Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 sep 2009 20:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wist je dat ik best wel baal dat ik nu eigenlijk M&O moet leren :(
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WIST JE DAT IK BIJ LA TOSCANA EEN IJSJE AAN HET ETEN KWAM EN ER TOEN EEN BMW AAN KWAM EN DAAR LA FUENTE UITSTAPTE MET 2 TYFUS LEKKERE CHICKS EN HIJ EEN KUT DJ IS EN KUT PRODUCTIES DIE DIE NIET EENS ZELF HEEFT GEMAAKT MAAR DIE CHICKS WAREN WEL VERS EN DAT WOU IK FF ZEGGEN
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig staat het er in goed nederlands.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stynch schreef:
WIST JE DAT IK BIJ LA TOSCANA EEN IJSJE AAN HET ETEN KWAM EN ER TOEN EEN BMW AAN KWAM EN DAAR LA FUENTE UITSTAPTE MET 2 TYFUS LEKKERE CHICKS EN HIJ EEN KUT DJ IS EN KUT PRODUCTIES DIE DIE NIET EENS ZELF HEEFT GEMAAKT MAAR DIE CHICKS WAREN WEL VERS EN DAT WOU IK FF ZEGGEN

Die gast is echt zielig... Met zijn 25 jaar gaat ie chickies van 16 fixen :')
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat nick en ik na een zware pot voetbal maar aan de pils zijn geslagen?
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 21:05 
 
Donateur

Wist je dat ik vandaag sportdag had en we 22 km moesten kajakken ? Oersaai ! :x
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha das OERsaai ja :P wist je dat ik een week lang zonder me broertje zit :thumbsup:

en ben morgen lekker vroeg vrij :yay: kwart voor 11
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
haha das OERsaai ja :P wist je dat ik een week lang zonder me broertje zit :thumbsup:

en ben morgen lekker vroeg vrij :yay: kwart voor 11


wist je dat dat heel relaxt is en dat ik morgen vrij ben. :D
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Rickie schreef:
haha das OERsaai ja :P wist je dat ik een week lang zonder me broertje zit :thumbsup:

en ben morgen lekker vroeg vrij :yay: kwart voor 11


wist je dat dat heel relaxt is en dat ik morgen vrij ben. :D

Wist je dat ik morgen de hele dag vrij ben van school, MAAR
morgen de hele dag moet werken :huh:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat ik morgen 10 over 1 moet beginnen en dan half 5 uit ben :surrender: :mad: :mad: :mad:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2009 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wist je dat ik morgen gwn weer moet werken :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2009 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

wist je dat ik deze geniaal vind:

Bericht Geplaatst op 09 sep 2009 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat ik dat ook vind xD Bamikop :lol:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2009 22:50 
 
Donateur

Wist je dat ik op 3 oktober op Hardtraxx exact 1 jaar een account heb ? :D
Oh ja en wist je ook dat ik nu ga slapen ? xd
Bericht Geplaatst op 18 sep 2009 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat het weekend voor me is nu! Heerlijk :beer:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2009 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wist je dat mijn nieuwe mix af is en het echt goed gelukt is
en ik hem nu aan het opladen ben
Bericht Geplaatst op 20 sep 2009 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat Project N50 gister helemaal DE :bomb: WAS!!!! :yay: :thumbsup: :clap: :worship:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2009 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat De Treffers (een voetbal club uit mijn dorp Groesbeek) Veendam uit de beker heeft geschopt :woot:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2009 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Wist je dat De Treffers (een voetbal club uit mijn dorp Groesbeek) Veendam uit de beker heeft geschopt :woot:

Wat een wedstrijd! Treffers naar de kuip xd
Bericht Geplaatst op 28 sep 2009 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Donderdag eerste rijles, tussen 11.30 en 13.00 niet in de buurt van Leiden en omstreken komen!
:yay:
Bericht Geplaatst op 28 sep 2009 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Donderdag eerste rijles, tussen 11.30 en 13.00 niet in de buurt van Leiden en omstreken komen!
:yay:


haha cool, ik zal hier gewoon in de buurt blijven dan iig.. dus niet richting ehv rijden aub :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 sep 2009 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leiden - Eindhoven - Leiden red ik niet in anderhalf uur denk ik :P
Bericht Geplaatst op 28 sep 2009 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Leiden - Eindhoven - Leiden red ik niet in anderhalf uur denk ik :P


haha gelukkig :D
Bericht Geplaatst op 28 sep 2009 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wist je dat ik zonder dat ik het in de gaten had de 3000 ben gepasseerd :surrender: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 sep 2009 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat ik morgen mijn DJ-Set binnenkrijg! :yay:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic