staat toch nergensBanaanslak wrote:Wist je dat djpatt, rico-001, chukkels, kswoosh en roberttt het gemiddelde enorm omhoogkrikken
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat weet ik ook wel maar het gaat om het idee!! jullie verpesten het gelijk 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
haha er was een linkje waar je alle postcounts zagKSwoosh wrote:staat toch nergensBanaanslak wrote:Wist je dat djpatt, rico-001, chukkels, kswoosh en roberttt het gemiddelde enorm omhoogkrikken
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
pff zoveel post ik ook nietBanaanslak wrote:Wist je dat djpatt, rico-001, chukkels, kswoosh en roberttt het gemiddelde enorm omhoogkrikkenNando wrote:Wist je dat ongeveer 80% van al die leden maar 0-5 posts hebben.RAW-vizion wrote:......als HT nog 10 leden erbij krijgt dat HT dan 5000 leden heeft
Oooo pijpen tijdens het rijden, mag niet nee.[/quote]maarten1410 wrote:Je moest eens weten maartendj-rico01 wrote: Haha, ik vandaag precies hetzelfde. Nieuw record gezet op de A6. Er reed geen hond
nee bezopen achter het stuur van papendrecht naar apeldoorn
Ach, dan win ik nogdawasiknie wrote:Heb ooit op de A16 180 km/h gehaald op een zondagmiddag. Limiet was 100
@djpatt: Echt TERECHT dan.
ben um niet kwijt, had iets teveel op. soms kan je gewoon niet andersmaarten1410 wrote:Ach, dan win ik nogdawasiknie wrote:Heb ooit op de A16 180 km/h gehaald op een zondagmiddag. Limiet was 100215 in een Audi S3 op de A1 waar je 120 mocht. Maar goed, geen gewoonte van maken.
maar had het nooit moeten doen
Wat lul je nou man, kan je niet anders. Dan bestaat er altijd nog zoiets als een taxi bellen of je auto laten staan.djpatt wrote:ben um niet kwijt, had iets teveel op. soms kan je gewoon niet andersmaarten1410 wrote:Ach, dan win ik nogdawasiknie wrote:Heb ooit op de A16 180 km/h gehaald op een zondagmiddag. Limiet was 100215 in een Audi S3 op de A1 waar je 120 mocht. Maar goed, geen gewoonte van maken.
Met drank of drugs ga je gewoon niet achter het stuur, punt.
klopt, taxi was sowieso geen optie ietsjes te prijzig 120 km 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
nooit zo duur als je auto in de prak rijdendjpatt wrote:klopt, taxi was sowieso geen optie ietsjes te prijzig 120 km
Pfff...djpatt wrote:klopt, taxi was sowieso geen optie ietsjes te prijzig 120 km
Wat als je iemand had doodgereden?
Wat een redenatie zeg.
Mja, wat is iets teveel, 3 biertjes ipv 2? Dat lijkt me nou ook niet zo'n punt.
Ja? Minder duur dan de boete die je nu kreeg? Dan laat je je toch afzetten bij een station, pak je de trein.djpatt wrote:klopt, taxi was sowieso geen optie ietsjes te prijzig 120 km
Wat een redenatie inderdaad...
Tsja daar valt over te discussiëren maar als je al een A blaast bij een controle heb je er toch minimaal 3-4 op gok ik. Ik ga niet lopen roepen dat ik nog nooit met biertje op achter het stuur heb gezeten maar het zijn er nooit meer dan 1-2. Het risico wat je loopt is me te groot en we hebben het hier over 120km, niet over 100 meter van de kroeg naar huis.dawasiknie wrote:Mja, wat is iets teveel, 3 biertjes ipv 2? Dat lijkt me nou ook niet zo'n punt.
ben niet aangehouden en idd maar 1 biertje teveel
Mensenlevens zijn niet prijzig gok ik zo.maarten1410 wrote:Ja? Minder duur dan de boete die je nu kreeg? Dan laat je je toch afzetten bij een station, pak je de trein.djpatt wrote:klopt, taxi was sowieso geen optie ietsjes te prijzig 120 km
Wat een redenatie inderdaad...
Tsja daar valt over te discussiëren maar als je al een A blaast bij een controle heb je er toch minimaal 3-4 op gok ik. Ik ga niet lopen roepen dat ik nog nooit met biertje op achter het stuur heb gezeten maar het zijn er nooit meer dan 1-2. Het risico wat je loopt is me te groot en we hebben het hier over 120km, niet over 100 meter van de kroeg naar huis.dawasiknie wrote:Mja, wat is iets teveel, 3 biertjes ipv 2? Dat lijkt me nou ook niet zo'n punt.
Sommige mensen leven echt bij het ver van mijn huis principe.
Dan ben je je rijbewijs toch niet kwijtdjpatt wrote:ben niet aangehouden en idd maar 1 biertje teveel
Of 1 biertje boven de grens van inname?
heb ook nooit gezegd dat ik umn kwijt wasChukkels wrote:Dan ben je je rijbewijs toch niet kwijtdjpatt wrote:ben niet aangehouden en idd maar 1 biertje teveel
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
dan win ik nog met 240 in een audi tt op de A28 waar je 120 magdjpatt wrote:ben um niet kwijt, had iets teveel op. soms kan je gewoon niet andersmaarten1410 wrote:Ach, dan win ik nogdawasiknie wrote:Heb ooit op de A16 180 km/h gehaald op een zondagmiddag. Limiet was 100215 in een Audi S3 op de A1 waar je 120 mocht. Maar goed, geen gewoonte van maken.
Je zei dat je hem kwijt zou zijn ALS je aangehouden zou wordendjpatt wrote:heb ook nooit gezegd dat ik umn kwijt wasChukkels wrote:Dan ben je je rijbewijs toch niet kwijtdjpatt wrote:ben niet aangehouden en idd maar 1 biertje teveel
-
G
helaas patty, ik vind et ook niet erg slim
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
buh jijw eet de omstandiogheden nietKSwoosh wrote:helaas patty, ik vind et ook niet erg slim
Ik ben vandaag met de auto naar het werk gereden ook slecht van mij
want krijg donderdag me rijbewijs pas
maar was wel even genieten 
-
G
mop mop ladderzat met 230 door de woonwijk natuurlijk, of niet?roberttt wrote:Ik ben vandaag met de auto naar het werk gereden ook slecht van mijwant krijg donderdag me rijbewijs pas
maar was wel even genieten