:') wtfwrote:wrote:Ja gespierde vingers ook van het vingeren enzowrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
meeste mensen op HT hebben sowiewo wel een buitensporig sterke rechterarmwrote:Ja gespierde vingers ook van het typen enzowrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
Ik ben linkshandig.wrote:meeste mensen op HT hebben sowiewo wel een buitensporig sterke rechterarmwrote:Ja gespierde vingers ook van het typen enzowrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
In jou geval een grote linker arm
je begrijpt de strekking van mijn verhaal 
B
Ik heb slaven.wrote:Ik ben linkshandig.wrote:meeste mensen op HT hebben sowiewo wel een buitensporig sterke rechterarmwrote: Ja gespierde vingers ook van het typen enzo
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wrote:... Oostzaner met links f*pt
..banaanslak gefapt wordt door een slaaf.
G
ik ben niet linkshandig maar....wrote:... Oostzaner met links f*pt
Rechts rulez!wrote:ik ben niet linkshandig maar....wrote:... Oostzaner met links f*pt
G
niet duswrote:Rechts rulez!wrote:ik ben niet linkshandig maar....wrote:... Oostzaner met links f*pt
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen
Dat is zo'n fabeltje hé! :')wrote:Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Zou het niet wetenwrote:Dat is zo'n fabeltje hé! :')wrote:Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen
B
Met links voelt wel heel anders hè, echt een wereld van verschil.wrote:Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
female anatomywrote:
dit hoef ik niet te weten. :')
......k swoosh bijna forever alone is
G
samen at the top met khadjewrote:......k swoosh bijna forever alone is
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/sek ... penis.html alsjeblieft, hier meer infowrote:Zou het niet wetenwrote:Dat is zo'n fabeltje hé! :')wrote:Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen
Tja, het is en blijft vreemdgaanwrote:Met links voelt wel heel anders hè, echt een wereld van verschil.wrote:Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
.. het vandaag een epische dag is in de geschiedenis van hardtraxx
opzeker, nu moet ik khad ook inhalenwrote:.. het vandaag een epische dag is in de geschiedenis van hardtraxx