Dat merk je toch niet eens?Kepro wrote:Links heb ik 0.0 en rechts -0.25
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik vanavond, op mijn zusje na, home alone ben 
Nee klopt, dit was laatst nog gemeten deze sterkte dus recent:).Atraxisz wrote:Dat merk je toch niet eens?Kepro wrote:Links heb ik 0.0 en rechts -0.25
-
G
Je kan sowieso niet zomaar advertenties verwijderen. Een klant betaald voor een dienst die jij uit dient te voeren.Refuze wrote:Hallo Hardtraxxers,
Ik zit met een probleempje wie kan mij helpen?
Ik run een website en iemand had advertentieplekken gekocht. Zijn advertentie's netjes geplaatst niks aan de hand.
Totdat een (wat achteraf blijkt) een concurrent mij heeft gebeld of ik de advertentie's wou verwijderen omdat ik volgens hem een onofficiële Ajax website promote. Ik heb dus verwijdert wat die meneer mij vroeg.
Toen kreeg ik mail van de adverteerder waarom alles verdwenen. Ik heb het toen uitgelegd. Ik ben er achter gekomen dat het dus een concurrent was en niet iemand van Ajax zelf, waarop ik aanbood de advertentie's terug te plaatsen.
Meneer wou daar niks van weten en dreigt mij nu hier op Hardtraxx een slechte naam weer aan te praten en op zijn website (20.000 bezoekers) een oproep te plaatsen mij een slechte naam aan te praten, Hij dreigt dat hij mijn ''DJ carriere'' kapot zal maken.
Wat kan ik in deze situatie nu het beste doen?
Komen er problemen bij kijken, en zouden de advertenties misschien ongepaste inhoud bevatten, dan zal je dit eerst met de klant moeten overleggen ipv zomaar zijn content aan te passen.
In dit geval heb jij dus verkeerd gehandeld. Er staat weliswaar niks in een contract, maar zo makkelijk werkt dat niet.
Tenminste, als je een geweten hebt en geen oplichter wil zijn.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
...ik vanmiddag bijna dood was... ik ging van een hoge ladder af en toen ik er eenmaal op stond gleed hij weg, gelukkig bleef hij ergens achter haken, anders had ik nou waarschijnlijk niet op HT gezeten
had vervolgens de schrik even weggedronken met wat bier 
-
T
Waarom wat heeft die jou ooit misdaanFestuca wrote:ik het plaatje van wesskeej haat
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik vind hem gewoon engwesskeej wrote:Waarom wat heeft die jou ooit misdaanFestuca wrote:ik het plaatje van wesskeej haat
-
T
Nou en Ik vind hem schattig 
-
E
.. ik het off-topic intensiever bestudeer als de rest van het forum?? ik voel me hier meer thuis metname in de stel je vraag offtopic 
-
T
Ik voel me het meest thuis in het drugsforum :pbiscuit wrote:.. ik het off-topic intensiever bestudeer als de rest van het forum?? ik voel me hier meer thuis metname in de stel je vraag offtopic
-
E
is wel te zien aan dat huisdier van jewesskeej wrote:Ik voel me het meest thuis in het drugsforum :pbiscuit wrote:.. ik het off-topic intensiever bestudeer als de rest van het forum?? ik voel me hier meer thuis metname in de stel je vraag offtopic
-
T
Was het maar zon feestbiscuit wrote:is wel te zien aan dat huisdier van jewesskeej wrote:Ik voel me het meest thuis in het drugsforum :pbiscuit wrote:.. ik het off-topic intensiever bestudeer als de rest van het forum?? ik voel me hier meer thuis metname in de stel je vraag offtopic
-
E
fikkie! breng baasje t spuitje! moet je weer Amfethamine hebben?wesskeej wrote: Was het maar zon feest
-
T
Haha het is dat het zondag isbiscuit wrote:fikkie! breng baasje t spuitje! moet je weer Amfethamine hebben?wesskeej wrote: Was het maar zon feest
-
M
Congratz! ik ben 2 daagjes geleden 18 gewordentommetjeuh wrote:.. ik eindelijk 18 ben!![]()
ik uhm........D-Nemacyst wrote:ik 2 jaar geleden
Laat maar
-
E
.. bij ons QD rammend wordt met happy hardcore?

wrijf het er maar dieper in he vriendroberttt wrote:Jij bent al bijna bejaard