Ik kom nooit voor de lasers, let er ook nooit op.. Hardbass loudness geen 1 laser gezien zowat 
View on YouTube
Ik vind het nog niet eens zo slecht
hoeveel vraag je voor dat Ground Zero kaarjte??..moet nog steeds kaartjes hebben namellijkroberttt wrote:ik er net achter kwam dat ik geen geld meer heb waardoor ik wat ga verkopen.
- 1x Ground Zero kaartje
- 2x Defqon 1. Kaartje
300 euro![]()
wat heb jij welniet gedaan?!C-Mind wrote:Dat de pezen in me wijsvinger gescheurd zijn en me vinger uit de kom is
wat denk je0316Meisjj wrote:wat heb jij welniet gedaan?!C-Mind wrote:Dat de pezen in me wijsvinger gescheurd zijn en me vinger uit de kom is
haha,, Daar denk ik niet over na xDRAW-vizion wrote:wat denk je0316Meisjj wrote:wat heb jij welniet gedaan?!C-Mind wrote:Dat de pezen in me wijsvinger gescheurd zijn en me vinger uit de kom is
Zo hard gescratched dat ze vinger kapot isRAW-vizion wrote:wat denk je0316Meisjj wrote:wat heb jij welniet gedaan?!C-Mind wrote:Dat de pezen in me wijsvinger gescheurd zijn en me vinger uit de kom is
daar denk je wel over na, want anders had je niet meteen door waar ik het over had0316Meisjj wrote:haha,, Daar denk ik niet over na xD
Waar had jij t over dan ? (A)RAW-vizion wrote:daar denk je wel over na, want anders had je niet meteen door waar ik het over had0316Meisjj wrote:haha,, Daar denk ik niet over na xD
anale seks met dieren0316Meisjj wrote:Waar had jij t over dan ? (A)RAW-vizion wrote:daar denk je wel over na, want anders had je niet meteen door waar ik het over had0316Meisjj wrote:haha,, Daar denk ik niet over na xD
C-Mind wrote:Sow hallo
een pallet van 1000 kilo met platen op me klauw gehad.
De hijsbanden van de kraan braken.
Toen vol op me klauw.
Nu een brace om me hand heen.
Achja hebben we dat ook weer eens gehad.
Ben al van 5,7 en 10 meter na beneden gevallen een x en dit stond nog niet op me lijstje
Volgende week is het toch ook meivakantie?..hier wel iigKSwoosh wrote:wist je dat ik er net achter kom dat ik volgende week vrij heb
Volgens de jaarkalender van me opleiding niet... Maar volgens het jaarrooster welIntervention wrote:Volgende week is het toch ook meivakantie?..hier wel iigKSwoosh wrote:wist je dat ik er net achter kom dat ik volgende week vrij heb