en voor mijKSwoosh wrote:shout is voor paupersDj Skitzo wrote:... het dood is in de shout, al een paar weken
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
en soms voor mij, maar niet altydbiscuit wrote:en voor mijKSwoosh wrote:shout is voor paupersDj Skitzo wrote:... het dood is in de shout, al een paar weken
-
RHardtraxx Veteran
needjpatt wrote:shout levert zeker geen posts op
-
T
Ik nu de friet pan aan ga zetten 
-
E
wesskeej wrote:Ik nu de friet pan aan ga zetten
waarom ben ik nog thuis bij mn ouders? toch maar een tijd voor een eigen hutje met mooie uitzichten.
-
T
Scheelt dat die van mij niet thuis zijnbiscuit wrote:wesskeej wrote:Ik nu de friet pan aan ga zettenals ik dat doe komen me ouders aan jagen of ik gek ben.....
waarom ben ik nog thuis bij mn ouders? toch maar een tijd voor een eigen hutje met mooie uitzichten.
......ik nu ga voetballen en top fit ben 
-
D
...dat die oude Megamix van Angerfist nogsteeds beest is
18 platen in 8minuten..
18 platen in 8minuten..
....jack of sound - ghost story/you'r next waardeloos gemasterd is 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
....dat niet zo isdjpatt wrote:....jack of sound - ghost story/you'r next waardeloos gemasterd is
-
RHardtraxx Veteran
moet je hem maar kopenSkedoedelefloeps wrote:....dat niet zo isdjpatt wrote:....jack of sound - ghost story/you'r next waardeloos gemasterd is
heeft het niet mee te maken, dan is het gewoon een waardeloze kick of een te harde melodieRAW-vizion wrote:moet je hem maar kopenSkedoedelefloeps wrote:....dat niet zo isdjpatt wrote:....jack of sound - ghost story/you'r next waardeloos gemasterd is
-
RHardtraxx Veteran
aah zo, kijk jij hebt het over de afmix niet de mastering en de afmix is idd minder want de kick staat te zacht!djpatt wrote:heeft het niet mee te maken, dan is het gewoon een waardeloze kick of een te harde melodie
-
G
same thing?RAW-vizion wrote:aah zo, kijk jij hebt het over de afmix niet de mastering en de afmix is idd minder want de kick staat te zacht!djpatt wrote:heeft het niet mee te maken, dan is het gewoon een waardeloze kick of een te harde melodie
EDIT: nee, nvm
-
RHardtraxx Veteran
afmix is heeeeeel iets anders als mastering hoor swooshKSwoosh wrote:same thing?RAW-vizion wrote:aah zo, kijk jij hebt het over de afmix niet de mastering en de afmix is idd minder want de kick staat te zacht!djpatt wrote:heeft het niet mee te maken, dan is het gewoon een waardeloze kick of een te harde melodie
ok dan ligt het niet aan mijn installatie dus 
wel heel jammer, had betere kwaliteit van fusion verwacht
wel heel jammer, had betere kwaliteit van fusion verwacht
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Valt nog wel mee, je hoort wel duidelijk een kick, maar te hard zou de sfeer v.d. plaat veranderen. Het kan wel wat harder ja, laatste B-Front release is precies hetzelfde, slappe kicks. Vind het alleen niet storend in het geval van Jack Of Sound release.
-
RHardtraxx Veteran
idd zelfde als zany - G delightSkedoedelefloeps wrote:Valt nog wel mee, je hoort wel duidelijk een kick, maar te hard zou de sfeer v.d. plaat veranderen. Het kan wel wat harder ja, laatste B-Front release is precies hetzelfde, slappe kicks. Vind het alleen niet storend in het geval van Jack Of Sound release.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Die kicks zijn heel duidelijk hoorbaar hoorRAW-vizion wrote:idd zelfde als zany - G delightSkedoedelefloeps wrote:Valt nog wel mee, je hoort wel duidelijk een kick, maar te hard zou de sfeer v.d. plaat veranderen. Het kan wel wat harder ja, laatste B-Front release is precies hetzelfde, slappe kicks. Vind het alleen niet storend in het geval van Jack Of Sound release.
iddSkedoedelefloeps wrote:Die kicks zijn heel duidelijk hoorbaar hoorRAW-vizion wrote:idd zelfde als zany - G delightSkedoedelefloeps wrote:Valt nog wel mee, je hoort wel duidelijk een kick, maar te hard zou de sfeer v.d. plaat veranderen. Het kan wel wat harder ja, laatste B-Front release is precies hetzelfde, slappe kicks. Vind het alleen niet storend in het geval van Jack Of Sound release.
-
RHardtraxx Veteran
ooh fuck, niks gezegdSkedoedelefloeps wrote:Die kicks zijn heel duidelijk hoorbaar hoorRAW-vizion wrote:idd zelfde als zany - G delightSkedoedelefloeps wrote:Valt nog wel mee, je hoort wel duidelijk een kick, maar te hard zou de sfeer v.d. plaat veranderen. Het kan wel wat harder ja, laatste B-Front release is precies hetzelfde, slappe kicks. Vind het alleen niet storend in het geval van Jack Of Sound release.
-
G
afmix is heeeeeel iets anders als mastering hoor swooshRAW-vizion wrote:same thing?
ja idd, vandaar me edit
bedacht het me terwijl ik et posstte
-
RHardtraxx Veteran
ja idd, vandaar me editKSwoosh wrote:afmix is heeeeeel iets anders als mastering hoor swooshRAW-vizion wrote:same thing?
bedacht het me terwijl ik et posstte
hehe
-
RHardtraxx Veteran
ik niet swooshie welProject 141 wrote:quote-lessen nodig?