wordt, op een paar kleine minpunten na. Geluid wordt steeds beter, de trackkeuze is grotendeels goed en de organisatie is gewoon top! Al deze factoren maken feesten voor mij een enorm goede reden om te gaan, of het nou 1, 2 of 3x per maand is. Naar elk feest kijk ik uit en elk feest overtreft mijn verwachtingen en dat terwijl mijn verwachtingen meestal erg hooggespannen zijn.roberttt wrote:Chukkels wrote: Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen:
Ging het niet om, ik genoot gewoon elke minuut van het feest.. Klaagde niet over de muziek, omdat ik 80% van de nummers voor het eerst hoorde. Was gewoon veel beterVan het begin tot het einde non stop los gaan met me vaste vriendengroep van die tijd, was gewoon mooi. Helaas is dat er allemaal niet meer
![]()
Tsja dat heb ik helaas niet, loudness viel zelfs tegen het was wel "goed".. Op B-Front Chain Reaction en Thera na dan. die waren wel geweldig.. Maar de rest niet ..
Maar genoeg
Ja daarom, nadeel is dat je cubase moet kopen, en dan gaat ik al snel aan FL 9 denken .. :')KSwoosh wrote:Idd, maar je kan 2 dingen doen:High Definition wrote:Dacht ik al, was hem al kwijt
- als je een snelle pc hebt, VMWare installeren en daarop OSX installeren
Nadeel: geluid loopt hakkelig, waardoor je heel vaak moet bouncen (geluid renderen) om goed te kunnen horen
- osx op je pc installeren dmv OSX86, dan heb je in feite gewoon top snelheid osx erop (moet je wel checken of al je onderdelen compatibel zijn)
En anders: mac kopen , of alternatieven gebruiken (reason , cubase, etc)
En Logic en FL Studio niet dan?High Definition wrote:
Ja daarom, nadeel is dat je cubase moet kopen, en dan gaat ik al snel aan FL 9 denken .. :')
uhm hoeft niet, kan je ook via torrent doen, moet je alleen ff zoeken voor de losse effectjesmarsiascout wrote:En Logic en FL Studio niet dan?High Definition wrote:
Ja daarom, nadeel is dat je cubase moet kopen, en dan gaat ik al snel aan FL 9 denken .. :')