Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:53 
 

MovingMadness schreef:
tommetjeuh schreef:
.. ik eindelijk 18 ben! :thumbsup: :yay:

Congratz! ik ben 4 daagjes geleden 19 geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
plaatje van GTA jatten. -1. :/

idd eerste wat me opviel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:34 
 

Festuca schreef:
oostzaner schreef:
plaatje van GTA jatten. -1. :/

idd eerste wat me opviel :P

erg cheap idd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Festuca schreef:
oostzaner schreef:
plaatje van GTA jatten. -1. :/

idd eerste wat me opviel :P

erg cheap idd :(

ach boeiend :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:37 
 

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom xd maak je druk om iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd het is maar een flyer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Idd het is maar een flyer :')

wel een flyer waar (als rockstar hem tegenkomt) je wel een paar duizend euro voor neer moet leggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Jolle schreef:
Idd het is maar een flyer :')

wel een flyer waar (als rockstar hem tegenkomt) je wel een paar duizend euro voor neer moet leggen. ;)


Oh zal hem ff opsturen naar ze dan :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:02 
 

oostzaner schreef:
Jolle schreef:
Idd het is maar een flyer :')

wel een flyer waar (als rockstar hem tegenkomt) je wel een paar duizend euro voor neer moet leggen. ;)

als vormgever hoor je dat gewoon niet te doen. tenzij je toestemming hebt.
dat is gewoon even triest als dat de vormgever van het album van Substream een wallpaper heeft gebruikt, zonder toestemming, voor de albumart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:03 
 

wist je dat...

MC DV8 eigenlijk de Scooter van de Hardstyle MC's is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:24 
 

KSwoosh schreef:
wist je dat...

MC DV8 eigenlijk de Scooter van de Hardstyle MC's is?

Villian komt ook wel dicht in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:40 
 

DarkSymphony schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat...

MC DV8 eigenlijk de Scooter van de Hardstyle MC's is?

Villian komt ook wel dicht in de buurt

nee die is wel cool, maar dv8 :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:56 
 

KSwoosh schreef:
DarkSymphony schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat...

MC DV8 eigenlijk de Scooter van de Hardstyle MC's is?

Villian komt ook wel dicht in de buurt

nee die is wel cool, maar dv8 :sick:

nee vind villian meer zo'n skaterboy :P vind DV8 ook niet echt fijn maar beter als Villian
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zojuist mijn Goodbye Show set opgenomen en afgerond heb :)

Piaaa - The Sound of Phat Beats :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ik zojuist mijn Goodbye Show set opgenomen en afgerond heb :)

Piaaa - The Sound of Phat Beats :cool:

Ik ben zeer nieuwsgierig, wel afsluiten met MMA he :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat: hardstyle/basscontrollers-ft-intervention-guest-cryptic-fuse-dark-menace-7-t15376.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

.. ik iets teveel post hier op Hartraxx :cry: :cry: :cry:

registered-g2.html?sk=d&sd=d
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
.. ik iets teveel post hier op Hartraxx :cry: :cry: :cry:

registered-g2.html?sk=d&sd=d

haha is dat erg dan??..betekent toch dat je je vermaakt op deze site?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha klopt xd moet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai >.<

moet wat om afleiding te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
haha klopt xd moet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai >.<

moet wat om afleiding te hebben

haha ja idd...ik zit erook nu op omdat ik niks beters te doen heb maar is gezellig hier voor zover en mensen online zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
roberttt schreef:
haha klopt xd moet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai >.<

moet wat om afleiding te hebben

haha ja idd...ik zit erook nu op omdat ik niks beters te doen heb maar is gezellig hier voor zover en mensen online zijn xd

is de laatste wel rustig helaas... maar komt vast door het mooie weer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Intervention schreef:
roberttt schreef:
haha klopt xd moet wat doen.. Ben druk bezig met programmeren, behoorlijk saai >.<

moet wat om afleiding te hebben

haha ja idd...ik zit erook nu op omdat ik niks beters te doen heb maar is gezellig hier voor zover en mensen online zijn xd

is de laatste wel rustig helaas... maar komt vast door het mooie weer :cry:


denk het ook want het is nu alles behalve koud buiten...en wist je dat er teveel accounts zijn die gewoon nog 0 posts hebben?...knsap niet waarom je dan een account aanmaakt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

prijs vraag, mee lezen. Lezen genoeg lui mee :p niks is privé
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:16 
 

Intervention schreef:
wist je dat er teveel accounts zijn die gewoon nog 0 posts hebben?...knsap niet waarom je dan een account aanmaakt :huh:


om stoer te doen en te kunnen zeggen dat ze op Hardtraxx zitten?

en wist je dat Funk The System weer dik gaat worden.
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic