Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:17 

DarkSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
stoere jongen, z'n face verbouwd... wijsheid is ver te zoeken in je reactie.

sorry hoor maar vind het een terechte reactie.. je verkracht gewoon niet en anders moet je daar gewoon voor boete..
of zou jij der bij staan van 'ow naja boeiend' vind het onbeschoft om zoiets bij je vriendin te doen.. weetje als ze geen sex wil dan moet je dat accepteren en niet je vriendin knockout laten gaan en daarna haar pakken..
en het maakt me ook niks uit of je het gelooft of niet aan jou de keus maarja dat soort mensen moeten gewoon meppen krijgen imo ;)
je behandeld een meisje met respect en niet alsof ze een stuk vuil is ;)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
stoere jongen, z'n face verbouwd... wijsheid is ver te zoeken in je reactie.

sorry hoor maar vind het een terechte reactie.. je verkracht gewoon niet en anders moet je daar gewoon voor boete..
of zou jij der bij staan van 'ow naja boeiend' vind het onbeschoft om zoiets bij je vriendin te doen.. weetje als ze geen sex wil dan moet je dat accepteren en niet je vriendin knockout laten gaan en daarna haar pakken..
en het maakt me ook niks uit of je het gelooft of niet aan jou de keus maarja dat soort mensen moeten gewoon meppen krijgen imo ;)
je behandeld een meisje met respect en niet alsof ze een stuk vuil is ;)

Natuurlijk moet hij dat niet doen, maar waarom moet jij dan zijn gezicht verbouwen? Je kan het hem ook normaal uitleggen ipv zijn gezicht te gaan verbouwen. Dat hij iets doet wat niet goed is/niet mag hoeft niet te betekenen dat jij dat ook moet gaan doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:29 

Citaat:
dereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd

Hij heeft het weer redelijk gered qua gezicht etc... want iedereen verbouwde hem toch... z'n lippen zijn net een eendenmond, ogen die zo open zijn omdat ie pillen ophet, en een varkensneusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:35 

Artiest

ten eerste ik denk niet eens dat ik t verhaal zou geloven.
Ten tweede ik zou er niet op los gaan rammen nee, weet niet uit welk kamperdorp jij komt, maar in de beschaafde wereld hebben we daar politie voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat Frontliner in Harry Potter speelt?

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

En Titan speelt in Star Trek
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:12 

Donateur

DarkSymphony schreef:
tis misschien fucking vies maarja toch een wist je dat:P

wist je dat ik in hengelo op school heb gezetenm (speciaal onderwijs) en een jongen uit me klas zijn vriendin eigenlijk verkracht heeft..
hoe? zijn vriendin wou geen sex, ze gingen samen een avondje bij hem thuis zitten en die gozer had zijn vriendin dronken gevoerd en die vriendin ging knockout en toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf :sick:

toen ik dat vn m hoorde dat hij zijn vriendin zo anaal had genomen heb ik gelijk zijn face verbouwd omdat je een meisje met respect behandeld en dus niet zo..
iedereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd.. + wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat :sick:

Welke school dan?
Woon zelf ook in Hengelo dus ben benieuwd wie wat waar :P

Maar de helft zal wel niet kloppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
En Titan speelt in Star Trek
Afbeelding

die is dubbelop :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 00:24 

Hardtraxx Elite

Er is wel degelijk iemand in plaatjesdraai-land die in de Harry Potter franchise een rolletje heeft ;)

En over dat stukje van DarkSymphonie...
Dude, als dat gebeurt moet je gewoon naar de vrienden in blauw gaan. Kan je wel gaan meppen, maar dat heeft op zo'n moment toch geen zin? Zo iemand moet je gewoon niet meer vrij rond laten lopen. Ongeacht of hij speciaal onderwijs volgt of niet.
Als 't je eigen vriendin was geweest had ik 't overigens wel weer begrepen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:06 

Mannonymous schreef:
Er is wel degelijk iemand in plaatjesdraai-land die in de Harry Potter franchise een rolletje heeft ;)

Dude, als dat gebeurt moet je gewoon naar de vrienden in blauw gaan. Kan je wel gaan meppen, maar dat heeft op zo'n moment toch geen zin? Zo iemand moet je gewoon niet meer vrij rond laten lopen. Ongeacht of hij speciaal onderwijs volgt of niet.

ik wil heel graag die kerel op laten pakken maar ik heb geen bewijs? die vriendin weet het niet eens en die gozer kan ontkennen en wat moet ik dan doen? dan heb ik niks meer te zeggen tegen de politie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:06 

Mannonymous schreef:

ik wil heel graag die kerel op laten pakken maar ik heb geen bewijs? die vriendin weet het niet eens en die gozer kan ontkennen en wat moet ik dan doen? dan heb ik niks meer te zeggen tegen de politie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:07 

Refuze schreef:
DarkSymphony schreef:
tis misschien fucking vies maarja toch een wist je dat:P

wist je dat ik in hengelo op school heb gezetenm (speciaal onderwijs) en een jongen uit me klas zijn vriendin eigenlijk verkracht heeft..
hoe? zijn vriendin wou geen sex, ze gingen samen een avondje bij hem thuis zitten en die gozer had zijn vriendin dronken gevoerd en die vriendin ging knockout en toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf :sick:

toen ik dat vn m hoorde dat hij zijn vriendin zo anaal had genomen heb ik gelijk zijn face verbouwd omdat je een meisje met respect behandeld en dus niet zo..
iedereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd.. + wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat :sick:

Welke school dan?
Woon zelf ook in Hengelo dus ben benieuwd wie wat waar :P

Maar de helft zal wel niet kloppen...

Perspectief :P uhmm hij het Nick maar geen idee wat zijn achternaam is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:16 

Donateur

Perspectief, slechtste school in heel Hengelo....

Allemaal kleine crimineeltjes daaro die niet opgevoed kunnen worden of elkaar elke dag de hersens inslaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:07 

Hardtraxx Elite

DarkSymphony schreef:
Mannonymous schreef:

Als hij het aan jou heeft verteld. Dan moet je dat gewoon aan de blauwe petten melden hoor. Anders ben je medeplichtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:44 

Hardtraxx Addict

... Ik vanavond naar Guide Weijers ga?

Heb er we zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:03 

Donateur

Hallo Hardtraxxers,

Ik zit met een probleempje wie kan mij helpen?

Ik run een website en iemand had advertentieplekken gekocht. Zijn advertentie's netjes geplaatst niks aan de hand.
Totdat een (wat achteraf blijkt) een concurrent mij heeft gebeld of ik de advertentie's wou verwijderen omdat ik volgens hem een onofficiƫle Ajax website promote. Ik heb dus verwijdert wat die meneer mij vroeg.

Toen kreeg ik mail van de adverteerder waarom alles verdwenen. Ik heb het toen uitgelegd. Ik ben er achter gekomen dat het dus een concurrent was en niet iemand van Ajax zelf, waarop ik aanbood de advertentie's terug te plaatsen.

Meneer wou daar niks van weten en dreigt mij nu hier op Hardtraxx een slechte naam weer aan te praten en op zijn website (20.000 bezoekers) een oproep te plaatsen mij een slechte naam aan te praten, Hij dreigt dat hij mijn ''DJ carriere'' kapot zal maken.

Wat kan ik in deze situatie nu het beste doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:11 

Donateur

Pff lastig :/ zo persoonlijk bij en langs gaan.
Maarja ik heb geen idee.. Was laatst ook al hier met jou ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:14 

Donateur

roberttt schreef:
Pff lastig :/ zo persoonlijk bij en langs gaan

Het blijkt een jongen van de harde kern van Ajax te zijn dus dat lijkt me niet zo goed idee.
Het ging dus ook om een Ajax fan site die de plek had gehuurd.

Maar hij woont dus in Amsterdam dus ook beetje ver weg.
Ik wil gewoon niet bekend staan als een oplichter, dat ben ik gewoon niet.
Vandaar dat ik in deze situatie om advies vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:15 

Donateur

Tsja politie ? Rechter ? Zou niks weten ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:16 

Donateur

roberttt schreef:
Tsja politie ? Rechter ? Zou niks weten ..

Oke. Maar ik heb dus niet verkeerd gehandelt in deze situatie?
Ik denk dat die kerel mij gewoon beetje bang probeert te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:17 

Donateur

Niet op ingaan, als die kerel hier op HT komt weten we gelijk dat we m niet serieus moeten nemen.
Je hebt in dit geval wel correct gehandeld. Iemand probeert je goed te naaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:18 

Donateur

Nope je had niet meteen die advertenties er af moeten halen, zonder bij hem te informeren hoe het zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:18 

Donateur

dawasiknie schreef:
Niet op ingaan, als die kerel hier op HT komt weten we gelijk dat we m niet serieus moeten nemen.
Je hebt in dit geval wel correct gehandeld. Iemand probeert je goed te naaien...

Oke bedankt.
Ik wil nog steeds die advertentie's terug zetten, als hij dat aanbod niet accepteert gewoon laten gaan dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:19 

Donateur

roberttt schreef:
Nope je had niet meteen die advertenties er af moeten halen, zonder bij hem te informeren hoe het zit.

Ik dacht dat het iemand van Ajax zelf was (zo stelde hij zich ook voor aan de telefoon)
Vandaar dat ik het er meteen af had gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:20 

Donateur

Dan heb ik niks gezegd. :thumbup:
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic