oeh dus je weet niet eens of je meivakantie hebt?wrote:Volgens de jaarkalender van me opleiding niet... Maar volgens het jaarrooster welwrote:Volgende week is het toch ook meivakantie?..hier wel iigwrote:wist je dat ik er net achter kom dat ik volgende week vrij heb
Kutschool met onduidelijke shit
G
Wist je dat er in het tuincentrum vet veel lekkere wijven werken?
Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten? 
T
Ik een nieuwe bb heb maar er niks mee kan doen omdat alle winkels dicht zijn 
G
ben dr net geweestwrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?
en heb 2 nieuwe plantjes gekocht voor op me kamer
T
Wat voor plantjeswrote:ben dr net geweestwrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?
da meen je niet?wrote:ben dr net geweestwrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?
G
wrote:Wat voor plantjeswrote:ben dr net geweestwrote:Wist je dat ik wel zin heb om door een tuincentrum te wandelen om lekkere wijven te spotten?

ze heten *zoekt de kaartjes van de planten*:
Chlorophytum Ocean
Ficus Benjamina
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ja dat wist ik wel....wrote:ze heten *zoekt de kaartjes van de planten*:
Chlorophytum Ocean
Ficus Benjamina
... dit een redelijk geslaagde koninginnedag was! 
ik me op Beat The Bridge heerlijk heb vermaakt 
M
wrote:ik me op Beat The Bridge heerlijk heb vermaakt
D
ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
0
Hardtraxxer
88 posts member since 2011
last seen Jan 2017
haha... Wist je dat wij hier nog stallen vrij hebben .. (A)wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
D
waar is die stal dan?wrote:haha... Wist je dat wij hier nog stallen vrij hebben .. (A)wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
paarden :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
vriendinnen :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
B
Stallen :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
wachten :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
B
Zoeken :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
moeten :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
C
harenwrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
kunnen :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')
men :')wrote:ik nu moet wachten tot ik naar men vriendin kan ze moet eerst een nieuwe stal uit gaan zoeken voor haar paard :')