Chukkels wrote:Opties > Foruminstellingen > Tijdweergave
Sjonge jonge, eitje toch?
.. mijn vingertoppen zeer gaan doen van het vragen beantwoorden van vandaag
ik ga alleen kijke nog en morgen op school weer vragen beantwoorden
Chukkels wrote:Opties > Foruminstellingen > Tijdweergave
Sjonge jonge, eitje toch?
Dan schrijf je die op.robkuh1990 wrote:wist je dat ik met een TL in me hoofd zit maar geen mixgear heb / dj ervaring heb om die te kunnen uitvoeren
En ben alweer de helft kwijt...
WHAHAHAHA HAAHAAAHA!!djpatt wrote:......als ik gister aangehouden werd mn rijbewijs kwijt was
Haha, ik vandaag precies hetzelfde. Nieuw record gezet op de A6. Er reed geen hondmaarten1410 wrote:WHAHAHAHA HAAHAAAHA!!djpatt wrote:......als ik gister aangehouden werd mn rijbewijs kwijt was
Ahum, sorry, wat heb je gedaan dan?? 50+ te hard?
Je moest eens weten maartenChukkels wrote:Haha, ik vandaag precies hetzelfde. Nieuw record gezet op de A6. Er reed geen hondmaarten1410 wrote:WHAHAHAHA HAAHAAAHA!!djpatt wrote:......als ik gister aangehouden werd mn rijbewijs kwijt was
Ahum, sorry, wat heb je gedaan dan?? 50+ te hard?
Reden er wel katten?Chukkels wrote:Haha, ik vandaag precies hetzelfde. Nieuw record gezet op de A6. Er reed geen hond
Je moest eens weten maartendj-rico01 wrote: Haha, ik vandaag precies hetzelfde. Nieuw record gezet op de A6. Er reed geen hond
Stukje rijkerswoerd hier waar je 50 mag, redelijk flauwe bocht naar rechts, gaat toch erg lekker met 120.robkuh1990 wrote:Jullie ook al met snelheid bezig haha...
Knooppunt leenderheide naar weert rond 11 uur gedaan....
150-160-165, toen toch maar gas losgelaten en rustig aan gaan doen xD
Nog wat gevangen?Daveytl wrote:Na een paar keer toeteren ging ze toch naar rechts, dus konden wij weer verder jagen
Nee, beest lag al op de grond voordat we de kans hadden om hem te vangen.katamaran wrote:Nog wat gevangen?Daveytl wrote:Na een paar keer toeteren ging ze toch naar rechts, dus konden wij weer verder jagen
Wist je dat ongeveer 80% van al die leden maar 0-5 posts hebben.RAW-vizion wrote:......als HT nog 10 leden erbij krijgt dat HT dan 5000 leden heeft
Wist je dat djpatt, rico-001, chukkels, kswoosh en roberttt het gemiddelde enorm omhoogkrikkenNando wrote:Wist je dat ongeveer 80% van al die leden maar 0-5 posts hebben.RAW-vizion wrote:......als HT nog 10 leden erbij krijgt dat HT dan 5000 leden heeft
u vergeet khadber nogBanaanslak wrote:Wist je dat djpatt, rico-001, chukkels, kswoosh en roberttt het gemiddelde enorm omhoogkrikkenNando wrote:Wist je dat ongeveer 80% van al die leden maar 0-5 posts hebben.RAW-vizion wrote:......als HT nog 10 leden erbij krijgt dat HT dan 5000 leden heeft
Zodjpatt wrote:u vergeet khadber nogBanaanslak wrote:Wist je dat djpatt, rico-001, chukkels, kswoosh, roberttt en khadber het gemiddelde enorm omhoogkrikkenNando wrote: Wist je dat ongeveer 80% van al die leden maar 0-5 posts hebben.