nee maar die van swoosh ook niet en doordat zijn quote niet klopt klopt mijn qoute ook niet omdat ik hem ge-quote heb, snap je het nog?wrote:hoezo die van jou klopt ook niet ofwel dan?>
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
G
jawohl!wrote:hoezo die van jou klopt ook niet ofwel dan?>wrote:nee maar die van swoosh ook niet en doordat zijn quote niet klopt klopt mijn qoute ook niet omdat ik hem ge-quote heb, snap je het nog?wrote:Well played, sir!
T
Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht 
G
zonde van je geldwrote:Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht
R
Hardtraxx Veteran
AVIOwrote:Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Lekker warmwrote:Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht
Wist je dat ik VETERANO ben geworden 
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
JEEEEEjkwrote:Wist je dat ik VETERANO ben geworden
.....ik maar weer eens naar de sportschool ga 
goed zo, ben trots op je bosswrote:.....ik maar weer eens naar de sportschool ga
haha dat zegt rico ook steeds tegen mewrote:goed zo, ben trots op je bosswrote:.....ik maar weer eens naar de sportschool ga
R
Hardtraxx Veteran
naar de sport school, like a bosswrote:haha dat zegt rico ook steeds tegen mewrote:goed zo, ben trots op je bosswrote:.....ik maar weer eens naar de sportschool ga
R
Hardtraxx Veteran
ik sport niet, eet bijna elke dag gewoon troep ala patat, kapsalon, (turkse) pizza. en al dat soort shit, en kom niks aan hoe kan dat?wrote:Ik ga woensdag weer sporten
Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
R
Hardtraxx Veteran
wrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
Jij spo(o)rt ook veel de laatste tijd. Wat doe je, fitness?wrote:Ik ga woensdag weer sporten
Ben dit weekend 3 kilo kwijt geraakt door het feestenwrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
R
Hardtraxx Veteran
alsof jij iets kwijt moet rakenwrote:Ben dit weekend 3 kilo kwijt geraakt door het feestenwrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
Nee, maar dat gebeurd gewoon. Vind ik zelf ook kut 
R
Hardtraxx Veteran
meer eten, en minder ''snoepen''wrote:Nee, maar dat gebeurd gewoon. Vind ik zelf ook kut
B
Ja gespierde vingers ook van het typen enzowrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
haha :p Ach die kilo's zitten er donderdag wel weer aan. Jammer dat ze zaterdag weer weg zijn 
R
Hardtraxx Veteran
wrote:Ja gespierde vingers ook van het vingeren enzowrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.