nee maar die van swoosh ook niet en doordat zijn quote niet klopt klopt mijn qoute ook niet omdat ik hem ge-quote heb, snap je het nog?Project 141 wrote:hoezo die van jou klopt ook niet ofwel dan?>
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
G
jawohl!RAW-vizion wrote:hoezo die van jou klopt ook niet ofwel dan?>Project 141 wrote:nee maar die van swoosh ook niet en doordat zijn quote niet klopt klopt mijn qoute ook niet omdat ik hem ge-quote heb, snap je het nog?RAW-vizion wrote:Well played, sir!
-
T
Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht 
-
G
zonde van je geldwesskeej wrote:Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht
-
RHardtraxx Veteran
AVIOwesskeej wrote:Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Lekker warmwesskeej wrote:Wisten jullie dat ik net een nieuw AVIO shirt heb gekocht
Wist je dat ik VETERANO ben geworden 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
JEEEEEjkRik wrote:Wist je dat ik VETERANO ben geworden
.....ik maar weer eens naar de sportschool ga 
goed zo, ben trots op je bossdjpatt wrote:.....ik maar weer eens naar de sportschool ga
haha dat zegt rico ook steeds tegen meroberttt wrote:goed zo, ben trots op je bossdjpatt wrote:.....ik maar weer eens naar de sportschool ga
-
RHardtraxx Veteran
naar de sport school, like a bossdjpatt wrote:haha dat zegt rico ook steeds tegen meroberttt wrote:goed zo, ben trots op je bossdjpatt wrote:.....ik maar weer eens naar de sportschool ga
-
RHardtraxx Veteran
ik sport niet, eet bijna elke dag gewoon troep ala patat, kapsalon, (turkse) pizza. en al dat soort shit, en kom niks aan hoe kan dat?roberttt wrote:Ik ga woensdag weer sporten
Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
-
RHardtraxx Veteran
p-stylez wrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
Jij spo(o)rt ook veel de laatste tijd. Wat doe je, fitness?roberttt wrote:Ik ga woensdag weer sporten
Ben dit weekend 3 kilo kwijt geraakt door het feestenp-stylez wrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
-
RHardtraxx Veteran
alsof jij iets kwijt moet rakenroberttt wrote:Ben dit weekend 3 kilo kwijt geraakt door het feestenp-stylez wrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
Nee, maar dat gebeurd gewoon. Vind ik zelf ook kut 
-
RHardtraxx Veteran
meer eten, en minder ''snoepen''roberttt wrote:Nee, maar dat gebeurd gewoon. Vind ik zelf ook kut
-
B
Ja gespierde vingers ook van het typen enzop-stylez wrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.
haha :p Ach die kilo's zitten er donderdag wel weer aan. Jammer dat ze zaterdag weer weg zijn 
-
RHardtraxx Veteran
Banaanslak wrote:Ja gespierde vingers ook van het vingeren enzop-stylez wrote:Je verbrand vet door hele dag op ht te zitten.