Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 okt 2009 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ravenwood schreef:
wist je dit:

Washington DC in de fik, hoe vet kan die game dan wel niet worden!

Die game ga ik zeker kopen! :D Verhaal ziet er weer heeel vet uit en ik heb MW1 helemaal kapot gespeelt :)


-1 klote spel
Bericht Geplaatst op 07 okt 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
_dp_ schreef:
Ravenwood schreef:
wist je dit:

Washington DC in de fik, hoe vet kan die game dan wel niet worden!

Die game ga ik zeker kopen! :D Verhaal ziet er weer heeel vet uit en ik heb MW1 helemaal kapot gespeelt :)


-1 klote spel


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 07 okt 2009 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@oostzaner: het spel is nog niet eens uit en je vind het nu al kut?? :huh: >.<
Bericht Geplaatst op 07 okt 2009 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat die jongen toch... Niet iedereen heeft smaak jwz :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2009 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha dat plaatje van Ravenwood xd

Wat kutspel? Dat spel word prachtig! :bomb:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2009 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

k heb nooit wat met cod gehad. Nooit leuk gevonden vond de gameplay nooit goed enzo. Dus als oostzaner dan zegt dat het een kutspel is dan kan ik me daar wel bij aansluiten :P Gaat niet om dat deze niet mooi is ofzo t gaat er gwn om omdat het cod is. Geef mij maar battlefield ofzo of een vette xbox shooter. Tijd om te gamen heb ik toch niet veel en als ik het doe ist meestal ff xboxen :P
Bericht Geplaatst op 08 okt 2009 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
@oostzaner: het spel is nog niet eens uit en je vind het nu al kut?? :huh: >.<


Rick, je weet hoe ik over de Call of Duty serie denk. :')
Battlefield. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2009 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat: Ran-D al zijn nummer zelf inzingt?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Wist je dat: Ran-D al zijn nummer zelf inzingt?

Wist je dat dat een wist je dat is voor het wist je dat topic in algemeen :D
Bericht Geplaatst op 09 okt 2009 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wist je dat ik binnenkort weer een nieuwe mix-video ga opnemen :) ?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2009 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
wist je dat ik binnenkort weer een nieuwe mix-video ga opnemen :) ?

Wist je dat je beter eerst kunt gaan doneren als actief lid -.-


wist je dat Jesper dat zelf mag beslissen. ;)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2009 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zal ik ook wel donateur moeten worden als het aan jullie ligt. :P Haha
Bericht Geplaatst op 14 okt 2009 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat ons nieuwste lid "Stinkjanus" heet? :lol:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2009 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We pushen niemand om te doneren
we dwingen ze :evil:

Stinkjanus :/
Bericht Geplaatst op 15 okt 2009 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wist je dat ik net tegen Zany moest voetballen!
Bericht Geplaatst op 15 okt 2009 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Wist je dat ik net tegen Zany moest voetballen!

heb je hem heel hard onderuitgeschopt :)

of iig aangesproken :P
Bericht Geplaatst op 15 okt 2009 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

panna goal gegeven natuurlijk haha en nee niet echt aangesproken.
is niet de 1e wedstrijd die ik tegen hem voetbal
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

doe dan is een keer in ze dikke buik prikken en zeggen, maar daar maar ene liedje over!(btw ik ben je grootste fan :P)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
doe dan is een keer in ze dikke buik prikken en zeggen, maar daar maar ene liedje over!(btw ik ben je grootste fan :P)


Hahaha ja dat zou ik eigenlijk wel moeten doen he :D
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!

je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producen
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!

je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producen


Hahahaha ja zal wel, ben gek :D ik laat m mooi voetballen.. is natuurlijk ook maar een mens he haha
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:49 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
dj-rico01 schreef:
je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!

je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producen


Hahahaha ja zal wel, ben gek :D ik laat m mooi voetballen.. is natuurlijk ook maar een mens he haha

maar wel eentje die geniale deuntjes kan bedenken, en bovendien connecties heetf inde muziekwereld :)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
freddyadu8 schreef:
dj-rico01 schreef:
je mag van mij iets uitzoeken op mijn kosten als je dat doet en hij doet het ook nog!

je mag mijn pincode hebben als je er voor zorgt dat hij contact met mij opneemt om samen iets te producen


Hahahaha ja zal wel, ben gek :D ik laat m mooi voetballen.. is natuurlijk ook maar een mens he haha

maar wel eentje die geniale deuntjes kan bedenken, en bovendien connecties heetf inde muziekwereld :)


Ja dat dan wel weer, heeft nieuwe plugins gekocht dat ik weet. dus hoop weer op superplaten van hem! :yay:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

je kan hem ook doodmaken :')

is voor andere artiesten inspiratie om hele goede emotionele tracks te maken :thumbsup:

kan die dikke trouwns een beetje voetballen?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2009 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
je kan hem ook doodmaken :')

is voor andere artiesten inspiratie om hele goede emotionele tracks te maken :thumbsup:

kan die dikke trouwns een beetje voetballen?


Hij keept, hij kan het best wel hoor. maar we hadden wel 5-2 gewonnen :clap:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic