DarkSymphony wrote:sorry hoor maar vind het een terechte reactie.. je verkracht gewoon niet en anders moet je daar gewoon voor boete..Skedoedelefloeps wrote:stoere jongen, z'n face verbouwd... wijsheid is ver te zoeken in je reactie.
of zou jij der bij staan van 'ow naja boeiend' vind het onbeschoft om zoiets bij je vriendin te doen.. weetje als ze geen sex wil dan moet je dat accepteren en niet je vriendin knockout laten gaan en daarna haar pakken..
en het maakt me ook niks uit of je het gelooft of niet aan jou de keus maarja dat soort mensen moeten gewoon meppen krijgen imo![]()
je behandeld een meisje met respect en niet alsof ze een stuk vuil is
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Natuurlijk moet hij dat niet doen, maar waarom moet jij dan zijn gezicht verbouwen? Je kan het hem ook normaal uitleggen ipv zijn gezicht te gaan verbouwen. Dat hij iets doet wat niet goed is/niet mag hoeft niet te betekenen dat jij dat ook moet gaan doen..DarkSymphony wrote:sorry hoor maar vind het een terechte reactie.. je verkracht gewoon niet en anders moet je daar gewoon voor boete..Skedoedelefloeps wrote:stoere jongen, z'n face verbouwd... wijsheid is ver te zoeken in je reactie.
of zou jij der bij staan van 'ow naja boeiend' vind het onbeschoft om zoiets bij je vriendin te doen.. weetje als ze geen sex wil dan moet je dat accepteren en niet je vriendin knockout laten gaan en daarna haar pakken..
en het maakt me ook niks uit of je het gelooft of niet aan jou de keus maarja dat soort mensen moeten gewoon meppen krijgen imo![]()
je behandeld een meisje met respect en niet alsof ze een stuk vuil is
-
C
Hij heeft het weer redelijk gered qua gezicht etc... want iedereen verbouwde hem toch... z'n lippen zijn net een eendenmond, ogen die zo open zijn omdat ie pillen ophet, en een varkensneusjedereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ten eerste ik denk niet eens dat ik t verhaal zou geloven.
Ten tweede ik zou er niet op los gaan rammen nee, weet niet uit welk kamperdorp jij komt, maar in de beschaafde wereld hebben we daar politie voor.
Ten tweede ik zou er niet op los gaan rammen nee, weet niet uit welk kamperdorp jij komt, maar in de beschaafde wereld hebben we daar politie voor.
Wist je dat Frontliner in Harry Potter speelt?

Welke school dan?DarkSymphony wrote:tis misschien fucking vies maarja toch een wist je dat:P
wist je dat ik in hengelo op school heb gezetenm (speciaal onderwijs) en een jongen uit me klas zijn vriendin eigenlijk verkracht heeft..
hoe? zijn vriendin wou geen sex, ze gingen samen een avondje bij hem thuis zitten en die gozer had zijn vriendin dronken gevoerd en die vriendin ging knockout en toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf![]()
toen ik dat vn m hoorde dat hij zijn vriendin zo anaal had genomen heb ik gelijk zijn face verbouwd omdat je een meisje met respect behandeld en dus niet zo..
iedereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd.. + wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat
Woon zelf ook in Hengelo dus ben benieuwd wie wat waar
Maar de helft zal wel niet kloppen...
die is dubbelopoostzaner wrote:En Titan speelt in Star Trek
Er is wel degelijk iemand in plaatjesdraai-land die in de Harry Potter franchise een rolletje heeft
En over dat stukje van DarkSymphonie...
Dude, als dat gebeurt moet je gewoon naar de vrienden in blauw gaan. Kan je wel gaan meppen, maar dat heeft op zo'n moment toch geen zin? Zo iemand moet je gewoon niet meer vrij rond laten lopen. Ongeacht of hij speciaal onderwijs volgt of niet.
Als 't je eigen vriendin was geweest had ik 't overigens wel weer begrepen.
Dude, als dat gebeurt moet je gewoon naar de vrienden in blauw gaan. Kan je wel gaan meppen, maar dat heeft op zo'n moment toch geen zin? Zo iemand moet je gewoon niet meer vrij rond laten lopen. Ongeacht of hij speciaal onderwijs volgt of niet.
-
D
ik wil heel graag die kerel op laten pakken maar ik heb geen bewijs? die vriendin weet het niet eens en die gozer kan ontkennen en wat moet ik dan doen? dan heb ik niks meer te zeggen tegen de politieMannonymous wrote:Er is wel degelijk iemand in plaatjesdraai-land die in de Harry Potter franchise een rolletje heeft![]()
-
D
ik wil heel graag die kerel op laten pakken maar ik heb geen bewijs? die vriendin weet het niet eens en die gozer kan ontkennen en wat moet ik dan doen? dan heb ik niks meer te zeggen tegen de politieMannonymous wrote:Er is wel degelijk iemand in plaatjesdraai-land die in de Harry Potter franchise een rolletje heeft![]()
-
D
PerspectiefRefuze wrote:Welke school dan?DarkSymphony wrote:tis misschien fucking vies maarja toch een wist je dat:P
wist je dat ik in hengelo op school heb gezetenm (speciaal onderwijs) en een jongen uit me klas zijn vriendin eigenlijk verkracht heeft..
hoe? zijn vriendin wou geen sex, ze gingen samen een avondje bij hem thuis zitten en die gozer had zijn vriendin dronken gevoerd en die vriendin ging knockout en toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf![]()
toen ik dat vn m hoorde dat hij zijn vriendin zo anaal had genomen heb ik gelijk zijn face verbouwd omdat je een meisje met respect behandeld en dus niet zo..
iedereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd.. + wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat
Woon zelf ook in Hengelo dus ben benieuwd wie wat waar
Maar de helft zal wel niet kloppen...
Perspectief, slechtste school in heel Hengelo....
Allemaal kleine crimineeltjes daaro die niet opgevoed kunnen worden of elkaar elke dag de hersens inslaan...
Allemaal kleine crimineeltjes daaro die niet opgevoed kunnen worden of elkaar elke dag de hersens inslaan...
Als hij het aan jou heeft verteld. Dan moet je dat gewoon aan de blauwe petten melden hoor. Anders ben je medeplichtig!DarkSymphony wrote:ik wil heel graag die kerel op laten pakken maar ik heb geen bewijs? die vriendin weet het niet eens en die gozer kan ontkennen en wat moet ik dan doen? dan heb ik niks meer te zeggen tegen de politieMannonymous wrote:Er is wel degelijk iemand in plaatjesdraai-land die in de Harry Potter franchise een rolletje heeft![]()
... Ik vanavond naar Guide Weijers ga?
Heb er we zin in
Heb er we zin in
Hallo Hardtraxxers,
Ik zit met een probleempje wie kan mij helpen?
Ik run een website en iemand had advertentieplekken gekocht. Zijn advertentie's netjes geplaatst niks aan de hand.
Totdat een (wat achteraf blijkt) een concurrent mij heeft gebeld of ik de advertentie's wou verwijderen omdat ik volgens hem een onofficiële Ajax website promote. Ik heb dus verwijdert wat die meneer mij vroeg.
Toen kreeg ik mail van de adverteerder waarom alles verdwenen. Ik heb het toen uitgelegd. Ik ben er achter gekomen dat het dus een concurrent was en niet iemand van Ajax zelf, waarop ik aanbood de advertentie's terug te plaatsen.
Meneer wou daar niks van weten en dreigt mij nu hier op Hardtraxx een slechte naam weer aan te praten en op zijn website (20.000 bezoekers) een oproep te plaatsen mij een slechte naam aan te praten, Hij dreigt dat hij mijn ''DJ carriere'' kapot zal maken.
Wat kan ik in deze situatie nu het beste doen?
Ik zit met een probleempje wie kan mij helpen?
Ik run een website en iemand had advertentieplekken gekocht. Zijn advertentie's netjes geplaatst niks aan de hand.
Totdat een (wat achteraf blijkt) een concurrent mij heeft gebeld of ik de advertentie's wou verwijderen omdat ik volgens hem een onofficiële Ajax website promote. Ik heb dus verwijdert wat die meneer mij vroeg.
Toen kreeg ik mail van de adverteerder waarom alles verdwenen. Ik heb het toen uitgelegd. Ik ben er achter gekomen dat het dus een concurrent was en niet iemand van Ajax zelf, waarop ik aanbood de advertentie's terug te plaatsen.
Meneer wou daar niks van weten en dreigt mij nu hier op Hardtraxx een slechte naam weer aan te praten en op zijn website (20.000 bezoekers) een oproep te plaatsen mij een slechte naam aan te praten, Hij dreigt dat hij mijn ''DJ carriere'' kapot zal maken.
Wat kan ik in deze situatie nu het beste doen?
Pff lastig
zo persoonlijk bij en langs gaan.
Maarja ik heb geen idee.. Was laatst ook al hier met jou ...
Maarja ik heb geen idee.. Was laatst ook al hier met jou ...
Het blijkt een jongen van de harde kern van Ajax te zijn dus dat lijkt me niet zo goed idee.roberttt wrote:Pff lastigzo persoonlijk bij en langs gaan
Het ging dus ook om een Ajax fan site die de plek had gehuurd.
Maar hij woont dus in Amsterdam dus ook beetje ver weg.
Ik wil gewoon niet bekend staan als een oplichter, dat ben ik gewoon niet.
Vandaar dat ik in deze situatie om advies vraag.
Tsja politie ? Rechter ? Zou niks weten ..
Oke. Maar ik heb dus niet verkeerd gehandelt in deze situatie?roberttt wrote:Tsja politie ? Rechter ? Zou niks weten ..
Ik denk dat die kerel mij gewoon beetje bang probeert te maken...
Niet op ingaan, als die kerel hier op HT komt weten we gelijk dat we m niet serieus moeten nemen.
Je hebt in dit geval wel correct gehandeld. Iemand probeert je goed te naaien...
Je hebt in dit geval wel correct gehandeld. Iemand probeert je goed te naaien...
Nope je had niet meteen die advertenties er af moeten halen, zonder bij hem te informeren hoe het zit.
Oke bedankt.dawasiknie wrote:Niet op ingaan, als die kerel hier op HT komt weten we gelijk dat we m niet serieus moeten nemen.
Ik wil nog steeds die advertentie's terug zetten, als hij dat aanbod niet accepteert gewoon laten gaan dus?
Ik dacht dat het iemand van Ajax zelf was (zo stelde hij zich ook voor aan de telefoon)roberttt wrote:Nope je had niet meteen die advertenties er af moeten halen, zonder bij hem te informeren hoe het zit.
Vandaar dat ik het er meteen af had gegooid.