Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
roberttt schreef:
Ja :p dat kan net zoals je verslaafd kan raken aan een Video Game, kan je hier ook verslaafd aan raken.


Ja maar denk jij dat je niet van de een op de andere dag kan stoppen met hier te posten? Dat jij dan chagrijnig wordt en dat je dan midden in de nacht opstaat om te gaan posten ofzo? of iets minder dramatisch :P


Ja, nou laat ook maar. Geen zin hier in :lol:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

so its true :x
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:45 
 
Artiest

ík wacht tot de koningin weg gaat van m'n werk zodat ik Arnhem in kan om verjaardagscadeau voor m'n ma te kopen.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

...ik vind dat de oude HT groep dood/uit elkaar is :/
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja het is waar :cry: Ik ben verslaafd.

@raw welke groep ? waarom uit elkaar?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:46 
 
Artiest

idd welke groep... >.<
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

nou vind gewoon dat er veel mensen weg zijn :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:48 
 

Project 141 schreef:
roberttt schreef:
Ja :p dat kan net zoals je verslaafd kan raken aan een Video Game, kan je hier ook verslaafd aan raken.


Ja maar denk jij dat je niet van de een op de andere dag kan stoppen met hier te posten? Dat jij dan chagrijnig wordt en dat je dan midden in de nacht opstaat om te gaan posten ofzo? of iets minder dramatisch :P

Ik snap robert wel hoor, je kan wel degelijk verslaafd hier aan raken.
Dat je elke dag alle updates wilt zien en lezen.
Dat je gewoon moet weten wat er gebeurd.
Niet zo zeer in de zin dat je niet zonder kan, maar wel dat als je de kans krijgt, het ff checkt.

@raw: ach ja, generaties volgen elkaar op he :P
en de kings blijven :cool:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yes ik ben een king
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:50 
 
Artiest

ik ben een einzelganger, maar heb ik iets gemist? >.<
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik ben een einzelganger, maar heb ik iets gemist? >.<

Vriendje nodig? ben ook alleen kan wel vrienden gebruiken.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:52 
 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
Ik snap robert wel hoor, je kan wel degelijk verslaafd hier aan raken.
Dat je elke dag alle updates wilt zien en lezen.
Dat je gewoon moet weten wat er gebeurd.
Niet zo zeer in de zin dat je niet zonder kan, maar wel dat als je de kans krijgt, het ff checkt.@raw: ach ja, generaties volgen elkaar op he :P
en de kings blijven :cool:


is het dan wel een verslaving?

Verslavingen hebben vele niveau's volgens mij hoor.
Van een dagelijkse tik tot iets waar je niet zonder mee kan.
En het juist het niveau dat het verschil maakt.

@skedledeidepdedposepos: :aww:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hmm oke dan ben ik nu klaar met discussieren over verslavingen, zo eigenlijk wiskunde aant maken moeten zijn >.<


Je zou daar maar verslaafd aan zijn :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:08 
 

wootum schreef:
Project 141 schreef:
hmm oke dan ben ik nu klaar met discussieren over verslavingen, zo eigenlijk wiskunde aant maken moeten zijn >.<

Je zou daar maar verslaafd aan zijn :P

verslaafd aan discussieren

*hoest*Lyst*hoest*
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
nou vind gewoon dat er veel mensen weg zijn :P

Rico was wel lachen, djpatt vond ik eeeeecht een mongool.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
RAW-vizion schreef:
nou vind gewoon dat er veel mensen weg zijn :P

djpatt vond ik eeeeecht een mongool.

+1, die ga ik niet missen :x
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja nu kun je het zeggen hij is weg :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trieste opmerkingen jammer hoor... Zeg het dan tegen hem, ipv nu pas omdat ie weg is :')
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
...ik vind dat de oude HT groep dood/uit elkaar is :/



Geregistreerd: 13-03-2010 , dus je hoort niet bij de oude HT groep, dus wat maakt het je uit? :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Trieste opmerkingen jammer hoor... Zeg het dan tegen hem, ipv nu pas omdat ie weg is :')

Wat hadden we daar aan gehad dan :') je kunt op internet niet iemand iets in het gezicht zeggen he.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:42 
 

Project 141 schreef:
Protoss schreef:
ja nu kun je het zeggen hij is weg :P


Als iedereen op hardtraxx chicks uit new jersey waren, was dat nu een bitchfight hier :P achter elkaars rug roddelen :oh: :D

MUFF CABBAGE!!!!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SNOOKIE WANT SMOOSH SMOOSH!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Wist je dat.. SNOOKIE WANTS SMOOSH SMOOSH!?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja moet je maar snappen ^^
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
PierrePruuk schreef:
roberttt schreef:
Trieste opmerkingen jammer hoor... Zeg het dan tegen hem, ipv nu pas omdat ie weg is :')

Wat hadden we daar aan gehad dan :') je kunt op internet niet iemand iets in het gezicht zeggen he.


Want?

INTERNET
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic