MovingMadness wrote:Congratz! ik ben 4 daagjes geleden 19 gewordentommetjeuh wrote:.. ik eindelijk 18 ben!![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
idd eerste wat me opvieloostzaner wrote:plaatje van GTA jatten. -1.
-
G
erg cheap iddFestuca wrote:idd eerste wat me opvieloostzaner wrote:plaatje van GTA jatten. -1.
ach boeiend :pKSwoosh wrote:erg cheap iddFestuca wrote:idd eerste wat me opvieloostzaner wrote:plaatje van GTA jatten. -1.
-
G
ja
wel een flyer waar (als rockstar hem tegenkomt) je wel een paar duizend euro voor neer moet leggen.Jolle wrote:Idd het is maar een flyer :')
Oh zal hem ff opsturen naar ze danoostzaner wrote:wel een flyer waar (als rockstar hem tegenkomt) je wel een paar duizend euro voor neer moet leggen.Jolle wrote:Idd het is maar een flyer :')
-
G
als vormgever hoor je dat gewoon niet te doen. tenzij je toestemming hebt.oostzaner wrote:wel een flyer waar (als rockstar hem tegenkomt) je wel een paar duizend euro voor neer moet leggen.Jolle wrote:Idd het is maar een flyer :')
dat is gewoon even triest als dat de vormgever van het album van Substream een wallpaper heeft gebruikt, zonder toestemming, voor de albumart.
-
G
wist je dat...
MC DV8 eigenlijk de Scooter van de Hardstyle MC's is?
-
D
Villian komt ook wel dicht in de buurtKSwoosh wrote:wist je dat...
-
G
nee die is wel cool, maar dv8DarkSymphony wrote:Villian komt ook wel dicht in de buurtKSwoosh wrote:wist je dat...
-
D
nee vind villian meer zo'n skaterboyKSwoosh wrote:nee die is wel cool, maar dv8DarkSymphony wrote:Villian komt ook wel dicht in de buurtKSwoosh wrote:wist je dat...
Ik zojuist mijn Goodbye Show set opgenomen en afgerond heb 
Piaaa - The Sound of Phat Beats
Ik ben zeer nieuwsgierig, wel afsluiten met MMA hePiaaa wrote:Ik zojuist mijn Goodbye Show set opgenomen en afgerond heb
haha is dat erg dan??..betekent toch dat je je vermaakt op deze site??roberttt wrote:.. ik iets teveel post hier op Hartraxx![]()
![]()
![]()
https://hardtraxx.com/registere ... ?sk=d&sd=d
haha klopt
moet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai
moet wat om afleiding te hebben
haha ja idd...ik zit erook nu op omdat ik niks beters te doen heb maar is gezellig hier voor zover en mensen online zijnroberttt wrote:haha kloptmoet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai
![]()
is de laatste wel rustig helaas... maar komt vast door het mooie weerIntervention wrote:haha ja idd...ik zit erook nu op omdat ik niks beters te doen heb maar is gezellig hier voor zover en mensen online zijnroberttt wrote:haha kloptmoet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai
![]()
denk het ook want het is nu alles behalve koud buiten...en wist je dat er teveel accounts zijn die gewoon nog 0 posts hebben?...knsap niet waarom je dan een account aanmaaktroberttt wrote:is de laatste wel rustig helaas... maar komt vast door het mooie weerIntervention wrote:haha ja idd...ik zit erook nu op omdat ik niks beters te doen heb maar is gezellig hier voor zover en mensen online zijnroberttt wrote:haha kloptmoet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai
![]()
prijs vraag, mee lezen. Lezen genoeg lui mee :p niks is privé
-
E
om stoer te doen en te kunnen zeggen dat ze op Hardtraxx zitten?Intervention wrote: wist je dat er teveel accounts zijn die gewoon nog 0 posts hebben?...knsap niet waarom je dan een account aanmaakt
en wist je dat Funk The System weer dik gaat worden.