And meSkedoedelefloeps wrote:Neem ook gewoon een kut naam en kut avatar zodat niemand ze wilt jatten. Like mepatrickjeb wrote:.. het best irritant is dat mensen altijd je avatar jattenhttps://hardtraxx.com/member/xSwizzler/
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Whaha, goed advieswesskeej wrote:And meSkedoedelefloeps wrote:Neem ook gewoon een kut naam en kut avatar zodat niemand ze wilt jatten. Like mepatrickjeb wrote:.. het best irritant is dat mensen altijd je avatar jattenhttps://hardtraxx.com/member/xSwizzler/
Denk het wel, als het vervoer luktHoeksemad wrote:Kepro wrote:Dat niemand van mn maten naar defqon gaan....
...
wtf![]()
en nu? Wel gaan toch!
Ahh, ik kom uit Amersfoortroberttt wrote:Je mag met mij mee, goh wat ben ik liefKepro wrote:Dat niemand van mn maten naar defqon gaan....
Ikkuh nog altijd wel.Josh-T wrote:Ik ga ook nietKepro wrote:Dat niemand van mn maten naar defqon gaan....
Kepro ga met de bus vanuit Spakenburg dan! 
Eventravel bedoel je dan denk ik? Ik zal eens kijken.Pommer wrote:Kepro ga met de bus vanuit Spakenburg dan!
Nee wordt gewoon geregeld door een persoon zelfKepro wrote:Eventravel bedoel je dan denk ik? Ik zal eens kijken.Pommer wrote:Kepro ga met de bus vanuit Spakenburg dan!
Gaat altijd goed, ben er nu een stuk of 10 keer mee naar een feest gegaan, en nooit problemen oid!
Er zit nu al 1 bus helemaal vol, maar ik denk dat er nog wel 1tje bij komt bij voldoende belangstelling, als je het maar op tijd laat weten
-
T
Wisten jullie dat ik al vanaf vandaag gestopt ben met drugs 
-
E
dat had ik nou niet van je verwacht. ik wilde nog ff met je gaan spacenwesskeej wrote:Wisten jullie dat ik al vanaf vandaag gestopt ben met drugs
-
T
Ik ben in ieder geval gestopt met door de weeks gebruiken 
-
E
zaterdag ff doen dan?wesskeej wrote:Ik ben in ieder geval gestopt met door de weeks gebruiken
-
T
Of van vrijdag avond tot zondag avondbiscuit wrote:zaterdag ff doen dan?wesskeej wrote:Ik ben in ieder geval gestopt met door de weeks gebruiken
-
E
wesskeej wrote:Of van vrijdag avond tot zondag avondbiscuit wrote:zaterdag ff doen dan?wesskeej wrote:Ik ben in ieder geval gestopt met door de weeks gebruiken
-
E
.. ik nu ga slapen?
moet er om kwart over 6 uit maar nu nog ff wat goeie setjes luistere in bed en dan een keer met mp3 in slaap vallen.
moet er om kwart over 6 uit maar nu nog ff wat goeie setjes luistere in bed en dan een keer met mp3 in slaap vallen.
..Roberttt @ The Lion Invites..... #2 setje online staat 
Ik kapot hard last geb ban mn armen,van de fitness 
-
T
Intervention wrote:Ik kapot hard last geb ban mn armen,van het trekken
... dat ik dat wou doen.. maar jij bent me voor 
Ah oke, ik ken wel een paar spakenburgers dus even rond vragen. Gister vroeg of een sportmaatje of hij ook mee kon of wou, dus tja.Pommer wrote:Nee wordt gewoon geregeld door een persoon zelfKepro wrote:Eventravel bedoel je dan denk ik? Ik zal eens kijken.Pommer wrote:Kepro ga met de bus vanuit Spakenburg dan!![]()
Gaat altijd goed, ben er nu een stuk of 10 keer mee naar een feest gegaan, en nooit problemen oid!
Er zit nu al 1 bus helemaal vol, maar ik denk dat er nog wel 1tje bij komt bij voldoende belangstelling, als je het maar op tijd laat weten
Pommer wrote:Oke dan hoor ik het wel
in ieder geval bedankt, was niet op de hoogte van het vervoer in Spakenburg, kan ik eerst nog een lekker visje halen
Haha iddKepro wrote:Pommer wrote:Oke dan hoor ik het wel
in ieder geval bedankt, was niet op de hoogte van het vervoer in Spakenburg, kan ik eerst nog een lekker visje halen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
De set van Silvio Aquila net @ Fear echt slaapverwekkend was, met het werk wat ik doe en dan die set... thank god voor koffie 
... Er net Jehova's aan m'n deur stonden!
ze hoefden gelukkig alleen maar een folder te geven..
ze hoefden gelukkig alleen maar een folder te geven..