oeh dus je weet niet eens of je meivakantie hebt?KSwoosh wrote:Volgens de jaarkalender van me opleiding niet... Maar volgens het jaarrooster welIntervention wrote:Volgende week is het toch ook meivakantie?..hier wel iigKSwoosh wrote:wist je dat ik er net achter kom dat ik volgende week vrij heb
Kutschool met onduidelijke shit
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Wist je dat er in het tuincentrum vet veel lekkere wijven werken?
Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten? 
-
T
Ik een nieuwe bb heb maar er niks mee kan doen omdat alle winkels dicht zijn 
-
G
ben dr net geweestLowrenz wrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?
en heb 2 nieuwe plantjes gekocht voor op me kamer
-
T
Wat voor plantjesKSwoosh wrote:ben dr net geweestLowrenz wrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?
da meen je niet?KSwoosh wrote:ben dr net geweestLowrenz wrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?
-
G
wesskeej wrote:Wat voor plantjesKSwoosh wrote:ben dr net geweestLowrenz wrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?

ze heten *zoekt de kaartjes van de planten*:
Chlorophytum Ocean
Ficus Benjamina
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ja dat wist ik wel....KSwoosh wrote:ze heten *zoekt de kaartjes van de planten*:
Chlorophytum Ocean
Ficus Benjamina
... dit een redelijk geslaagde koninginnedag was! 
ik me op Beat The Bridge heerlijk heb vermaakt 
-
M
Intervention wrote:ik me op Beat The Bridge heerlijk heb vermaakt
-
D
ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
haha... Wist je dat wij hier nog stallen vrij hebben .. (A)DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
-
D
waar is die stal dan?0316Meisjj wrote:haha... Wist je dat wij hier nog stallen vrij hebben .. (A)DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
paarden :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
vriendinnen :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
-
B
Stallen :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
wachten :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
-
B
Zoeken :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
moeten :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
-
C
harenDarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
kunnen :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
men :')DarkSymphony wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')