Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:14 

Donateur

vrouwen in het algemeen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:36 

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:49 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
ik nu moet wachten tot ik naar men paard kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar vriendin :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 18:54 

Donateur

.. dat Qlimax 2009 nog steeds mijn beste feest ooit is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

High Definition schreef:
dawasiknie schreef:
ik nu moet wachten tot ik naar men paard kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar vriendin :')

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:48 

Hardtraxxer

Ik binnenkort maar is beginnen met het proberen wat muziek te maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

High Definition schreef:

ik ga je wel helpen hoor :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:12 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
High Definition schreef:

jij heb logic pro toch ? zeker alleen voor apple ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:13 

Donateur

Kepro schreef:
roberttt schreef:

Vind ik persoonlijk nog steeds het vetste feest ooit, misschien omdat het mijn eerste feest was. En kippenvel kreeg bij elke track en elke laser die aanging en vooral bij binnenkomst xd En natuurlijk ik was net 17 ^^ spanningen vooraf of ik er in kwam :p mis dat nu wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:
roberttt schreef:

Vind ik persoonlijk nog steeds het vetste feest ooit, misschien omdat het mijn eerste feest was. En kippenvel kreeg bij elke track en elke laser die aanging en vooral bij binnenkomst xd En natuurlijk ik was net 17 ^^ spanningen vooraf of ik er in kwam :p mis dat nu wel :lol:

Uhm ja oke, als je het zo bekijkt heb ik dat ook -.- :x ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:
roberttt schreef:

Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen, dan wordt je weer gecontrolleerd net zoals op X-Qlusive :lol:

Mijn beste feest is nog altijd X-Qlusive Holland. Wat een sfeer, wat een geluid en wat een gezelligheid! Onovertroffen en ik denk ook niet dat het ooit overtroffen zal worden. Mijn eerste Defqon vond ik ook geweldig trouwens, was m'n eerste festival :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:41 

Donateur

Man ik heb maanden naar Defqon.1 2009 toegeleefd, mijn allereerste feest. Het eerste uurtje ook nog behoorlijk onwennig, of ik wel of niet los moest gaan of dat ik het goed deed, daarna alleen nog maar genoten. Zelfs toen ik ca 2 uur lang in mn eentje iedereen kwijt was. Tegenwoordig boeit me dat vrij weinig meer, maar toen vond ik het best kut... Was op het einde weliswaar zo lam als een toeter maar kan me alles nog vrij precies herinneren, was een perfecte dag.

Wel grappig dat ik het feesten (ook met mensen om mij heen) toen heel anders beleefde dan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:51 

Hardtraxxer

vorig jaar naar Intents festival en fusion van kloontjes geweest, prima feesten, vorige week loudness,

maar ondanks dat kloontjes 16+ is , maakt dat heeeelemaal niks uit!

Maar loudness phoephoe wat een held is B-Front _0_ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:55 

Donateur

Chukkels schreef:
Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen:

Ging het niet om, ik genoot gewoon elke minuut van het feest.. Klaagde niet over de muziek, omdat ik 80% van de nummers voor het eerst hoorde. Was gewoon veel beter ^^ Van het begin tot het einde non stop los gaan met me vaste vriendengroep van die tijd, was gewoon mooi. Helaas is dat er allemaal niet meer >.<

Tegenwoordig is alles zo standaard, je gaat er heen je weet wat je verwachten kan, je weet 90% van de nummers al die er gedraaid worden. Omdat er geen variatie meer is in de setjes helaas. En de prijzen gaan alleen maar omhoog terwijl het plezier er van daalt.

En dat was bij Qlimax 2009 niet, Toen was alles nieuw :lol:

Had gewoon niet in 2010 3x p maand naar een feest moeten gaan, nu is de magie er vanaf en dat was juist de reden waarom ik er heen ging. Daarom zul je mij de komende maanden ook niet meer zien op feesten, aangezien ik een dikke pauze heb ingelast.

En dan hoop dat ik het weer zo leuk wordt als het was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

High Definition schreef:
RAW-vizion schreef:
High Definition schreef:

jij heb logic pro toch ? zeker alleen voor apple ?

ja. btw je heb je usb bij mij laten liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:31 

Hardtraxxer

Dacht ik al, was hem al kwijt :P

Maar , logic is alleen voor apple ? zeker niet voor windows ? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

High Definition schreef:

nee is niet voor windows ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Ging het niet om, ik genoot gewoon elke minuut van het feest.. Klaagde niet over de muziek, omdat ik 80% van de nummers voor het eerst hoorde. Was gewoon veel beter ^^ Van het begin tot het einde non stop los gaan met me vaste vriendengroep van die tijd, was gewoon mooi. Helaas is dat er allemaal niet meer >.<

Tegenwoordig is alles zo standaard, je gaat er heen je weet wat je verwachten kan, je weet 90% van de nummers al die er gedraaid worden. Omdat er geen variatie meer is in de setjes helaas. En de prijzen gaan alleen maar omhoog terwijl het plezier er van daalt.

Had gewoon niet in 2010 3x p maand naar een feest moeten gaan, nu is de magie er vanaf en dat was juist de reden waarom ik er heen ging. Daarom zul je mij de komende maanden ook niet meer zien op feesten, aangezien ik een dikke pauze heb ingelast.

Ik snap wel dat mensen dat zo ervaren, dat het gewoon te eentonig wordt. Gelukkig heb ik dat niet en geniet ik van elk feest evenveel als het feest ervoor, zo niet meer. Valt me op dat mijn waarderingen in 2011 op feesten nooit onder 'Zeer Goed' zijn gevallen, de discotheekfeestjes daarbuiten gelaten. Dat komt gewoon omdat anno 2011 de sfeer er veel beter in zit, de groep gewoon geniaal is en de mensen waarmee ik ben, plus het feit dat DJ's eindelijk snappen wat er van ze verwacht wordt, op een paar kleine minpunten na. Geluid wordt steeds beter, de trackkeuze is grotendeels goed en de organisatie is gewoon top! Al deze factoren maken feesten voor mij een enorm goede reden om te gaan, of het nou 1, 2 of 3x per maand is. Naar elk feest kijk ik uit en elk feest overtreft mijn verwachtingen en dat terwijl mijn verwachtingen meestal erg hooggespannen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:37 

High Definition schreef:

Idd, maar je kan 2 dingen doen:
- als je een snelle pc hebt, VMWare installeren en daarop OSX installeren
Nadeel: geluid loopt hakkelig, waardoor je heel vaak moet bouncen (geluid renderen) om goed te kunnen horen
- osx op je pc installeren dmv OSX86, dan heb je in feite gewoon top snelheid osx erop (moet je wel checken of al je onderdelen compatibel zijn)

En anders: mac kopen , of alternatieven gebruiken (reason , cubase, etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:44 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Ik snap wel dat mensen dat zo ervaren, dat het gewoon te eentonig wordt. Gelukkig heb ik dat niet en geniet ik van elk feest evenveel als het feest ervoor, zo niet meer. Valt me op dat mijn waarderingen in 2011 op feesten nooit onder 'Zeer Goed' zijn gevallen, de discotheekfeestjes daarbuiten gelaten. Dat komt gewoon omdat anno 2011 de sfeer er veel beter in zit, de groep gewoon geniaal is en de mensen waarmee ik ben, plus het feit dat DJ's eindelijk snappen wat er van ze verwacht wordt, op een paar kleine minpunten na. Geluid wordt steeds beter, de trackkeuze is grotendeels goed en de organisatie is gewoon top! Al deze factoren maken feesten voor mij een enorm goede reden om te gaan, of het nou 1, 2 of 3x per maand is. Naar elk feest kijk ik uit en elk feest overtreft mijn verwachtingen en dat terwijl mijn verwachtingen meestal erg hooggespannen zijn.

Tsja dat heb ik helaas niet, loudness viel zelfs tegen het was wel "goed".. Op B-Front Chain Reaction en Thera na dan. die waren wel geweldig.. Maar de rest niet ..

Maar genoeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:55 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
High Definition schreef:

Idd, maar je kan 2 dingen doen:
- als je een snelle pc hebt, VMWare installeren en daarop OSX installeren
Nadeel: geluid loopt hakkelig, waardoor je heel vaak moet bouncen (geluid renderen) om goed te kunnen horen
- osx op je pc installeren dmv OSX86, dan heb je in feite gewoon top snelheid osx erop (moet je wel checken of al je onderdelen compatibel zijn)

En anders: mac kopen , of alternatieven gebruiken (reason , cubase, etc)

Ja daarom, nadeel is dat je cubase moet kopen, en dan gaat ik al snel aan FL 9 denken .. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:12 

Hardtraxx Addict

High Definition schreef:

Ja daarom, nadeel is dat je cubase moet kopen, en dan gaat ik al snel aan FL 9 denken .. :')

En Logic en FL Studio niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:31 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
High Definition schreef:

En Logic en FL Studio niet dan?

uhm hoeft niet, kan je ook via torrent doen, moet je alleen ff zoeken voor de losse effectjes :$ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:32 

Donateur

Dit soort praat liever hier niet houden :thumbup:
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic