Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

High Definition schreef:
marsiascout schreef:
High Definition schreef:

Ja daarom, nadeel is dat je cubase moet kopen, en dan gaat ik al snel aan FL 9 denken .. :')

En Logic en FL Studio niet dan?

uhm hoeft niet, kan je ook via torrent doen, moet je alleen ff zoeken voor de losse effectjes :$ ^^

fl miss wel maar logic niet ;) en als je fl download kan je tegen problemen aanlopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dit soort praat liever hier niet houden :thumbup:

ja baas :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:46 

Hardtraxxer

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:42 

RAW-vizion schreef:
High Definition schreef:
uhm hoeft niet, kan je ook via torrent doen, moet je alleen ff zoeken voor de losse effectjes :$ ^^

fl miss wel maar logic niet ;) en als je fl download kan je tegen problemen aanlopen!

bullshit
ik heb Logic, Cubase, FL allemaal al eens gedownload.
Gecrackt of niet gecrackt, ze werken allemaal even goed als de niet gecrackte versie.
Het enigste verschil zit em in de updates die je met cracks niet kan halen, maar bij grote veranderingen worden ze toch opnieuw gecrackt.

roberttt schreef:

links niet, praat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen:

Ging het niet om, ik genoot gewoon elke minuut van het feest.. Klaagde niet over de muziek, omdat ik 80% van de nummers voor het eerst hoorde. Was gewoon veel beter ^^ Van het begin tot het einde non stop los gaan met me vaste vriendengroep van die tijd, was gewoon mooi. Helaas is dat er allemaal niet meer >.<

Tegenwoordig is alles zo standaard, je gaat er heen je weet wat je verwachten kan, je weet 90% van de nummers al die er gedraaid worden. Omdat er geen variatie meer is in de setjes helaas. En de prijzen gaan alleen maar omhoog terwijl het plezier er van daalt.

En dat was bij Qlimax 2009 niet, Toen was alles nieuw :lol:

Had gewoon niet in 2010 3x p maand naar een feest moeten gaan, nu is de magie er vanaf en dat was juist de reden waarom ik er heen ging. Daarom zul je mij de komende maanden ook niet meer zien op feesten, aangezien ik een dikke pauze heb ingelast.

En dan hoop dat ik het weer zo leuk wordt als het was..

Kan ik je nu alvast vertellen dat dat het niet word.
Heb last van hetzelfde namelijk ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Snap sowieso mensen die vaak naar feesten gaan niet.
Waar haal je het geld vandaan :oh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:06 

Bierkoning

Daveytl schreef:

ik ken er genoeg die bijna elke week gaan, en het kan opzich wel, als je gewoon 1500-2000 ofzo per maand verdiend, en mss nog wat zwart werkt erbij, en helemaal als je nog thuis woont, moet het wel kunnen ;)

dat je er elke week weer energie voor kan opbrengen is natuurlijk een ander verhaal :P
ik ga nu 1 x per maand/anderhalve maand en dat vind ik eigenlijk precies goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:12 

Donateur

Ik heb nog steeds af en toe volop de feestkriebels voor een feest. Zeker als ik al een tijdje niet meer ben geweest. Als je iedere week of om de 2 weken gaat wordt het wat anders natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:

ik ken er genoeg die bijna elke week gaan, en het kan opzich wel, als je gewoon 1500-2000 ofzo per maand verdiend, en mss nog wat zwart werkt erbij, en helemaal als je nog thuis woont, moet het wel kunnen ;)

dat je er elke week weer energie voor kan opbrengen is natuurlijk een ander verhaal :P
ik ga nu 1 x per maand/anderhalve maand en dat vind ik eigenlijk precies goed

Dat verdien ik nog niet eens, het ligt er gwn aan hoeveel jij uitgeeft op een feest ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Wat valt er niet aan te snappen? Ik verdien nog geen 1000 euro per maand inclusief stufi. 450 gaat naar mijn kamer, 200 aan eten en ongeveer 200 aan feesten. De rest aan eten/drinken voor op m'n kamer en ik hou nog wel eens wat over om te stappen met vrienden, waar ik ook nooit meer dan 10 euro aan uitgeef per avond. Ik geef op een feest nooit meer dan 25 euro uit, gemiddeld zelfs 20 euro. Om er te komen ben ik ook nooit meer dan 20 euro kwijt (weekendretour of bus) en kaartje is neit altijd 50 euro hé.

Per feest geef ik hooguit 30 euro dus uit, exclusief kaartje. Ik kan dus makkelijk 2 á 3 feesten per maand pakken. Vakanties werk ik wat extra, waardoor ik een spaarmomentje heb voor extra feesten of voor volgend jaar Australië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Als ik op een feest ben verschilt het heel erg hoeveel ik uitgeef.
Sommige feesten 30 euro, sommige 60.
Ligt er een beetje aan welk drankje ik drink.

Ik verdien volgens mij iets van 250 euro in de maand, dus dat is ook geen vetpot.
Daarnaast nog 70 euro studiefinanciering, en daar moet ik het mee doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

Ik maar eena lekker ga slapen ben kapot maar morgen wel lekker vrij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Als ik op een feest ben verschilt het heel erg hoeveel ik uitgeef.
Sommige feesten 30 euro, sommige 60.
Ligt er een beetje aan welk drankje ik drink.

Ik verdien volgens mij iets van 250 euro in de maand, dus dat is ook geen vetpot.
Daarnaast nog 70 euro studiefinanciering, en daar moet ik het mee doen >.<

Ik drink geen alcohol, dus dat scheelt. Sowieso drink ik op feestjes niet veel, als ik nuchter ben drink ik ook maar eens per 3 uur, wel met wat ijs tussendoor of ik krijg wat drinken aangeboden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

Loudness heb ik 7 flesjes water gehad & 1 Red Bull.

Ik drink ook eigenlijk geen alcohol bij Hardstyle-feesten.
Flesje water kun je prima in je broekzak stoppen + geen last van het losgaan met een glas in de hand o.i.d. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:54 

Ik geef zo'n 50/70 eu aan consumpties uit op een feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 08:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Wil je spanning vooraf? Laat je ID-kaart standaard thuis liggen:

Ging het niet om, ik genoot gewoon elke minuut van het feest.. Klaagde niet over de muziek, omdat ik 80% van de nummers voor het eerst hoorde. Was gewoon veel beter ^^ Van het begin tot het einde non stop los gaan met me vaste vriendengroep van die tijd, was gewoon mooi. Helaas is dat er allemaal niet meer >.<

Tegenwoordig is alles zo standaard, je gaat er heen je weet wat je verwachten kan, je weet 90% van de nummers al die er gedraaid worden. Omdat er geen variatie meer is in de setjes helaas. En de prijzen gaan alleen maar omhoog terwijl het plezier er van daalt.

En dat was bij Qlimax 2009 niet, Toen was alles nieuw :lol:

Had gewoon niet in 2010 3x p maand naar een feest moeten gaan, nu is de magie er vanaf en dat was juist de reden waarom ik er heen ging. Daarom zul je mij de komende maanden ook niet meer zien op feesten, aangezien ik een dikke pauze heb ingelast.

En dan hoop dat ik het weer zo leuk wordt als het was..

Tip: Ga naar feesten van andere muziekstijlen, zoals Hardtrance en Early Hardstyle. Dat ligt toch nog een beetje bij de hardstyle, maar is wel vernieuwend. Misschien kan je die 'kick' dan opnieuw krijgen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:39 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
RAW-vizion schreef:
High Definition schreef:

bullshit
ik heb Logic, Cubase, FL allemaal al eens gedownload.
Gecrackt of niet gecrackt, ze werken allemaal even goed als de niet gecrackte versie.
Het enigste verschil zit em in de updates die je met cracks niet kan halen, maar bij grote veranderingen worden ze toch opnieuw gecrackt.

roberttt schreef:

links niet, praat wel.

Oke dan, kga dan toch nog maar ff verder zoeken voor cubase. Als je toevallig iets tegenkomen moet je maar ff PM''n ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:

Wat valt er niet aan te snappen? Ik verdien nog geen 1000 euro per maand inclusief stufi. 450 gaat naar mijn kamer, 200 aan eten en ongeveer 200 aan feesten. De rest aan eten/drinken voor op m'n kamer en ik hou nog wel eens wat over om te stappen met vrienden, waar ik ook nooit meer dan 10 euro aan uitgeef per avond. Ik geef op een feest nooit meer dan 25 euro uit, gemiddeld zelfs 20 euro. Om er te komen ben ik ook nooit meer dan 20 euro kwijt (weekendretour of bus) en kaartje is neit altijd 50 euro hé.

Per feest geef ik hooguit 30 euro dus uit, exclusief kaartje. Ik kan dus makkelijk 2 á 3 feesten per maand pakken. Vakanties werk ik wat extra, waardoor ik een spaarmomentje heb voor extra feesten of voor volgend jaar Australië.

20 + 20 = 30? :P Bij mij is het vaak ook zo rond de 40 euro, soms wat meer voor muntjes. Het komt wel eens voor dat ik het echt niet red met 20 euro, maar andere keren hou ik nog 4 muntjes over. Ben verder nog nooit op een festival geweest, maar ik denk dat dat toch iets duurder is qua muntjes. Duurt wat langer en je moet er ook avond eten en zo. Volgens mij is een festival echt niet te redden met 20 euro, minimaal 40 lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:42 

wist je dat ik vandaag voor het eerst in me leven bij de Action ben geweest :P
wat een bazenwinkel :P
schijtgoedkoop, schrale kwaliteit, maar een assortiment van: ALLES :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik heb nog steeds af en toe volop de feestkriebels voor een feest. Zeker als ik al een tijdje niet meer ben geweest. Als je iedere week of om de 2 weken gaat wordt het wat anders natuurlijk...

heb ik ook :P, hardbass was mn laatste feestje voor Loudness.
heel bewust ook matrix met XXLerator overgeslagen, ik ben namelijk zo iemand die dus zichzelf snel verveelt, dus op den duur gaat hardstyle ook over voor mij.
nu voorkom ik dat dus om om de zoveel tijd mn feestjes mee te pakken. heb nu pas in juni weer een feest, en dat is defqon.
iets waar ik trouwens super naar uitzie nu al :'),
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nog nooit in een Action geweest :P en ook nog nooit de Lidl of in een Aldi. Wil ik zo lang mogelijk volhouden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Daveytl schreef:

20 + 20 = 30? :P Bij mij is het vaak ook zo rond de 40 euro, soms wat meer voor muntjes. Het komt wel eens voor dat ik het echt niet red met 20 euro, maar andere keren hou ik nog 4 muntjes over. Ben verder nog nooit op een festival geweest, maar ik denk dat dat toch iets duurder is qua muntjes. Duurt wat langer en je moet er ook avond eten en zo. Volgens mij is een festival echt niet te redden met 20 euro, minimaal 40 lijkt mij.

kom ik aan :P, ik geef gemiddeld 50/150 euro uit aan zo'n avond.
alleen loudness was ik met 30 euro doorheen gekomen denk ik, aangezien ik nog 6/7 munten heb liggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Flesje water kun je prima in je broekzak stoppen + geen last van het losgaan met een glas in de hand o.i.d. :thumbsup:

En een biertje van mij pik! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Daveytl schreef:

En een biertje van mij pik! :P

Oja :$
Wel zelf betaald :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Ik ben nog nooit in een Action geweest :P en ook nog nooit de Lidl of in een Aldi. Wil ik zo lang mogelijk volhouden :D

ijsthee citroen van de aldi :loving:
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic