Ik niks zie, ondanks dat ik je volg?roberttt wrote:... ik twitter vol spam
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik las het, maar zag ze om de een of andere manier niet in mijn Timelineroberttt wrote:kijk maar is bij me tweets.
hmm vast omdat ik met @ erin had, geen idee 
P-Stylez & Gangsterdwerg - Berlinerwurst Mix #1 online staat, met veel leuke nummertjes 
Dat Bass-D - Hardcore Millennium Megamix 2011 echt een supeeeer lekker setje is, haalt echt herinneringen omhoog van eerder. (die oudere hc nummertjes
)
Die is té gruwelijk idd. Had m laatst nog in de auto aan van de MOH-podcast. Hele dikke shit!Rik wrote:Dat Bass-D - Hardcore Millennium Megamix 2011 echt een supeeeer lekker setje is, haalt echt herinneringen omhoog van eerder. (die oudere hc nummertjes)
-
D
dat niemand aan mijn pik mag zitten because it's like a f*cking God.. So F*cking BIG! 
thanks for the infoDarkSymphony wrote:dat niemand aan mijn pik mag zitten because it's like a f*cking God.. So F*cking BIG!
Ik kwam er vorig jaar (anderhalf jaar terug) op 8 oktober een hele groep tegen kwamen zo met allemaal kaartjes voor een feest ofzo, wij zo aan nemen moest zo een opa een knuffel van een maat van me...Project 141 wrote:Vorige week bij mij ook, nodigden me uit voor een of andere bijeenkomstJosh-T wrote:... Er net Jehova's aan m'n deur stonden!![]()
ze hoefden gelukkig alleen maar een folder te geven..
-
D
geen probleemPommer wrote:thanks for the infoDarkSymphony wrote:dat niemand aan mijn pik mag zitten because it's like a f*cking God.. So F*cking BIG!
-
D
Heeft er iemand een link?dawasiknie wrote:Die is té gruwelijk idd. Had m laatst nog in de auto aan van de MOH-podcast. Hele dikke shit!Rik wrote:Dat Bass-D - Hardcore Millennium Megamix 2011 echt een supeeeer lekker setje is, haalt echt herinneringen omhoog van eerder. (die oudere hc nummertjes)
Wat is dit dan voor leuk mixje?
Bass-D @ Happy Hardcore Megamix Part 1
Je hebt twee verschillende:Kepro wrote:Heeft er iemand een link?dawasiknie wrote:Die is té gruwelijk idd. Had m laatst nog in de auto aan van de MOH-podcast. Hele dikke shit!Rik wrote:Dat Bass-D - Hardcore Millennium Megamix 2011 echt een supeeeer lekker setje is, haalt echt herinneringen omhoog van eerder. (die oudere hc nummertjes)
![]()
- Happy Hardcore
- Hardcore
-
D
tis misschien fucking vies maarja toch een wist je dat:P
wist je dat ik in hengelo op school heb gezetenm (speciaal onderwijs) en een jongen uit me klas zijn vriendin eigenlijk verkracht heeft..
hoe? zijn vriendin wou geen sex, ze gingen samen een avondje bij hem thuis zitten en die gozer had zijn vriendin dronken gevoerd en die vriendin ging knockout en toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf
toen ik dat vn m hoorde dat hij zijn vriendin zo anaal had genomen heb ik gelijk zijn face verbouwd omdat je een meisje met respect behandeld en dus niet zo..
iedereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd.. + wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat
wist je dat ik in hengelo op school heb gezetenm (speciaal onderwijs) en een jongen uit me klas zijn vriendin eigenlijk verkracht heeft..
hoe? zijn vriendin wou geen sex, ze gingen samen een avondje bij hem thuis zitten en die gozer had zijn vriendin dronken gevoerd en die vriendin ging knockout en toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf
toen ik dat vn m hoorde dat hij zijn vriendin zo anaal had genomen heb ik gelijk zijn face verbouwd omdat je een meisje met respect behandeld en dus niet zo..
iedereen op die school toen die tijd heeft zijn gezicht wel een x verbouwd.. + wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
stoere jongen, z'n face verbouwd... wijsheid is ver te zoeken in je reactie.
+1Skedoedelefloeps wrote:stoere jongen, z'n face verbouwd... wijsheid is ver te zoeken in je reactie.
http://lsdb.nl/set/75953/Bass-D_-_Hardc ... 02-11.htmlKepro wrote:Heeft er iemand een link?dawasiknie wrote:Die is té gruwelijk idd. Had m laatst nog in de auto aan van de MOH-podcast. Hele dikke shit!Rik wrote:Dat Bass-D - Hardcore Millennium Megamix 2011 echt een supeeeer lekker setje is, haalt echt herinneringen omhoog van eerder. (die oudere hc nummertjes)
![]()
DarkSymphony wrote:wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat
-
B
Koninginnedag is toch 3 maanden na carnaval?katamaran wrote:DarkSymphony wrote:wat ook ranzig is is dat hij 3 maanden na carnaval nogsteeds oranje in zijn haar zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er niks meer van weet ben je dan wel of niet anaal ontmaagd? Want eigenlijk telt het dan niet vind ikDarkSymphony wrote:toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf
Cool story, maare gozer niet lullig bedoelt maar jouw gedrag is net zo kansloos om zoiets als excuus te kunnen gebruiken of ff te kunnen meppen.DarkSymphony wrote:tis misschien fucking vies maarja toch een wist je dat:P
hoe? zijn vriendin wou geen sex, ze gingen samen een avondje bij hem thuis zitten en die gozer had zijn vriendin dronken gevoerd en die vriendin ging knockout en toen heeft hij haar anaal geneukt, die vriendin weet er zelf niks vanaf![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik geloof niets van dat verhaal...
ff z'n face verbouwd...
"Wil meneer Holleeder Junior zich melden bij de balie, u bent vergeten uw pillen in te slikken."
ff z'n face verbouwd...
"Wil meneer Holleeder Junior zich melden bij de balie, u bent vergeten uw pillen in te slikken."
-
D
sorry hoor maar vind het een terechte reactie.. je verkracht gewoon niet en anders moet je daar gewoon voor boete..Skedoedelefloeps wrote:stoere jongen, z'n face verbouwd... wijsheid is ver te zoeken in je reactie.
of zou jij der bij staan van 'ow naja boeiend' vind het onbeschoft om zoiets bij je vriendin te doen.. weetje als ze geen sex wil dan moet je dat accepteren en niet je vriendin knockout laten gaan en daarna haar pakken..
en het maakt me ook niks uit of je het gelooft of niet aan jou de keus maarja dat soort mensen moeten gewoon meppen krijgen imo
je behandeld een meisje met respect en niet alsof ze een stuk vuil is