Held!roberttt wrote:Ik ben vandaag met de auto naar het werk gereden ook slecht van mijwant krijg donderdag me rijbewijs pas
maar was wel even genieten
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Ben ik wel benieuwd in welke audi tt je hebt gereden, voor zover ik weet gaat de 1.8 5 cilinder turbo max 230dj-rico01 wrote: dan win ik nog met 240 in een audi tt op de A28 waar je 120 mag
Tenzij je in een 225pk of een 3.2 quattro hebt gezeten, dan kan t wel kloppen, vind de tt zelf meer een vrouwenauto
... mijn voetbalplaatjesboek van de plus bijna vol is 
en natuurlijk mij zelf al gespaard heb
en natuurlijk mij zelf al gespaard heb
microfoon uitzettenVik wrote:Wist je dat er een heel irritante piep uit mijn monitoren komt en ik er gek van wordt als er geen muziek op staat.
nee je hebt geen microfoon maar je boxen of laptop kunnne dat wel geleiden
Oooo ALS je moest blazen... over het woordje als heen gelezen, oeps haha. Maar dan is het nog maar de vraag of je em kwijt was geweest. Kan nog steeds dat je een P blaast na 3 bier. Maar oké, dan is het een ander verhaal haha.djpatt wrote:ben um niet kwijt, had iets teveel op. soms kan je gewoon niet andersmaarten1410 wrote:Ach, dan win ik nogdawasiknie wrote:Heb ooit op de A16 180 km/h gehaald op een zondagmiddag. Limiet was 100215 in een Audi S3 op de A1 waar je 120 mocht. Maar goed, geen gewoonte van maken.
@djpatt: Echt TERECHT dan.
maar had het nooit moeten doen
maak nie uit ouwe ramp toerist 
over 1 maandje geen puntenrijbewijs meer
over 1 maandje geen puntenrijbewijs meer
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Bovendien had je genoeg cola gedronken en bacon ei gegeten 
en al 2 uurtjes water voordat we gingendj-rico01 wrote:Bovendien had je genoeg cola gedronken en bacon ei gegeten
-
C
.... ik voor me moeder 751 voetbalplaatjes van de appie heb geregeld xD
.... ik nog lange niet moe ben!
Ik net wakker ben en nog geen zin heb om uit bed te gaan maar dat wel moet 
Ik heb een doos meegenomen daar kan niemand tegen op.robkuh1990 wrote:.... ik voor me moeder 751 voetbalplaatjes van de appie heb geregeld xD
-
C
Wat moet je met een doos? Vrouwelijk of leeg?
En doos vol voetbalplaatjes.robkuh1990 wrote:Wat moet je met een doos? Vrouwelijk of leeg?
-
C
dan zal ze goed gegeten hebben 
Ik zo weer lekker de trein in ga.
Ik heb mn connecties bij de AHrobkuh1990 wrote:dan zal ze goed gegeten hebben
-
C
nee, ze zit toch VOL van de VOETBALKAARTJES xD
ik nu Basscontrollers ft Intervention - Dark Menace 3 luister en die heerlijk klinkt

-
D
... dat ik gisteren in de stad (deventer) was en er zo'n opa naar me toe kwam en vroeg of ik nog voetbal plaatjes nodig had... ik zo; zie ik eruit alsof ik 11 ben ofzo.. nee danku! 
Wist je dat wanneer ik MMA hoor het me doet denken aan afgelopen zomer Cherso 
Laat me raden, The Three Sisters...D-Ruz wrote:Wist je dat wanneer ik MMA hoor het me doet denken aan afgelopen zomer Cherso
Bij Three Sisters denk ik eerder aan Just As Easy :')
Maar toch was het een heldentent!
Maar toch was het een heldentent!
Ik vanavond weer heerlijk ga fitnessen