haha :p Maar beet ook hard heel hard 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
... heel de gemeente net zonder elektriciteit zat 
-
G
watskeburt?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:... heel de gemeente net zonder elektriciteit zat
waar woon jij?
-
E
zoiets als : actueel/stroomstoring-in-leeuwarden-t14433.htmlHARDSTYLE_XD_tbse wrote:... heel de gemeente net zonder elektriciteit zat
-
G
wist je dat op deze site vette shirts staan:
http://www.tshirthell.com/hell.shtml
http://www.tshirthell.com/hell.shtml
Je kunt overdrijven... dat hoef ik je toch niet uit te leggen?KSwoosh wrote:wat had je verwacht dan?maarten1410 wrote:EEEEEEEEENNNNN ONTOPIC??
Wist je dat: Ik helemaal ziek wordt van al dat gezeik en kansloos geouwehoer hier op Hardtraxx? Even twee dagen niet online en je kunt meteen 172 pagina's bijlezen. Alleen in offtopic al. En wat staat erin? NIKS! Gewoon he-le-maal NIKS!
Ik kom over een paar dagen wel weer terug. Doei!
@algemeen staat wel wat nuttigs
Wist je dat...ik al weken aan het nadenken ben over mijn dj meubel? En dat ik deze week toch echt eens moet beginnen aan het tekening?
t zal is niet...biscuit wrote:zoiets als : actueel/stroomstoring-in-leeuwarden-t14433.htmlHARDSTYLE_XD_tbse wrote:... heel de gemeente net zonder elektriciteit zat
je gaat hem zelf maken?maarten1410 wrote:Je kunt overdrijven... dat hoef ik je toch niet uit te leggen?KSwoosh wrote:wat had je verwacht dan?maarten1410 wrote:EEEEEEEEENNNNN ONTOPIC??
Wist je dat: Ik helemaal ziek wordt van al dat gezeik en kansloos geouwehoer hier op Hardtraxx? Even twee dagen niet online en je kunt meteen 172 pagina's bijlezen. Alleen in offtopic al. En wat staat erin? NIKS! Gewoon he-le-maal NIKS!
Ik kom over een paar dagen wel weer terug. Doei!
@algemeen staat wel wat nuttigs
Wist je dat...ik al weken aan het nadenken ben over mijn dj meubel? En dat ik deze week toch echt eens moet beginnen aan het tekening?
is altijd vetter, custom made
Natuurlijk zelfs maken
Dan heb je precies wat je wilt. Ben al weeeeken inspriratie op aan het doen en nu eindelijk aan een echte tekening begonnen. Maar wil het perfect hebben en dat wordt nog een mooie klus haha
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
waar ga je het op baseren?maarten1410 wrote:Natuurlijk zelfs makenDan heb je precies wat je wilt. Ben al weeeeken inspriratie op aan het doen en nu eindelijk aan een echte tekening begonnen. Maar wil het perfect hebben en dat wordt nog een mooie klus haha
Heb het al eens eerder ergens geplaats maar dit is eigenlijk precies wat ik wil:RAW-vizion wrote:waar ga je het op baseren?maarten1410 wrote:Natuurlijk zelfs makenDan heb je precies wat je wilt. Ben al weeeeken inspriratie op aan het doen en nu eindelijk aan een echte tekening begonnen. Maar wil het perfect hebben en dat wordt nog een mooie klus haha

Wel zonder de wielen en ik wil een andere oplossing voor de aansluitingen. Daarnaast ga ik hem waarschijnlijk beplakken met Formica. Dat is een toplaag die je in verschillende stijlen kunt krijgen. Lijkt me een mooiere oplossing dan verf maar dat moet ik nog even precies uitzoeken.
Nog een subwoofer nodig voor onder die tafels? Of voor in je racewagen?
Rockford Fosgate P1 Subwoofer Set (12 inch) incl. versterker & kabels
Hahaha euhm nee. Onder die tafel komt mijn Syrincs sub te staan die ik al heb en in de auto zit al een 12" Audio System die ik zelf net op maar heb ingebouwdMol wrote:Nog een subwoofer nodig voor onder die tafels? Of voor in je racewagen?
Helaas! Mocht je nog iemand kennen, stuur m door!
Robert de liefste van de wereld is, door mijn T-Shirt in te kleuren?!

-
E
... ik nu een baan heb bij centerparcs? als medewerker technische dienst bij limburgse peel?
dat wordt een mooie tijd!
Toevallig, daar was een paar weken geleden nog. Om te zwemmen dan he.biscuit wrote:... ik nu een baan heb bij centerparcs? als medewerker technische dienst bij limburgse peel?
Geen probleem!Mol wrote:Helaas! Mocht je nog iemand kennen, stuur m door!
Ik wil die spelers wel!maarten1410 wrote: Heb het al eens eerder ergens geplaats maar dit is eigenlijk precies wat ik wil:
Wel zonder de wielen en ik wil een andere oplossing voor de aansluitingen. Daarnaast ga ik hem waarschijnlijk beplakken met Formica. Dat is een toplaag die je in verschillende stijlen kunt krijgen. Lijkt me een mooiere oplossing dan verf maar dat moet ik nog even precies uitzoeken.
Verkeerde topic?Nairobi wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1421961/66026094/godzilla_woo_ha_rap.html
Under Attack!
EPIC
Die heb ik dus al hihih maar dan wel met een DJM800 ertussenmarsiascout wrote:Ik wil die spelers wel!maarten1410 wrote: Heb het al eens eerder ergens geplaats maar dit is eigenlijk precies wat ik wil:
Dat ziet er echt dik uit!maarten1410 wrote:
-
THardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2011
- last seen Oct 2011
Wist je dat ...
Ik 90% van de tijd op dit forum zit in de baas zijn tijd?
-
B
BoefjeTechnoane wrote:Wist je dat ...
-
A
.... Ik erg moest lachen op het kanaal van de Wasted Pinguinz; in een comment stond dit;
"you are keeping scantraxx alive."
"you are keeping scantraxx alive."