Ja, nou laat ook maar. Geen zin hier inProject 141 wrote:Ja maar denk jij dat je niet van de een op de andere dag kan stoppen met hier te posten? Dat jij dan chagrijnig wordt en dat je dan midden in de nacht opstaat om te gaan posten ofzo? of iets minder dramatischroberttt wrote:Ja :p dat kan net zoals je verslaafd kan raken aan een Video Game, kan je hier ook verslaafd aan raken.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ík wacht tot de koningin weg gaat van m'n werk zodat ik Arnhem in kan om verjaardagscadeau voor m'n ma te kopen.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
...ik vind dat de oude HT groep dood/uit elkaar is 
Ja het is waar
Ik ben verslaafd.
@raw welke groep ? waarom uit elkaar?
@raw welke groep ? waarom uit elkaar?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
idd welke groep... 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nou vind gewoon dat er veel mensen weg zijn 
-
G
Ik snap robert wel hoor, je kan wel degelijk verslaafd hier aan raken.Project 141 wrote:Ja maar denk jij dat je niet van de een op de andere dag kan stoppen met hier te posten? Dat jij dan chagrijnig wordt en dat je dan midden in de nacht opstaat om te gaan posten ofzo? of iets minder dramatischroberttt wrote:Ja :p dat kan net zoals je verslaafd kan raken aan een Video Game, kan je hier ook verslaafd aan raken.
Dat je elke dag alle updates wilt zien en lezen.
Dat je gewoon moet weten wat er gebeurd.
Niet zo zeer in de zin dat je niet zonder kan, maar wel dat als je de kans krijgt, het ff checkt.
@raw: ach ja, generaties volgen elkaar op he
en de kings blijven
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ik ben een einzelganger, maar heb ik iets gemist? 
Vriendje nodig? ben ook alleen kan wel vrienden gebruiken.Skedoedelefloeps wrote:ik ben een einzelganger, maar heb ik iets gemist?
-
G
Verslavingen hebben vele niveau's volgens mij hoor.Project 141 wrote:is het dan wel een verslaving?KSwoosh wrote:Ik snap robert wel hoor, je kan wel degelijk verslaafd hier aan raken.
Dat je elke dag alle updates wilt zien en lezen.
Dat je gewoon moet weten wat er gebeurd.
Niet zo zeer in de zin dat je niet zonder kan, maar wel dat als je de kans krijgt, het ff checkt.@raw: ach ja, generaties volgen elkaar op he
en de kings blijven
Van een dagelijkse tik tot iets waar je niet zonder mee kan.
En het juist het niveau dat het verschil maakt.
@skedledeidepdedposepos:
Je zou daar maar verslaafd aan zijnProject 141 wrote:hmm oke dan ben ik nu klaar met discussieren over verslavingen, zo eigenlijk wiskunde aant maken moeten zijn
-
G
verslaafd aan discussierenwootum wrote:Je zou daar maar verslaafd aan zijnProject 141 wrote:hmm oke dan ben ik nu klaar met discussieren over verslavingen, zo eigenlijk wiskunde aant maken moeten zijn
*hoest*Lyst*hoest*
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Rico was wel lachen, djpatt vond ik eeeeecht een mongool.RAW-vizion wrote:nou vind gewoon dat er veel mensen weg zijn
+1, die ga ik niet missenPierrePruuk wrote:djpatt vond ik eeeeecht een mongool.RAW-vizion wrote:nou vind gewoon dat er veel mensen weg zijn
ja nu kun je het zeggen hij is weg 
Trieste opmerkingen jammer hoor... Zeg het dan tegen hem, ipv nu pas omdat ie weg is :')
RAW-vizion wrote:...ik vind dat de oude HT groep dood/uit elkaar is
Geregistreerd: 13-03-2010 , dus je hoort niet bij de oude HT groep, dus wat maakt het je uit?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat hadden we daar aan gehad dan :') je kunt op internet niet iemand iets in het gezicht zeggen he.roberttt wrote:Trieste opmerkingen jammer hoor... Zeg het dan tegen hem, ipv nu pas omdat ie weg is :')
-
G
MUFF CABBAGE!!!!Project 141 wrote:Als iedereen op hardtraxx chicks uit new jersey waren, was dat nu een bitchfight hierProtoss wrote:ja nu kun je het zeggen hij is wegachter elkaars rug roddelen
![]()
Protoss wrote:Wist je dat.. SNOOKIE WANTS SMOOSH SMOOSH!?
INTERNETProject 141 wrote:Want?PierrePruuk wrote:Wat hadden we daar aan gehad dan :') je kunt op internet niet iemand iets in het gezicht zeggen he.roberttt wrote:Trieste opmerkingen jammer hoor... Zeg het dan tegen hem, ipv nu pas omdat ie weg is :')