-1 klote spel_dp_ wrote:Die game ga ik zeker kopen!Ravenwood wrote:wist je dit:
Washington DC in de fik, hoe vet kan die game dan wel niet worden!Verhaal ziet er weer heeel vet uit en ik heb MW1 helemaal kapot gespeelt
Active topics in Off-Topic
Moderators
oostzaner wrote:-1 klote spel_dp_ wrote:Die game ga ik zeker kopen!Ravenwood wrote:wist je dit:
Washington DC in de fik, hoe vet kan die game dan wel niet worden!Verhaal ziet er weer heeel vet uit en ik heb MW1 helemaal kapot gespeelt

@oostzaner: het spel is nog niet eens uit en je vind het nu al kut??

Laat die jongen toch... Niet iedereen heeft smaak jwz 
Haha dat plaatje van Ravenwood
Wat kutspel? Dat spel word prachtig!
Wat kutspel? Dat spel word prachtig!
k heb nooit wat met cod gehad. Nooit leuk gevonden vond de gameplay nooit goed enzo. Dus als oostzaner dan zegt dat het een kutspel is dan kan ik me daar wel bij aansluiten
Gaat niet om dat deze niet mooi is ofzo t gaat er gwn om omdat het cod is. Geef mij maar battlefield ofzo of een vette xbox shooter. Tijd om te gamen heb ik toch niet veel en als ik het doe ist meestal ff xboxen 
Rick, je weet hoe ik over de Call of Duty serie denk. :')Rickie wrote:@oostzaner: het spel is nog niet eens uit en je vind het nu al kut??![]()
Battlefield.
Wist je dat: Ran-D al zijn nummer zelf inzingt?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wist je dat dat een wist je dat is voor het wist je dat topic in algemeenmaarten1410 wrote:Wist je dat: Ran-D al zijn nummer zelf inzingt?
wist je dat ik binnenkort weer een nieuwe mix-video ga opnemen
?
wist je dat Jesper dat zelf mag beslissen.johnlienden wrote:Wist je dat je beter eerst kunt gaan doneren als actief lidJesper-HardBeatz wrote:wist je dat ik binnenkort weer een nieuwe mix-video ga opnemen?
Dan zal ik ook wel donateur moeten worden als het aan jullie ligt.
Haha
Wist je dat ons nieuwste lid "Stinkjanus" heet? 
We pushen niemand om te doneren
we dwingen ze
Stinkjanus
we dwingen ze
Stinkjanus
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Wist je dat ik net tegen Zany moest voetballen!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
heb je hem heel hard onderuitgeschoptfreddyadu8 wrote:Wist je dat ik net tegen Zany moest voetballen!
of iig aangesproken
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
panna goal gegeven natuurlijk haha en nee niet echt aangesproken.
is niet de 1e wedstrijd die ik tegen hem voetbal
is niet de 1e wedstrijd die ik tegen hem voetbal
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
doe dan is een keer in ze dikke buik prikken en zeggen, maar daar maar ene liedje over!(btw ik ben je grootste fan
)
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Hahaha ja dat zou ik eigenlijk wel moeten doen hedj-rico01 wrote:doe dan is een keer in ze dikke buik prikken en zeggen, maar daar maar ene liedje over!(btw ik ben je grootste fan)
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!
je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producen
je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producen
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Hahahaha ja zal wel, ben gekdj-rico01 wrote:je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
maar wel eentje die geniale deuntjes kan bedenken, en bovendien connecties heetf inde muziekwereldfreddyadu8 wrote:Hahahaha ja zal wel, ben gekdj-rico01 wrote:je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!
je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producenik laat m mooi voetballen.. is natuurlijk ook maar een mens he haha
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ja dat dan wel weer, heeft nieuwe plugins gekocht dat ik weet. dus hoop weer op superplaten van hem!dj-rico01 wrote:maar wel eentje die geniale deuntjes kan bedenken, en bovendien connecties heetf inde muziekwereldfreddyadu8 wrote:Hahahaha ja zal wel, ben gekdj-rico01 wrote:je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!
je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producenik laat m mooi voetballen.. is natuurlijk ook maar een mens he haha
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
je kan hem ook doodmaken :')
is voor andere artiesten inspiratie om hele goede emotionele tracks te maken
kan die dikke trouwns een beetje voetballen?
is voor andere artiesten inspiratie om hele goede emotionele tracks te maken
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Hij keept, hij kan het best wel hoor. maar we hadden wel 5-2 gewonnendj-rico01 wrote:je kan hem ook doodmaken :')
is voor andere artiesten inspiratie om hele goede emotionele tracks te maken![]()