Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Banaanslak schreef:
p-stylez schreef:
Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.

Ja gespierde vingers ook van het vingeren enzo

:whistle:


:') wtf
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vingeren is stom ..
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
p-stylez schreef:
Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.

Ja gespierde vingers ook van het typen enzo

meeste mensen op HT hebben sowiewo wel een buitensporig sterke rechterarm
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Banaanslak schreef:
p-stylez schreef:
Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.

Ja gespierde vingers ook van het typen enzo

meeste mensen op HT hebben sowiewo wel een buitensporig sterke rechterarm

Ik ben linkshandig. :x
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

In jou geval een grote linker arm :P je begrijpt de strekking van mijn verhaal ;)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... Oostzaner met links f*pt
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:49 
 

oostzaner schreef:
dj-rico01 schreef:
Banaanslak schreef:
Ja gespierde vingers ook van het typen enzo

meeste mensen op HT hebben sowiewo wel een buitensporig sterke rechterarm

Ik ben linkshandig. :x

Ik heb slaven.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
... Oostzaner met links f*pt

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

..banaanslak gefapt wordt door een slaaf.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... banaanslaks avatar geniaal is :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:01 
 

roberttt schreef:
... Oostzaner met links f*pt

ik ben niet linkshandig maar....
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
... Oostzaner met links f*pt

ik ben niet linkshandig maar....

Rechts rulez! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:12 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
... Oostzaner met links f*pt

ik ben niet linkshandig maar....

Rechts rulez! :thumbsup:

niet dus :P ik pak em ook met links :P maar ben niet linkshandig
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
dit hoef ik niet te weten. :')
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen

Dat is zo'n fabeltje hé! :')
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dj-rico01 schreef:
Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen

Dat is zo'n fabeltje hé! :')

Zou het niet weten xd
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:19 
 

dj-rico01 schreef:
Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen

Met links voelt wel heel anders hè, echt een wereld van verschil.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Afbeelding
dit hoef ik niet te weten. :')


female anatomy xd
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

......k swoosh bijna forever alone is
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:25 
 

djpatt schreef:
......k swoosh bijna forever alone is

samen at the top met khadje :P
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Chukkels schreef:
dj-rico01 schreef:
Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen

Dat is zo'n fabeltje hé! :')

Zou het niet weten xd

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/sek ... penis.html alsjeblieft, hier meer info ^^

Banaanslak schreef:
dj-rico01 schreef:
Drie maal daags met rechts wordt hij krom, beetje afwisselen

Met links voelt wel heel anders hè, echt een wereld van verschil.


Tja, het is en blijft vreemdgaan :lol:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

.. het vandaag een epische dag is in de geschiedenis van hardtraxx
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
.. het vandaag een epische dag is in de geschiedenis van hardtraxx


opzeker, nu moet ik khad ook inhalen :P
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
niet dus :P ik pak em ook met links :P maar ben niet linkshandig

Fuuu, hoe doe je dat? Mij lukt dat nooit met links :D
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic