Ik bedoel ons als in hardtrekkers sukkel :')
tommetjeuh wrote:Nee, maar nando is wel uit zijn broek gescheurd!
tommetjeuh wrote:Nee, maar nando is wel uit zijn broek gescheurd!
Niemand wilde zijn energie-kaarten inleveren voor mijn glimmende CharizardJosh-T wrote:Nog vette kaartjes geruild gisteravond?
Whaha held.Daveytl wrote:Niemand wilde zijn energie-kaarten inleveren voor mijn glimmende CharizardJosh-T wrote:Nog vette kaartjes geruild gisteravond?![]()
Volgende keer beter!
hier is ie grijsRavenwood wrote:hardtraxx er op mn pc veel blauwige uitzien dan op mn mac
die kerel vind niks leuk en zeikt alles afMovingMadness wrote:Wat is er zo bijzonder aan Dakpan?
Edit: oja wist je dat ik vandaag een nieuwe videokaart krijg de Sapphire HD5850 Xtreme
Haha, keek hij ook zo dan toen je hem in het echt zag: :')KSwoosh wrote:die kerel vind niks leuk en zeikt alles afMovingMadness wrote:Wat is er zo bijzonder aan Dakpan?
Edit: oja wist je dat ik vandaag een nieuwe videokaart krijg de Sapphire HD5850 Xtreme
Super vet hahahahahahah.KSwoosh wrote:wist je dat ze bij Lego World een dikkere lasershow hadden als op Loudness?
let vooral op @ 1:50 waar ze ook echt iets tonen
View on YouTube
haha net zo gruwelijkKepro wrote:Super vet hahahahahahah.KSwoosh wrote:wist je dat ze bij Lego World een dikkere lasershow hadden als op Loudness?
View on YouTube
Zijn hoofd draait elke seconde een kwartslagMovingMadness wrote:Wat is er zo bijzonder aan Dakpan?
TE niceDarkSymphony wrote:haha net zo gruwelijkKepro wrote:Super vet hahahahahahah.KSwoosh wrote:wist je dat ze bij Lego World een dikkere lasershow hadden als op Loudness?
View on YouTubehahahaha
Zou idd wel vet zijn voor een keertje maar ja kom niet echt voor de show maar de muziek dus denk dat als ze het wel doen het erg afleidend is of het te weinig opvalt.p-stylez wrote:Dat dat ook maar is mag worden gedaan op een feest, zo die lasers. Al denk ik dat sommige er wel paranoid van worden. D