DoorzettenHymn wrote:Fuuu, hoe doe je dat? Mij lukt dat nooit met linksKSwoosh wrote: niet dusik pak em ook met links
maar ben niet linkshandig
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Rust er een taboe op rukken ofzo?p-stylez wrote:Gasten.....
doe ze koffie inp-stylez wrote:Gasten.....
puberpraat dit, laat ze lekker...p-stylez wrote:Gasten.....
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Puberpraat 
Dat we door Rico nu een paar dagen eerder bij pagina 200 zijn in zever
...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
mee eenschroberttt wrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
Dus jij maar gelijk een reactie avatar genomenroberttt wrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
Die de slechtste ooit is!mikeee wrote:Dus jij maar gelijk een reactie avatar genomenroberttt wrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
-
RHardtraxx Veteran
beste ooitChukkels wrote:Die de slechtste ooit is!mikeee wrote:Dus jij maar gelijk een reactie avatar genomenroberttt wrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders 
-
RHardtraxx Veteran
das tog juist goed?Skedoedelefloeps wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.RAW-vizion wrote:das tog juist goed?Skedoedelefloeps wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
-
RHardtraxx Veteran
ben benieuwd naar een previewtjeSkedoedelefloeps wrote:Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.RAW-vizion wrote:das tog juist goed?Skedoedelefloeps wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
Nou laat is horenSkedoedelefloeps wrote:Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.RAW-vizion wrote:das tog juist goed?Skedoedelefloeps wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Haha wordt lang wachten denk ikRAW-vizion wrote: ben benieuwd naar een previewtje
-
RHardtraxx Veteran
Skedoedelefloeps wrote:Haha wordt lang wachten denk ikRAW-vizion wrote: ben benieuwd naar een previewtje
-
G
even lekker als de kick die ik had gemaakt?Skedoedelefloeps wrote:Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.RAW-vizion wrote:das tog juist goed?Skedoedelefloeps wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
-
G
wist je dat ik gruwelijk veel zin heb in Masters 
Wist je dat ik mijn MIDI Keyboard binnen heb gekregen? 
Hij is erg fijn RobinSkedoedelefloeps wrote:Haha wordt lang wachten denk ikRAW-vizion wrote: ben benieuwd naar een previewtje
Je moet echt je spul gaan uitbrengen, maar dat heb ik volgens mij al veel te vaak tegen je gezegd