Doorzettenwrote:Fuuu, hoe doe je dat? Mij lukt dat nooit met linkswrote: niet dusik pak em ook met links
maar ben niet linkshandig
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Rust er een taboe op rukken ofzo?wrote:Gasten.....
doe ze koffie inwrote:Gasten.....
puberpraat dit, laat ze lekker...wrote:Gasten.....
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Puberpraat 
Dat we door Rico nu een paar dagen eerder bij pagina 200 zijn in zever
...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is 
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
mee eenschwrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
Dus jij maar gelijk een reactie avatar genomenwrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
Die de slechtste ooit is!wrote:Dus jij maar gelijk een reactie avatar genomenwrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
R
Hardtraxx Veteran
beste ooitwrote:Die de slechtste ooit is!wrote:Dus jij maar gelijk een reactie avatar genomenwrote:...De nieuwe avatar van Hulk Oostzaner lelijk is
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders 
R
Hardtraxx Veteran
das tog juist goed?wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
D
Artist
last seen Apr 2019
Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.wrote:das tog juist goed?wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
R
Hardtraxx Veteran
ben benieuwd naar een previewtjewrote:Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.wrote:das tog juist goed?wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
Nou laat is horenwrote:Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.wrote:das tog juist goed?wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
D
Artist
last seen Apr 2019
Haha wordt lang wachten denk ikwrote: ben benieuwd naar een previewtje
R
Hardtraxx Veteran
wrote:Haha wordt lang wachten denk ikwrote: ben benieuwd naar een previewtje
G
even lekker als de kick die ik had gemaakt?wrote:Jazeker, reversed bass klinkt zo vaak hetzelfde, dus ben dan op zoek naar iets anders.wrote:das tog juist goed?wrote:Ik net een reversed bass heb gemaakt, maar dan net iets harder en anders
G
wist je dat ik gruwelijk veel zin heb in Masters 
Wist je dat ik mijn MIDI Keyboard binnen heb gekregen? 
Hij is erg fijn Robinwrote:Haha wordt lang wachten denk ikwrote: ben benieuwd naar een previewtje
Je moet echt je spul gaan uitbrengen, maar dat heb ik volgens mij al veel te vaak tegen je gezegd