Wat voor iets dan ? Ik ben benieuwdTeknizion wrote:Wist je dat ik morgen mijn DJ-Set binnenkrijg!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
RMP1 setKryptica wrote:Wat voor iets dan ? Ik ben benieuwdTeknizion wrote:Wist je dat ik morgen mijn DJ-Set binnenkrijg!Je post toch zeker wel foto's in Show je dj room topic ? :p
Ja dat ga ik zeker doen! aangezien ik al jaren hier een speciale DJ booth hier heb staan.. maar nooit heb gebruikt! Morgen ga ik alles netjes neerzetten en ik zal zeker wat foto's posten
EDIT:
Wist je dat ik vandaag de set binnen zou krijgen, maar alleen het mengpaneel heb binnen gekregen?
CD-spelers staan in backorder en komen eind deze week binnen..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dat is wel even zuur, nou nog even geduld dan en dan knallenTeknizion wrote:RMP1 setKryptica wrote:Wat voor iets dan ? Ik ben benieuwdTeknizion wrote:Wist je dat ik morgen mijn DJ-Set binnenkrijg!Je post toch zeker wel foto's in Show je dj room topic ? :p
Ja dat ga ik zeker doen! aangezien ik al jaren hier een speciale DJ booth hier heb staan.. maar nooit heb gebruikt! Morgen ga ik alles netjes neerzetten en ik zal zeker wat foto's posten
EDIT:
Wist je dat ik vandaag de set binnen zou krijgen, maar alleen het mengpaneel heb binnen gekregen?![]()
CD-spelers staan in backorder en komen eind deze week binnen..
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
...dat ik bij de treffers kunstgras heb aangelegdMachiel wrote:Wat een wedstrijd! Treffers naar de kuipStokbrood wrote:Wist je dat De Treffers (een voetbal club uit mijn dorp Groesbeek) Veendam uit de beker heeft geschopt
Wist je dat ik vrijdagavond om 19:00 mijn eerste rijles hebt!Guide4U wrote:Donderdag eerste rijles, tussen 11.30 en 13.00 niet in de buurt van Leiden en omstreken komen!
Van 19:00 tot 20:30 niet in omstreken Westland/Delft/Rijswijk zijn dus!
Daarna lekker los bij Hardcore to the Bone!!!!
@Fred
Haha ja!
Ach het heeft me in ieder geval geinspireerd.. Ik had eerst een DJ-kast, maar die vind ik een beetje oudbollig geworden. Ben nu van kamer aan het switchen en echt een DJ/PC/Studio hoekje aan het bouwen! Als alles er staat (incl. CD-spelers) Zal ik uiteraard foto's postten!
Haha ja!
Ach het heeft me in ieder geval geinspireerd.. Ik had eerst een DJ-kast, maar die vind ik een beetje oudbollig geworden. Ben nu van kamer aan het switchen en echt een DJ/PC/Studio hoekje aan het bouwen! Als alles er staat (incl. CD-spelers) Zal ik uiteraard foto's postten!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Klinkt veel belovend, ben benieuwd naar de foto's!Teknizion wrote:@Fred
Haha ja!
Bij welk kunstgrasbedrijf werk je dan? Ik leg het ook aan namelijk.dj-rico01 wrote:...dat ik bij de treffers kunstgras heb aangelegdMachiel wrote:Wat een wedstrijd! Treffers naar de kuipStokbrood wrote:Wist je dat De Treffers (een voetbal club uit mijn dorp Groesbeek) Veendam uit de beker heeft geschopt
Wist je dat ik vandaag gewoon even 5.80 meter heb vergesprongen met school? 
das wel ver
op atletiek gezeten ofzo?
op atletiek gezeten ofzo?
Wist je dat er geen demo komt voor CoD:MW2 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
oostzaner wrote:Wist je dat er geen demo komt voor CoD:MW2
Dan maar wachten op release
Haha was het maar zo, dan sprong ik nog verderjohnlienden wrote:Waarschijnlijk stond er iemand achter je die het nieuwe album van DBSTF aan had staan.Atraxisz wrote:Wist je dat ik vandaag gewoon even 5.80 meter heb vergesprongen met school?
Schrikeffect = ver springen :p
En Rickie: nee ik heb niet op atletiek ofzo gezeten
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Wist je dat ik morgen exact 1 jaar lid ben 
Ik de 11eKryptica wrote:Wist je dat ik morgen exact 1 jaar lid ben
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
cscsport.nlBeuntie wrote:Machiel wrote:Wat een wedstrijd! Treffers naar de kuipStokbrood wrote:Wist je dat De Treffers (een voetbal club uit mijn dorp Groesbeek) Veendam uit de beker heeft geschopt
Bij welk kunstgrasbedrijf werk je dan? Ik leg het ook aan namelijk.
Op zo'n grasveld heb ik laatst nog gespeeld.. 2x zelfs 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Die trailer van MW 2 heb ik gisteren al in de les gezien, echt vet 
hans zimmer
die muziek brengt je echt in zo'n sfeer van oorlog
die muziek brengt je echt in zo'n sfeer van oorlog
had die trailer gister ook gezien ja
ziet er erg vet uit
ziet er erg vet uit
Hans Zimmer maakt ook geweldige filmmuziek 
Martin O'donnel blijft mijn favorietFRArnold wrote:Hans Zimmer maakt ook geweldige filmmuziek
Die game ga ik zeker kopen!Ravenwood wrote:wist je dit:
Washington DC in de fik, hoe vet kan die game dan wel niet worden!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
+1_dp_ wrote:Die game ga ik zeker kopen!Ravenwood wrote:wist je dit:
Washington DC in de fik, hoe vet kan die game dan wel niet worden!Verhaal ziet er weer heeel vet uit en ik heb MW1 helemaal kapot gespeelt