Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
INTERNET

Is 4 Porn!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hmm nee tegen dat argument kan ik niet op, well played sir :x

Dankje :)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:34 
 

Negert schreef:
PierrePruuk schreef:
RAW-vizion schreef:
nou vind gewoon dat er veel mensen weg zijn :P

djpatt vond ik eeeeecht een mongool.

+1, die ga ik niet missen :x


:cry:

praat niet zo over m!

hij had een eigen gegronde mening die gewoon zijn mening was. klaar BAM!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

beetje trieste comments zo hoor :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
beetje trieste comments zo hoor :thumbdown:

Jouw comments dan, die bestaan alleen maar uit slijmballerij & 'eens', 'vind ik ook' :thumbup:
Kan mij persoonlijk de ballen niet jeuken dat die twee tortelduifjes weg zijn.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
RAW-vizion schreef:
beetje trieste comments zo hoor :thumbdown:

Jouw comments dan, die bestaan alleen maar uit slijmballerij & 'eens', 'vind ik ook' :thumbup:
Kan mij persoonlijk de ballen niet jeuken dat die twee tortelduifjes weg zijn.

jij leest zeker alleen mijn posts uit zever enz... :')
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
RAW-vizion schreef:
beetje trieste comments zo hoor :thumbdown:

Jouw comments dan, die bestaan alleen maar uit slijmballerij & 'eens', 'vind ik ook' :thumbup:
Kan mij persoonlijk de ballen niet jeuken dat die twee tortelduifjes weg zijn.

Davey for president! xd Heb je wel beetje gelijk in ja, RAW-vizion is de laatste tijd in het off-topic echt alleen maar aan kontebonken met lui waar hij het mee eens is. Bijvoorbeeld Rico en Patt dus. Beetje jammer, komt bijna geen normale zin meer uit die niet gebaseerd is op iemands mening. Ook een voorbeeldje uit het TOTY topic, hij reageert wat zijn stem is, Lyst quote dat omdat hij die 2 tracks ook kiest, en RAW-vizion reageert daar dan weer op. Zo onnodig, alsof je nog even laat zien: ''Hey, kijk jongens, Lyst is het met me eens!''

Maar zo zie ik het hoor, dat laatste voorbeeld is er maar een klein voorbeeldje van. Heb al zo vaak een reactie van RAW-vizion gezien de laatste tijd waar in stond: ''Idd'' of ''+1'' oid.

Nee, ik ben niet mad, maar ik snap de reactie van Davey wel.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Daveytl schreef:
RAW-vizion schreef:
beetje trieste comments zo hoor :thumbdown:

Jouw comments dan, die bestaan alleen maar uit slijmballerij & 'eens', 'vind ik ook' :thumbup:
Kan mij persoonlijk de ballen niet jeuken dat die twee tortelduifjes weg zijn.

Davey for president! xd Heb je wel beetje gelijk in ja, RAW-vizion is de laatste tijd in het off-topic echt alleen maar aan kontebonken met lui waar hij het mee eens is. Bijvoorbeeld Rico en Patt dus. Beetje jammer, komt bijna geen normale zin meer uit die niet gebaseerd is op iemands mening. Ook een voorbeeldje uit het TOTY topic, hij reageert wat zijn stem is, Lyst quote dat omdat hij die 2 tracks ook kiest, en RAW-vizion reageert daar dan weer op. Zo onnodig, alsof je nog even laat zien: ''Hey, kijk jongens, Lyst is het met me eens!''

Maar zo zie ik het hoor, dat laatste voorbeeld is er maar een klein voorbeeldje van. Heb al zo vaak een reactie van RAW-vizion gezien de laatste tijd waar in stond: ''Idd'' of ''+1'' oid.

Nee, ik ben niet mad, maar ik snap de reactie van Davey wel.

ik snap hem zelf ook wel het is bij mij de laatste tyd een beetje inhoud loos aan het worden! misschien maar is een beetje opletten! (die comments waar jij het over hebt zijn puur verslavend spamgedrag :x
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dacht ik al wel. :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Dat dacht ik al wel. :P

+1
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:03 
 
Artiest

Wil iemand me even updaten waarom ze "weg" zijn dan?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Wil iemand me even updaten waarom ze "weg" zijn dan?

omdat ze vonden dat ze teveel op HT zaten en daardoor geen leven meer hadden, en daardoor pluren ze HT maar weg!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:07 
 
Artiest

RAW-vizion schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wil iemand me even updaten waarom ze "weg" zijn dan?

omdat ze vonden dat ze teveel op HT zaten en daardoor geen leven meer hadden, en daardoor pluren ze HT maar weg!


Juist ok...
Ik hier denken aan heen ONM of GTST verhaal ofzo krijg je dit >.<
Agh ja, laat ze lekker doen wat ze willen.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardtraxx Theory, help mijn man heeft een hardtraxx-account, Ik hou van Hardtraxx, wat vindt Hardtraxx
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:31 
 
Artiest

Oh Oh Hardtraxx?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik doe mee
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:31 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Oh Oh Hardtraxx?

gaan we met zn allen naar Miami!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:34 
 
Artiest

Project 141 schreef:
Project 141 schreef:
Nieuwe show? Onderweg naar Hardtraxx, Dr. Phil: Hardtraxx Edition , Oh Oh Hardtraxx, 'Help, mijn man is een Hardtraxxer' , Eigen huis & Hardtraxx, Two and a half Hardtraxx?

Vindt ik toch zat goede ideeen :whistle: ;)


too late Skedoedelelelelelelelelelelelefloeps :P


als je heel veel -le- minder zou typen had je de naam gewoon goed he... had je wat tijd kenne besparen.

Maar ok, OT:

wist je dat ik pas 7 uur thuis was dankzij die klote koningin en de wonderen van station Arnhem...
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Oh Oh Hardtraxx?

gaan we met zn allen naar Miami!

Dikke shit. :worship:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EEEEEEEEENNNNN ONTOPIC??

Wist je dat: Ik helemaal ziek wordt van al dat gezeik en kansloos geouwehoer hier op Hardtraxx? Even twee dagen niet online en je kunt meteen 172 pagina's bijlezen. Alleen in offtopic al. En wat staat erin? NIKS! Gewoon he-le-maal NIKS!

Ik kom over een paar dagen wel weer terug. Doei!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:35 
 

maarten1410 schreef:
EEEEEEEEENNNNN ONTOPIC??

Wist je dat: Ik helemaal ziek wordt van al dat gezeik en kansloos geouwehoer hier op Hardtraxx? Even twee dagen niet online en je kunt meteen 172 pagina's bijlezen. Alleen in offtopic al. En wat staat erin? NIKS! Gewoon he-le-maal NIKS!

Ik kom over een paar dagen wel weer terug. Doei!

wat had je verwacht dan? :P
@algemeen staat wel wat nuttigs
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:41 
 

Protoss schreef:
ik doe mee

+10 :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik net een stuk van me tong heb afgebeten en dat bloed als een rund niet best :cry:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:45 
 

roberttt schreef:
Ik net een stuk van me tong heb afgebeten en dat bloed als een rund niet best :cry:

:aww:

sjezus, dan heb je wel erg hard gebeten >.<

ik heb meestal alleen intensieve pijn en na 10 minuten is dat alweer weg! :oh:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:54 
 

roberttt schreef:
Ik net een stuk van me tong heb afgebeten en dat bloed als een rund niet best :cry:

mond dichthouden, dan geneest et sneller
en ondertussen:
gratis eten/drinken/bloed!
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic