Is er een schriftelijke overeenkomst of iets in die geest waarin bij wet is vastgelegd dat jij die advertenties moet plaatsen omdat er een bepaald bedrag daarvoor is neergeteld ofzo?Refuze wrote:Oke bedankt.dawasiknie wrote:Niet op ingaan, als die kerel hier op HT komt weten we gelijk dat we m niet serieus moeten nemen.
Je hebt in dit geval wel correct gehandeld. Iemand probeert je goed te naaien...
Ik wil nog steeds die advertentie's terug zetten, als hij dat aanbod niet accepteert gewoon laten gaan dus?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
...Tiesto & Deadmau5 momenteel samen een plaat aan het opnemen zijn

Alles is besproken via de mail, meer niet.dawasiknie wrote:Is er een schriftelijke overeenkomst of iets in die geest waarin bij wet is vastgelegd dat jij die advertenties moet plaatsen omdat er een bepaald bedrag daarvoor is neergeteld ofzo?Refuze wrote:Oke bedankt.dawasiknie wrote:Niet op ingaan, als die kerel hier op HT komt weten we gelijk dat we m niet serieus moeten nemen.
Je hebt in dit geval wel correct gehandeld. Iemand probeert je goed te naaien...
Ik wil nog steeds die advertentie's terug zetten, als hij dat aanbod niet accepteert gewoon laten gaan dus?
Zet ze maar terug dan, dan valt jou iig helemaal niets te verwijten lijkt me zo.
Wist je dat ik net met mijn kortingscode van de twitteractie van The Magic Show gewoon nog met korting kaarten heb kunnen bestellen, ookal staat op twitter dat het na 00:00 niet meer zou kunnen 
Moest eerst nog iemand overhalen om mee te gaan, vandaar dus dat ik nu pas tickets bestelde..
Moest eerst nog iemand overhalen om mee te gaan, vandaar dus dat ik nu pas tickets bestelde..
Oh ja: wist je dat het met een oogsterkte van -5.25 en -3.75 best lastig is om zonder bril of lenzen naar je scherm te kijken?
welterusten mensen
welterusten mensen
-
T
Ik net wakker ben
Same herewesskeej wrote:Ik net wakker ben
Het geniaal is om groepsberichten te sturen met WhatsApp? 
-
T
Ik blij dat me telefoon dat niet ondersteundChukkels wrote:Het geniaal is om groepsberichten te sturen met WhatsApp?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
WiSH Outdoor dit jaar echt gruwelijk vet gaat worden!!!
Mensen schrokken zich dood toen ze gisteren hun telefoon aanzetten: 651 nieuwe berichten, de telefoon spacete de pan uitwesskeej wrote:Ik blij dat me telefoon dat niet ondersteundChukkels wrote:Het geniaal is om groepsberichten te sturen met WhatsApp?
Ik blij dat jij mijn nummer niet hebt. 
-
G
Wist je dat ik weer terug ben van een weekje Berlijn?
heb links -3,5 en rechts -2,5
ik ken hetJosh-T wrote:Oh ja: wist je dat het met een oogsterkte van -5.25 en -3.75 best lastig is om zonder bril of lenzen naar je scherm te kijken?
welterusten mensen
Kasper weer veilig thuis is, nu kan in weer goed slapen 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En vertel ons Kasper wat heb je allemaal gezien? 
-
G
Veel... heel veel...Ramirez wrote:En vertel ons Kasper wat heb je allemaal gezien?
Een kleine greep: het holocaust monument, Darth Vader, een verlaten pand, Bauhaus Archiv, Berlinische Galerie, metrostations, een man in een latex pak, radio's uit de jaren '80, bedelaars, de zon (helaas maar 1 dagje), de Brandenburger Tor, Starbucks, Dunkin Donuts en Duitsers.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ah dat heb ik ook ongeveer gezien in een weekendje Berlijn.. Nog langs Checkpoint Charlie gelopen? 
Ik was er ook 5 dagen XD geniaal daar .. Ook in olympisch stadium geweest
-
G
nee, we hebben niet de historische tour gedaan. meer kunst en vormgeving ivm mn opleiding dusRamirez wrote:Ah dat heb ik ook ongeveer gezien in een weekendje Berlijn.. Nog langs Checkpoint Charlie gelopen?
was vanuit studievereniging georganiseerd met 3 leraren erbij
Dat ik net een post heb gemaakt op een ander forum en frankhardenberg me voor was. Althans als het dezelfde is als die van hier 
Haha, noobs: -7,5 en -8. I WINKSwoosh wrote:ik ken hetJosh-T wrote:Oh ja: wist je dat het met een oogsterkte van -5.25 en -3.75 best lastig is om zonder bril of lenzen naar je scherm te kijken?
welterusten mensenheb links -3,5 en rechts -2,5
maar wtf ene kant -5,25 en andere kant maar -3,75?!